På to hjul i Thailand
- hansiver
- Innlegg: 403
- Registrert: 23 mar 2022, 03:35
- Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
- Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
- Kontakt:
På to hjul i Thailand
Siden jeg er innom og leser her på forumet nesten hver dag tenkte jeg at jeg kan bidra litt med en egen logg om det å kjøre på 2 hjul i Thailand. Litt forskjellig fra steinrøysa er det jo. Her er det en helt annen trafikkultur og de fleste trafikkregler er kun veiledende, det er sånn folk flest ser på dem. Legger man så til at veldig mange ikke har førerkort og at de som har førerkort stort sett ikke har fått opplæring så skjønner man grunnen til at det hittil i år har omkommet rundt 50 personer hver dag hvorav 80 - 90 % er motorsyklister. Så i utgangspunktet er det å kjøre mc her i Thailand noe av det farligste man kan gjøre. Jeg kommer helt sikkert til å skrive mer om dette underveis så jeg lar det temaet ligge foreløpig.
Jeg får heller fortelle litt om hvem jeg er. Jeg runder 60 i løpet av en måneds tid så jeg regner meg som godt voksen, selv om jeg føler meg som en 20 åring i hodet. I juni for 10 år siden til sommeren hadde jeg sagt opp jobben, leid ut huset mitt, solgt det meste inkludert mc'en min og reiste til Thailand for å være sammen med min kjæreste. I utgangspunktet tenkte jeg å prøve ett år, det første året ble til ett år til og enda ett osv. Så nå har det blitt ni og ett halvt år her i the land of smiles. Jeg tror nok at jeg kommer til å bli her resten av livet.
Før jeg flyttet til Thailand reiste jeg opp og ned 4 - 5 ganger i året i ett par år. Kameraten som tok meg med første gang introduserte meg for mc kjøring i Thailand så på disse turene ble det mange fine turer og vi oppdaget steder og var på plasser hvor vi var de eneste utlendingene. Jeg ble mer og mer fasinert av dette vakre landet og de flotte menneskene vi traff. På en av disse turene traff jeg også hun som ble min kjæreste og senere kone.
De første turene så lånte jeg kameratens gamle sykkel, en Honda Wave 100 ccm. Den hadde skivebrems foran og selvstarter og var derfor en påkostet utgave. Kameraten hadde en 200 ccm Honda Phantom som han kjørte selv. På disse syklene kunne vi kjøre dagsetapper på 30 - 40 mil og vi stort sett hadde kjærestene våre bakpå. Kjedelig å kjøre så liten sykkel? Nei absolutt ikke. Denne 100 kubikkern måtte virkelig kjøres for at vi skulle holde følge med annen trafikk. Med firetrinnskasse og automatklutch (klutchen satt på girspaken) var det bare å gire og utnytte all trekkraft den vesle Honda motoren hadde.
Etter noen Thailandsturer på lånt sykkel kjøpte jeg meg min egen Honda Wave, den dyreste de hadde, 125 ccm med alt utstyr. Alt utstyr var kurv foran. Jomfruturen med denne var 260 km med passasjer og ryggsekk for å besøke familien til min kjære. Det ble den første av mange turer på denne sykkelen. Beinstrekk. Fra første tur med egen sykkel
Jeg hadde vel denne sykkelen i ett år og kjørte rundt 2500 km med den. Jeg var egentlig på utkikk etter en brukt Honda Phantom (de var gått ut av produksjon) så Waven var kun anskaffet som en midlertidig sykkel. Den skulle snart bli byttet ut med Røde. Mer om det seinere.
Jeg får heller fortelle litt om hvem jeg er. Jeg runder 60 i løpet av en måneds tid så jeg regner meg som godt voksen, selv om jeg føler meg som en 20 åring i hodet. I juni for 10 år siden til sommeren hadde jeg sagt opp jobben, leid ut huset mitt, solgt det meste inkludert mc'en min og reiste til Thailand for å være sammen med min kjæreste. I utgangspunktet tenkte jeg å prøve ett år, det første året ble til ett år til og enda ett osv. Så nå har det blitt ni og ett halvt år her i the land of smiles. Jeg tror nok at jeg kommer til å bli her resten av livet.
Før jeg flyttet til Thailand reiste jeg opp og ned 4 - 5 ganger i året i ett par år. Kameraten som tok meg med første gang introduserte meg for mc kjøring i Thailand så på disse turene ble det mange fine turer og vi oppdaget steder og var på plasser hvor vi var de eneste utlendingene. Jeg ble mer og mer fasinert av dette vakre landet og de flotte menneskene vi traff. På en av disse turene traff jeg også hun som ble min kjæreste og senere kone.
De første turene så lånte jeg kameratens gamle sykkel, en Honda Wave 100 ccm. Den hadde skivebrems foran og selvstarter og var derfor en påkostet utgave. Kameraten hadde en 200 ccm Honda Phantom som han kjørte selv. På disse syklene kunne vi kjøre dagsetapper på 30 - 40 mil og vi stort sett hadde kjærestene våre bakpå. Kjedelig å kjøre så liten sykkel? Nei absolutt ikke. Denne 100 kubikkern måtte virkelig kjøres for at vi skulle holde følge med annen trafikk. Med firetrinnskasse og automatklutch (klutchen satt på girspaken) var det bare å gire og utnytte all trekkraft den vesle Honda motoren hadde.
Etter noen Thailandsturer på lånt sykkel kjøpte jeg meg min egen Honda Wave, den dyreste de hadde, 125 ccm med alt utstyr. Alt utstyr var kurv foran. Jomfruturen med denne var 260 km med passasjer og ryggsekk for å besøke familien til min kjære. Det ble den første av mange turer på denne sykkelen. Beinstrekk. Fra første tur med egen sykkel
Jeg hadde vel denne sykkelen i ett år og kjørte rundt 2500 km med den. Jeg var egentlig på utkikk etter en brukt Honda Phantom (de var gått ut av produksjon) så Waven var kun anskaffet som en midlertidig sykkel. Den skulle snart bli byttet ut med Røde. Mer om det seinere.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
Re: På to hjul i Thailand
Vi har antall turer til Thailand som er tosifra og bestandig i forkant av påsken med to uker +, veldig behagelig å feriere med garantert bra vær, bra mat, billig og smilende folk
Har ikke vært der etter pandemien. Bangkok er litt for mye for meg, varmt, trafikk og mye folk. Har fartet litt rundt med bil / fly vært på øyer og fastland som en god norsk turist
Oppsøkt noen få mc butikker men aldri kjørt mc der. Det ser ut som du stortrives der :)


dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: På to hjul i Thailand
Akkurat bygget nytt hus i Thailand i høst.
Neste investering blir en tung mc ( har en africa twin i kikkerten) og så skal grensa fra udon til Chiang Saen utforskes på 2 hjul.
Blir ikke aktuelt med Honda vawe, det har jeg ikke rygg til.
Neste investering blir en tung mc ( har en africa twin i kikkerten) og så skal grensa fra udon til Chiang Saen utforskes på 2 hjul.
Blir ikke aktuelt med Honda vawe, det har jeg ikke rygg til.
- hansiver
- Innlegg: 403
- Registrert: 23 mar 2022, 03:35
- Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
- Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
Trivelig her jeg holder til på landsbygda i Buriram. Bangkok er for voldsomt for meg ogsådypen skrev: 19 jan 2023, 10:57 Vi har antall turer til Thailand som er tosifra og bestandig i forkant av påsken med to uker +, veldig behagelig å feriere med garantert bra vær, bra mat, billig og smilende folkHar ikke vært der etter pandemien. Bangkok er litt for mye for meg, varmt, trafikk og mye folk. Har fartet litt rundt med bil / fly vært på øyer og fastland som en god norsk turist
Oppsøkt noen få mc butikker men aldri kjørt mc der. Det ser ut som du stortrives der :)

Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
- hansiver
- Innlegg: 403
- Registrert: 23 mar 2022, 03:35
- Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
- Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor har du bygget hus?lazyboy skrev: 19 jan 2023, 17:14 Akkurat bygget nytt hus i Thailand i høst.
Neste investering blir en tung mc ( har en africa twin i kikkerten) og så skal grensa fra udon til Chiang Saen utforskes på 2 hjul.
Blir ikke aktuelt med Honda vawe, det har jeg ikke rygg til.
Jeg har også veldig lyst på Africa Twin, men en ny er helt utenfor mitt budsjett. Tråler nettet flere ganger i uka på jakt etter en brukt som ikke er senka eller modifisert på andre måter. Det er det ikke lett å finne. Jeg trives jo egentlig ganske godt på Versysen så fornuften tilsier at jeg ikke skal bytte. Men hvis fornuften skulle bestemme så hadde de fleste av oss kanskje ikke kjørt mc i det hele tatt.
En Honda wave er faktisk ypperlig til småkjøring, men noe langturssykkel er det ikke. Jeg husker jeg håpet på rødt lys når jeg hadde kjørt langt med denne slik at jeg kunne sette ned beina og hvile rompa. Når min snart 10 år gamle pcx tar kvelden er det godt mulig jeg anskaffer en Wave for kjøring i landsbyen og småturer
Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
Re: På to hjul i Thailand
Kan det være aktuelt å kjøpe en Africa Twin som passer deg så ny som mulig for export med full avgift / tax fradrag i det landet du kjøper eventuelt så gammel som mulig uten avgift refusjon for import til Thailand … Tenker det som passer best for import i forhold til pris … Export av kjøretøy er mest gunstig fra land som har høye avgifter, på bil har det vært Danmark og Norge i Europa som fikk litt gunstigere priser fra fabrikk på grunn av avgiftene.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24483
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
I Thailand har dem vel en Thailandsk versjon av denne? Tror den kalles ThaiTwin.
Re: På to hjul i Thailand
Bare du som har hørt om den @Bjerknez :)Bjerknez skrev: 20 jan 2023, 11:22 I Thailand har dem vel en Thailandsk versjon av denne? Tror den kalles ThaiTwin.
Her er en som jeg er såå enig med vedr CB500X uten at det er en dårlig sykkel for det er det ikke. Han tar valget som trådstarter vurderer

