Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
mekkern
Innlegg: 7594
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av mekkern »

neida, fikk en som ikke virket mere-lå å duppa i Aidenbukta. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

:lol :lol :lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av cheron »

Da forsvant Cagge.... :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Så har Donnaen kommet i hus igjen. Hun står nå pent opp sammen med Kim-Il,Børre Bølle,Hondaen,Flyaten og snøfreseren. I anledning høytidsstunden er selvfølgelig juletreet tent så de kan nyte kvelden i sammen.


:\m/: :\m/: :\m/: :\m/:


Bilde

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Litt brosmefett på bakhjulet var ikke noe problem. Pirelli bakdekket satt som støpt det. Men, og det er alltid et men, når go jenta har blitt serievoldtatt i lange tider Fikk nesten hjertestopp da jeg nærmet meg 1ste rundkjøringa på Sem i 160 og bakbremsen var død :oh En rask nedgiring fra 7 til 5 og full skrubb på forbremsen reddet situvasjonen. En rask inspeksjon i garasjen avslørte at bakbremsen tar ørlite grann så det er bare finlufting som gjenstår tror jeg. :scratch Akkurat det er litt vanskelig å avgjøre før det er gått en 2 til 3 uker. :knegg TTT med cAgiva og Brembo.
Det positive var at hun var ørlite mere toppturtallsvillig enn før. Tilskrives ny forgassergummi. At toppfarten har øket tilskrives forgassergummien og nye hjullagere. Hadde rettstrekninga vært lengere så hadde det blitt høyere fart på henne tror jeg. Ikke at jeg bryr meg så mye om det men Donnaen hadde det svært travelt med å komme hjem idag selv om turtalls sperra aldri slo inn.
I morgen blir det litt lufting av bakbremsen og finvask før energien rettes mot Kim-Il som også vil ha oppmerksomhet.


:jada:

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Geso »

Donnaen er blitt usedvanlig vakker etter behandlingen.

Gleder meg til å se henne "live".

Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Pollti

Re: Verkstedet med det rare i; Donna's rehabilitering

Legg inn av Pollti »

Ble ikke så halvtullete. Men nå planlegger jeg stempel og ring bytte. Iflg merkinga på toppen så hun utstyrt med flattop stempel med 2 ringer. Men dometop med 1 stempelring går bedre, men har noe kortere levetid sies det. Blir nok til at det går inn samme stempel og ring(er) som nå og lett modifisert sylinder fra PMJ Engineering. Også tror jeg at reedventilen blir byttet tilbake til orginal igjen. Nå står det en Aprilia modifisert RS 250 ventil i henne. Jeg var veldig fornøyd da den ble satt inn og den er bra men den er litt mye av/på. Når motoren er gjort unna blir det nok kåper i rødt/svart og sølv. Trur eg. :janikk

Svar