Noen som har kunnskap om klær til forskjellige kroppsfasonger.?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22752
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Noen som har kunnskap om klær til forskjellige kroppsfasonger.?

Legg inn av Bjerknez »

Å hvis man er i overkant engstelig for å miste en eller flere nyrer, så dropp hele MC kjøpet i steden. :)

Brukeravatar
Audi Mannen
Innlegg: 759
Registrert: 23 mai 2017, 14:13
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada V4S
Sted: Ytre Nordmøre

Re: Noen som har kunnskap om klær til forskjellige kroppsfasonger.?

Legg inn av Audi Mannen »

Bjerknez skrev: 23 mar 2023, 07:28 Å hvis man er i overkant engstelig for å miste en eller flere nyrer, så dropp hele MC kjøpet i steden. :)
Du mener dropp mc kjøpet, men fortsatt kjøp det dyre kjøre utstyret ja? neida... spøk til side. Jeg bruker fortsatt min Halvarsson jakke til og fra jobben og på små svippturer til butikken etc. siden den er behagelig og en del lettere enn Klim. Meeen... da må jeg på med ryggskinna i tillegg noe jeg slipper med Klim jakka da Klim ha innebygd beskyttelse som også er noe å ta med i regnestykket. Løs ryggskinne har jeg i skinnjakka og den blir aldri flyttet frem og tilbake mellom den og Halvarsson.
Ducati Multistrada V4S - 2021

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22752
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Noen som har kunnskap om klær til forskjellige kroppsfasonger.?

Legg inn av Bjerknez »

Audi Mannen skrev: 23 mar 2023, 07:45
Bjerknez skrev: 23 mar 2023, 07:28 Å hvis man er i overkant engstelig for å miste en eller flere nyrer, så dropp hele MC kjøpet i steden. :)
Du mener dropp mc kjøpet, men fortsatt kjøp det dyre kjøre utstyret ja? neida... spøk til side. Jeg bruker fortsatt min Halvarsson jakke til og fra jobben og på små svippturer til butikken etc. siden den er behagelig og en del lettere enn Klim. Meeen... da må jeg på med ryggskinna i tillegg noe jeg slipper med Klim jakka da Klim ha innebygd beskyttelse som også er noe å ta med i regnestykket. Løs ryggskinne har jeg i skinnjakka og den blir aldri flyttet frem og tilbake mellom den og Halvarsson.
Ja selvsagt. Aller helst burde man tatt på seg en rustning og lagt seg i sengen :knegg

Svar