Om bøylene er originale, er jeg ikke sikker på - men de ble bestilt og montert av AGM og i bestillingsseddelen står det Triumph motor bøyler, så det er noe AGM selger, eller kan skaffe.BC45 skrev: ↑15 aug 2024, 21:38Tusen takk for det Tore:) Jeg bor i Bærum, men jeg skal se om jeg får tatt meg en tur til AGM i morgen. Hvis jeg ikke rekker det, vet jeg de har en demosykkel på AMD i Oslo også. Er det originale Triumph bøyler? Vet du hvor store koffertene og toppboksen er?Tore L skrev: ↑15 aug 2024, 20:16 Her kan du se min med velte bøyler og Triumph koffertsett -
Kjørt ca 4500 km på 4 mnd, er egentlig veldig fornøyd med sykkel og kjøreegenskapene. Kan varmt anbefale 900 Pro GT
Du må bare ta kontakt hvis du ikke bor langt unna Østfold, så skal du få prøve og teste min hvis du ønsker. Ellers så har AGM i Sarpsborg prøve kjørings uke denne uken, så da får du teste både PRO og RALLY.
re langt når jeg skal ha sykkelen på service. Det betyr ikke noe for alle, men for meg var og er det viktig.
Lykke til med valget og bare å ta kontakt hvis du har Triumph spørsmål - jeg er veldig fornøyd med min :)
Toppboksen er på 42L, men det står ikke noe på side koffertene - skal se om jeg finner ut av det.