Javel...
https://www.nrk.no/ytring/snakk-om-risikoen-1.17366600
Men for å ha lov å kjøre traktor som 16-åring så kan den ikke ha høyere toppfart enn 40km/t. Det utelukker mange 16-åringer fra å kunne kjøre mange traktorer.DAE skrev: 11 apr 2025, 21:29 16-åring i 5,5t traktor er vel ikkje heilt ufarlig det heller...
Retting: ser no at dei kan kjøre 25t traktor....
Vet du hvor? Ser i artikkelen at det står Oslo Øst, ikke noe spesifikt om Grorudalen.AJ skrev: 05 feb 2025, 16:36 Dermed ser det ut til at det blir to Triumph-forhandlere i Grorudalenområdet i Oslo.
For jeg regner med at AMD Motorsykler fortsetter som Triumph-forhandler.
Sjefen der, Geir Arnestad, er jo kjent som "Mr. Triumph" her i Norge...![]()
Les nyhetssaken/pressemeldingen her:
https://www.bike.no/nyheter/triumph-mot ... r-i-norge/
Leter kanskje etter egnede lokaler fortsatt?Gammelsmurfen skrev: 25 jun 2025, 13:11
Vet du hvor? Ser i artikkelen at det står Oslo Øst, ikke noe spesifikt om Grorudalen.
AMD får ikke lenger være offisiell Triumph forhandler.AJ skrev: 05 feb 2025, 16:36 Dermed ser det ut til at det blir to Triumph-forhandlere i Grorudalenområdet i Oslo.
For jeg regner med at AMD Motorsykler fortsetter som Triumph-forhandler.
Sjefen der, Geir Arnestad, er jo kjent som "Mr. Triumph" her i Norge...![]()
Noen offisiell informasjon om dette?Megaoctane skrev: 08 jul 2025, 04:40AMD får ikke lenger være offisiell Triumph forhandler.AJ skrev: 05 feb 2025, 16:36 Dermed ser det ut til at det blir to Triumph-forhandlere i Grorudalenområdet i Oslo.
For jeg regner med at AMD Motorsykler fortsetter som Triumph-forhandler.
Sjefen der, Geir Arnestad, er jo kjent som "Mr. Triumph" her i Norge...![]()
I følge Geir på AMD er de Triumph forhandler ut juli. Det samme bekreftet Leks motor til meg i dag.AJ skrev: 08 jul 2025, 07:50Noen offisiell informasjon om dette?Megaoctane skrev: 08 jul 2025, 04:40AMD får ikke lenger være offisiell Triumph forhandler.AJ skrev: 05 feb 2025, 16:36 Dermed ser det ut til at det blir to Triumph-forhandlere i Grorudalenområdet i Oslo.
For jeg regner med at AMD Motorsykler fortsetter som Triumph-forhandler.
Sjefen der, Geir Arnestad, er jo kjent som "Mr. Triumph" her i Norge...![]()
Iflg. denne siden er AMD fortsatt oppført som Triumphforhandler...
https://www.triumphmotorcycles.se/deale ... C%20Norway
AJ skrev: 08 jul 2025, 07:50Noen offisiell informasjon om dette?Megaoctane skrev: 08 jul 2025, 04:40AMD får ikke lenger være offisiell Triumph forhandler.AJ skrev: 05 feb 2025, 16:36 Dermed ser det ut til at det blir to Triumph-forhandlere i Grorudalenområdet i Oslo.
For jeg regner med at AMD Motorsykler fortsetter som Triumph-forhandler.
Sjefen der, Geir Arnestad, er jo kjent som "Mr. Triumph" her i Norge...![]()
Iflg. denne siden er AMD fortsatt oppført som Triumphforhandler...
https://www.triumphmotorcycles.se/deale ... C%20Norway