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24483
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
CB500X er sikkert ingen dårlig sykkel for dem som liker den.
Personlig Hadde jeg nok heller lagt hjelmen på hylla enn å kjøre en slik.
Personlig Hadde jeg nok heller lagt hjelmen på hylla enn å kjøre en slik.
Re: På to hjul i Thailand
hansiver skrev: 20 jan 2023, 04:24Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor har du bygget hus?lazyboy skrev: 19 jan 2023, 17:14 Akkurat bygget nytt hus i Thailand i høst.
Neste investering blir en tung mc ( har en africa twin i kikkerten) og så skal grensa fra udon til Chiang Saen utforskes på 2 hjul.
Blir ikke aktuelt med Honda vawe, det har jeg ikke rygg til.
Jeg har også veldig lyst på Africa Twin, men en ny er helt utenfor mitt budsjett. Tråler nettet flere ganger i uka på jakt etter en brukt som ikke er senka eller modifisert på andre måter. Det er det ikke lett å finne. Jeg trives jo egentlig ganske godt på Versysen så fornuften tilsier at jeg ikke skal bytte. Men hvis fornuften skulle bestemme så hadde de fleste av oss kanskje ikke kjørt mc i det hele tatt.
En Honda wave er faktisk ypperlig til småkjøring, men noe langturssykkel er det ikke. Jeg husker jeg håpet på rødt lys når jeg hadde kjørt langt med denne slik at jeg kunne sette ned beina og hvile rompa. Når min snart 10 år gamle pcx tar kvelden er det godt mulig jeg anskaffer en Wave for kjøring i landsbyen og småturer
[/quote
Har hatt et hus i Udon i mange år som var blitt dårlig, rev og satt opp nytt på samme tomt.
Jeg har heller ikke budsjett til ny, så jeg sikter på en 2001 mod xrv 750. Gammelt men krutte god![]()
Oppholder meg overhode ikke nok der nede til og forsvare ny.
Sist redigert av lazyboy den 20 jan 2023, 15:00, redigert 1 gang totalt.
Re: På to hjul i Thailand
Du legger ingen ting imellom du @Bjerknez … og jeg har hatt en CB500XBjerknez skrev: 20 jan 2023, 12:12 CB500X er sikkert ingen dårlig sykkel for dem som liker den.
Personlig Hadde jeg nok heller lagt hjelmen på hylla enn å kjøre en slik.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24483
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
Hehe. Jeg vet hva jeg liker og ikke. :)
Re: På to hjul i Thailand
Her er en som viser frem noen ferieperler i Thailand og området rundt Phuket … Veldig flotte bilder :)
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- hansiver
- Innlegg: 403
- Registrert: 23 mar 2022, 03:35
- Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
- Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
Det lønner seg ikke å importere brukt mc til Thailand. Her vernes det om egen produksjon så alt som ikke er produsert her i Thailand er skikkelig dyrt pga høye avgifter og toll.dypen skrev: 20 jan 2023, 11:21 Kan det være aktuelt å kjøpe en Africa Twin som passer deg så ny som mulig for export med full avgift / tax fradrag i det landet du kjøper eventuelt så gammel som mulig uten avgift refusjon for import til Thailand … Tenker det som passer best for import i forhold til pris … Export av kjøretøy er mest gunstig fra land som har høye avgifter, på bil har det vært Danmark og Norge i Europa som fikk litt gunstigere priser fra fabrikk på grunn av avgiftene.
Africa Twin produseres så vidt jeg vet her på Honda sin fabrikk i Thailand.
Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
- hansiver
- Innlegg: 403
- Registrert: 23 mar 2022, 03:35
- Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
- Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
- Kontakt:
Re: På to hjul i Thailand
Bjerknez skrev: 20 jan 2023, 11:22 I Thailand har dem vel en Thailandsk versjon av denne? Tror den kalles ThaiTwin.

Triumph har også fabrikk her

Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/