Norsk forhandler ordner opp og KLIM tar ansvar

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
badkernel
Innlegg: 122
Registrert: 21 mai 2014, 00:41
Motorsykkelen din: Bmw R1200 GS (2017)
Sted: Stavanger

Re: Norsk forhandler ordner opp og KLIM tar ansvar

Legg inn av badkernel »

Ekstrem bra service, men med tanke hva jakka koster skulle bare mangle :O

Har veldig god erfaring med Klim sjøl (latitude versjon) og vil gjerne fortsette å bruke/kjøpe i framtiden, men ett par ting som irriterer meg:
1. velcro rundt halsen
2. jakke glidelåsen (etter 6 år og ca35000 km bruk) må nok overtales (pent) til å lukke flere ganger til dagen
3. ikke spess varm (Klim layers mantra)
4. PRIS
Vurderer følgende merke https://www.rockymountainatvmc.com/riding-gear/jackets
Klim lookalike til halvpris
Bmw R1200 GS (2017)
Yamaha MT09 Tracer (2016 model)
Yamaha FZ08N (2013 model)
Yamaha Fazer 650 (1999 model)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Norsk forhandler ordner opp og KLIM tar ansvar

Legg inn av Bjerknez »

badkernel skrev: 11 apr 2023, 15:04 Ekstrem bra service, men med tanke hva jakka koster skulle bare mangle :O

Har veldig god erfaring med Klim sjøl (latitude versjon) og vil gjerne fortsette å bruke/kjøpe i framtiden, men ett par ting som irriterer meg:
1. velcro rundt halsen
2. jakke glidelåsen (etter 6 år og ca35000 km bruk) må nok overtales (pent) til å lukke flere ganger til dagen
3. ikke spess varm (Klim layers mantra)
4. PRIS
Vurderer følgende merke https://www.rockymountainatvmc.com/riding-gear/jackets
Klim lookalike til halvpris
Har selv hatt Lattitude dressen.

Jeg brukte vel min i ca. 2 år før jeg solgte den da den ble for stor til meg.

Glidelåsene funket i mitt eie, men ja, dem virket litt spinkle... kan se for meg at disse ikke hadde holdt like lenge som min nåværende dress.

Varm var den ikke nei. Min næværende dress er mye varmere. (på godt og vondt)

Prisen er helt klart et poeng også. Betalte vel rundt 12.000 for min i 2014. Om den var verdt den prisen? Tja... usikker... Egentlig ikke når jeg ser hva jeg får for en brøkdel av summen...

Fikk personlig ikke noe inntrykk av "luksus" med denne dressen, men det var heller ikke noe galt med den...

Vanntett var den i mitt eie, men det er min nåværende dress også som faktisk snart er 7 år gammel hvis jeg husker rett. :)

Svar