Hei folkens.
Jeg har en ny NEXX Wed Carbon m/intercom montert som er helt ny. Dvs. den har sittet på mitt hode i under 1 time.
Årsaken til salg er at jeg har byttet sykkel og går da for kun bruk av min C3 hjelm.
Str: M / 57/58.
(jeg har 56/57 i min Schubert C3 men NEXX`n er litt større.)
NEXX`n er en hjelm i øverste sjiktet og er svært behagelig på. Denne hjelmen har alt utstyr på plass. Intercom med bra lyd og god mic.
Skygge, som også er justerbar i lengde.
Solvisir + ekstremt bra lufting.
Fester for Go-pro er også med.
NEXX Wed Carbon Adventure hjelm m/intercom "ny"
-
Online
- Innlegg: 861
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
NEXX Wed Carbon Adventure hjelm m/intercom "ny"
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: NEXX Wed Carbon Adventure hjelm m/intercom "ny"
PM sendt
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days
Re: NEXX Wed Carbon Adventure hjelm m/intercom "ny"
Sto over kjøp da nylig kjøpt samme i ikke-karbon.
Men er kjempeførnøyd med min hjelm så kan anbefale den på det varmeste, har flere andre hjelmer men de får stort sett stå i fred på hylla, denne fikser alt fra offroad til motorvei. Ofte skyggen på disse adventurehjelmene er mest til pynt da så korte at ikke gjør noen ting utover å gi den rette adventure looken, men på denne er skyggen lang nok til at hjelper mot solen, selv lav sol om setter på extension som følger med, uten at spesielt plagsomt i høy hastighet, NEXX må ha vært i vindtunnel.
Og integrert innervisir er en no-brainer for meg, særlig i Norge med alle tunnellene. Og karbon hadde jo vær digg da, helt ok vekt på den har men enda lavere hadde ikke gjort noe men får bli annen gang for min del.
Men er kjempeførnøyd med min hjelm så kan anbefale den på det varmeste, har flere andre hjelmer men de får stort sett stå i fred på hylla, denne fikser alt fra offroad til motorvei. Ofte skyggen på disse adventurehjelmene er mest til pynt da så korte at ikke gjør noen ting utover å gi den rette adventure looken, men på denne er skyggen lang nok til at hjelper mot solen, selv lav sol om setter på extension som følger med, uten at spesielt plagsomt i høy hastighet, NEXX må ha vært i vindtunnel.
Og integrert innervisir er en no-brainer for meg, særlig i Norge med alle tunnellene. Og karbon hadde jo vær digg da, helt ok vekt på den har men enda lavere hadde ikke gjort noe men får bli annen gang for min del.
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days