Vær hilset

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Vær hilset

Legg inn av Bjerknez »

EGENTLIG rent objektivt sett så skulle begge forumene slått seg sammen og blitt ett stort forum. Tar man helt bort gamle fordommer og gnissninger og starter på nytt så tror jeg ett stort forum ville dra mange fordeler.

At to forumer skal ligge å krige om hvem som er best når hovedformålet burde vært å skape et stort fellesskap for MC folk hvor alle egentlig er enige i selve formålet blir litt kleint, sett utenifra.

Men jeg forstår også at det foregår en slags pissekonkurranse langt bak. Trist, men sånn er det nå. Uansett er det nok ikke noe penger i dette, men med ett stort forum drevet litt komersielt kunne man fort fått til veldig mye. Det er jeg nesten helt sikker på.

Men jeg tipper AJ og evt. admin i det andre forumet heller spiser sin egen aføring før noe slikt skulle bli et faktum. :)

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Vær hilset

Legg inn av rolf-arne »

Generellt så mener jeg at man prater om eget virke, og feier for egen dør.

Med unntak av korrigering av feil info.

Så får brukerne vise hva som er og ikke er...



Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar