Ja, jeg har lest mange tester av denne og selv om det finnes mange flere typer, så var det liksom denne som generelt sett kom best ut samlet sett med mine preferanser lagt til grunn.kaLARSnikov skrev: 07 jun 2024, 13:28Testet noe lignende forrige helg, bare at det var en billig greie fra Aliexpress som tilhører en kompis. Fungerte helt utmerket og var mye mer praktisk enn pumpeposen som følger med underlaget mitt.Bjerknez skrev: 07 jun 2024, 12:52 Bestilte meg denne saken i dag og den skal hentes etter jobb i dag. :)
https://www.dntbutikken.no/flextail/128 ... -2x-orange
Så slipper jeg å styre med å blåse opp eller bruke blåsepose til å blåse opp liggeunderlag og pute :)
I følge flere tester klarer denne og pumpe opp et vanlig liggeunderlag på rundt 1 minutt ca. 15-20 ganger pr. lading. Så batteriet vil trolig holde uten lading på de fleste utflukter.
Flextail har også en nyere versjon som er enda mindre, men på denne må man ta ut batteriet for å lade samt at den ikke er like krafig og klarer like mange sykluser pr. opplading. Den er også en hundrelapp eller to dyrere.