Punktert i Alta

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
genki
Innlegg: 5
Registrert: 21 mai 2019, 19:38
Motorsykkelen din: 2021 Suzuki V-Strom 650

Punktert i Alta

Legg inn av genki »

Hei første post osv,

Jeg og en kamerat er på tur og har forvillet oss til Alta. Desverre har han fått en spiker i bakdekket.

Vi har plugget dekket med en gummiplugg, men har kjørt ca 350km på dekket siden vi plugget det. Siden da (ca 10 timer) har det lekket fra 42 psi til 36psi.

Vil det være trygt å kjøre videre til Nordkapp, Vardø og så Oslo ved å bare jevnlig etterfylle eller bør vi få det byttet/fikset før vi drar videre i det hele tatt?

Eventuelt noen som vet om noen som kan fikse det i Alta området?

Bilde av hullet etter det ble plugget
IMG_20230805_234857.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Punktert i Alta

Legg inn av rolf-arne »

Kan fikses i Honningsvåg, hvilken dimensjon.. bare etterfylle...kjør pent.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

genki
Innlegg: 5
Registrert: 21 mai 2019, 19:38
Motorsykkelen din: 2021 Suzuki V-Strom 650

Re: Punktert i Alta

Legg inn av genki »

Dimensjonen er 180/55 ZR17M/C (73W). Hadde vært flott å få fikset i honningsvåg! Har du addresse/nr til verksted som kan fikse?

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Punktert i Alta

Legg inn av rolf-arne »

genki skrev:Dimensjonen er 180/55 ZR17M/C (73W). Hadde vært flott å få fikset i honningsvåg! Har du addresse/nr til verksted som kan fikse?
90369016 er tlf nr til Nordkapp Motorsport.. Ben Are


Mitt nr er 95933703
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk


Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

genki
Innlegg: 5
Registrert: 21 mai 2019, 19:38
Motorsykkelen din: 2021 Suzuki V-Strom 650

Re: Punktert i Alta

Legg inn av genki »

Takk vi er i kontakt med Ben Are og er i honningsvåg i 16 tiden!

Svar