TomTom Rider 420 selges

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Dansekris »

Hei!

Har en fin GPS liggende som ikke blir brukt. Har vært montert på min forrige sykkel.

Følger med mount og koblinger. Brukt på en tur i Europa og et par småturer.

Tenker meg 1500kr eller høyeste bud. Kan sendes eller hentes i Oslo :)

EDIT: Det er modellen 420, ikke 410 som jeg først skrev. Kjøpt i 2018.

https://www.komplett.no/product/927576#

Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Hansien »

Kan være interessert jeg. Hva følger med av fester og følger det med kobling til sigaretttenner/12v uttak?
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.

-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Dansekris »

Hansien skrev: 28 mai 2021, 12:52 Kan være interessert jeg. Hva følger med av fester og følger det med kobling til sigaretttenner/12v uttak?
Skal gå ned i boden og kikke. Det følger med org-feste som består av en kule man monterer i styret og så skrur til selve festet. Jeg kobla rett på batteriet.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av kjellv »

Det var ikke med sigarettennerkontakt med min i hvert fall. Nesten sagt heldigvis. Dermed må man trekke ned kabel og koble til ett eller annet sted. Rett på batteriet er en måte, men det er mye bedre om det kan kobles på tenningsstrøm. Da slukker gpsn når du slår av tenninga. Den bruker så lite strøm at det kan sikkert godt kobles til parklyset dersom man ikke har sykkel med canbus. Har man canbus blir det litt mer trøblete, men til samme kabler som går til 12V uttaket burde gå bra.
Kjempegod GPS er det i alle fall!

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk



Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Hansien »

kjellv skrev: 28 mai 2021, 18:26 Det var ikke med sigarettennerkontakt med min i hvert fall.
Ah, ok. Ingen krise slik sett siden den helst blir stående på sykkelen for det meste.


Visst DanseKris ikke har det supertravelt med å få den unna så tar jeg den gjerne og henter den.
Kommer hjem fra jobb på lørdag og har litt div på agendaen først i uka, ellers så tenker jeg det kan være fin grunn til å dure ned til Oslo på to hjul.

Vi kan ta eventuelle detaljer på pm :)

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Dansekris »

Hansien skrev: 31 mai 2021, 13:08
kjellv skrev: 28 mai 2021, 18:26 Det var ikke med sigarettennerkontakt med min i hvert fall.
Ah, ok. Ingen krise slik sett siden den helst blir stående på sykkelen for det meste.


Visst DanseKris ikke har det supertravelt med å få den unna så tar jeg den gjerne og henter den.
Kommer hjem fra jobb på lørdag og har litt div på agendaen først i uka, ellers så tenker jeg det kan være fin grunn til å dure ned til Oslo på to hjul.

Vi kan ta eventuelle detaljer på pm :)
Nei, ingen bråhast. Den er din hvis du vil ha den. Har vært på tur i helga, så ikke kommet meg ned i boden, men det stemmer det Kjell sier. Vi kan ta resten på PM :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av kjellv »

Hansien skrev:
kjellv skrev: 28 mai 2021, 18:26 Det var ikke med sigarettennerkontakt med min i hvert fall.
Ah, ok. Ingen krise slik sett siden den helst blir stående på sykkelen for det meste.


Visst DanseKris ikke har det supertravelt med å få den unna så tar jeg den gjerne og henter den.
Kommer hjem fra jobb på lørdag og har litt div på agendaen først i uka, ellers så tenker jeg det kan være fin grunn til å dure ned til Oslo på to hjul.

Vi kan ta eventuelle detaljer på pm :)
Den trenger ikke bli stående på sykkelen. Det er bare festet med ladeplate som blir stående på sykkelen. GPSn har hurtigfeste så den tar du med deg når du forlater sykkelen.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk


Brukeravatar
Hansien
Innlegg: 190
Registrert: 10 jun 2015, 07:28
Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
Sted: Der øst møter vest.

Re: TomTom Rider 420 selges

Legg inn av Hansien »

kjellv skrev: 31 mai 2021, 15:09 Den trenger ikke bli stående på sykkelen. Det er bare festet med ladeplate som blir stående på sykkelen. GPSn har hurtigfeste så den tar du med deg når du forlater sykkelen.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Var mest myntet på å enkelt kunne bruke den på andre sykler/kjøretøy. At den kan lett plukkes av forventer jeg av en moderne GPS :thumleft
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.

-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)

Svar