Sprek nok, lite vindstøy, grei (men uvant) sittestilling.
Om jeg var en rendyrket asfaltkåbbåj, ville den vært helt i toppen av vurderinger ved neste sykkelhandel
Greit oppsummert det der :) .Olav K skrev: 06 mai 2023, 14:17 Ingen GS... men ganske så trivelig likevel![]()
Sprek nok, lite vindstøy, grei (men uvant) sittestilling.
Om jeg var en rendyrket asfaltkåbbåj, ville den vært helt i toppen av vurderinger ved neste sykkelhandel
Den nye gatemodellen har faktisk en bakskjerm på forhjulet.Tore L skrev: 10 des 2023, 20:12 Hadde bare kunne gjort noe med den fram skjermen, denne her ser ikke bra ut - skulle hatt noe i nærtheten av hva du har på din Aj, denne her er ikke bra.
Synes jeg da :)
Det som fascinerer meg spesielt med denne modellen og V7 modellene er at Moto Guzzi faktisk har greid å få så mye ut av så lite, for å bruke den formuleringen.BjørnSover skrev: 11 des 2023, 00:26 V85tt er fremdeles en av mc’ene jeg synes er lekrest. Men tror ikke det blir den stallen evt utvides med - hvis jeg skal ha flere enn 1 mc.
Har erfaring med Moto Guzzi reklamasjoner, ja.BC45 skrev: 09 aug 2024, 21:52 Må innrømme at jeg synes Moto Guzzi V100 Mandello S ser utrolig spennende ut. Den er full av karakter og absolutt en sykkel jeg kunne vurdere. Kjenner at jeg blir litt skeptisk av 2 års garanti, men vil ikke reklamasjonsretten gi 5 års garanti i praksis? Noen som har erfaringer med Moto Guzzi og reklamasjoner?
Ikke shiftcam som på BMW 1250 og muligens også 1300 modellen, men en "enkel" variabel ventil timing løsning først og fremst for å imøtekomme de nyeste utslippskravene.BjørnSover skrev: 12 aug 2024, 19:47 Tror jeg har fått med meg nye v85tt (og sikkert de andre syklene som bruker denne motoren) skal komme med shiftcam.