Garasje’n Z1A og KZ900
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Feil …
I stedet for en tom post legger jeg til to bilder her av alternativ til originalt sete hvis lavere sittehøyde er ønskelig eller bare det estetiske …
I stedet for en tom post legger jeg til to bilder her av alternativ til originalt sete hvis lavere sittehøyde er ønskelig eller bare det estetiske …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 10 okt 2022, 09:21, redigert 1 gang totalt.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37381
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Beklager, skulle redigere mitt innlegg men så klarte jeg å «quote» eget innlegg … det var det som ble feil 

dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37381
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Ok...
Kan skje selv den beste

________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her. Eller denne Spleisen.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Ditt svar var riktigKjellrf skrev: ↑22 sep 2022, 08:34Vil tro det er i tilfelle du har 2 nøkler på nøkkelringen, da kan du sette den som ikke er til tenningslåsen der, istedenfor å la den slite på dekselet...dypen skrev: ↑21 sep 2022, 22:29 En liten detalj på Z1A’n instrumentpanel over tenningsnøkkel er det hull som er tiltenkt «KEY HOLDER» som kan suppleres med gummiplugg som nøkkel settes / parkeres iSe bilde … en slik må jeg ha! Har ikke sett dette på noen sykkel men på bilder.
B7F13850-59A0-48A0-8483-F2C596BB109F.jpeg

dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Det har ikke vært veldig stor aktivitet i garasjen nå men vi holder oss oppdatert via lesestoff for tidsriktige tohjulinger!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Bilde før vi går inn i det nye året 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 06 apr 2023, 16:05, redigert 1 gang totalt.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
- Innlegg: 741
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 07 BMW K1200 GT
- Sted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Godt nytt År Dypen, fin samling du har fått deg 

Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT
x - 10 BMW K1300 GT
x - 18 BMW R1200 GS
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT
x - 10 BMW K1300 GT
x - 18 BMW R1200 GS
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Sent men godt, takker og lige så @Tore L
Er veldig usikker på om jeg skal gå «all in» på Z1A’n selv om jeg har lyst … da du først starter å plukke ned en gammel sykkel av erfaring blir det mye som må byttes eller suppleres for å montere igjen etter boka. Har nå fire løse komplette originale klokker for Z1A’n og KZ900’n som er klare for restaurering samtidig som begge syklene er i kjørbar stand med nye «retro» klokker. Har også sett meg ut «cylinder block» med standard boring som jeg legger på hylla. Prioritet er å bytte topplokket med kulepolering av cylinder block for å fjerne sort lakk. Logger kilometerstand så jeg har det i orden … Spedometerstand i dag ved bytte 23.01.2023 5372 MILES = 8645.39 KILOMETER. Turteller på Z1A var byttet ut med en RETRO teller da jeg kjøpte men var så heldig å få en gratis ORIGINAL som jeg kan overhale. Legger som vanlig ved noen bilder
Selv om klokkene tilsynelatende ser like ut på Z1A og KZ900A4 er de ikke det, utskjæringen til kilometerstand og tripptelleren på Z1A har skråskjært kant sort på 45˚ og KZ900A4 er skjært rett kant hvit på 90˚ Se bilde fra boka til John Brookes Kawasaki Restorers Parts Book

Er veldig usikker på om jeg skal gå «all in» på Z1A’n selv om jeg har lyst … da du først starter å plukke ned en gammel sykkel av erfaring blir det mye som må byttes eller suppleres for å montere igjen etter boka. Har nå fire løse komplette originale klokker for Z1A’n og KZ900’n som er klare for restaurering samtidig som begge syklene er i kjørbar stand med nye «retro» klokker. Har også sett meg ut «cylinder block» med standard boring som jeg legger på hylla. Prioritet er å bytte topplokket med kulepolering av cylinder block for å fjerne sort lakk. Logger kilometerstand så jeg har det i orden … Spedometerstand i dag ved bytte 23.01.2023 5372 MILES = 8645.39 KILOMETER. Turteller på Z1A var byttet ut med en RETRO teller da jeg kjøpte men var så heldig å få en gratis ORIGINAL som jeg kan overhale. Legger som vanlig ved noen bilder

Selv om klokkene tilsynelatende ser like ut på Z1A og KZ900A4 er de ikke det, utskjæringen til kilometerstand og tripptelleren på Z1A har skråskjært kant sort på 45˚ og KZ900A4 er skjært rett kant hvit på 90˚ Se bilde fra boka til John Brookes Kawasaki Restorers Parts Book

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Barndomsvenn av meg har Z1 900, her på testrunde etter mange år lagret i garasjen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
How to grade and evaluate price for a vintage motorcycle …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
- Erik_B70
- Innlegg: 177
- Registrert: 27 jul 2018, 14:04
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS - 1997
- Sted: Radøy , Vestland
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Vakkert. Ikke vanskelig å forstå at du koser deg med dette

Ryddig og oversiktlig i garasjen også ser jeg. Der er det litt å gå på for min egen del føler jeg...
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Takker
Forsøker å holde det ryddig! Elektronisk tenning ettermontert, ikke det peneste el-opplegget jeg har sett der … Det var ok ventilklaring på sylinder 1, de tre andre lå på. Er opptatt utover kvelden nå så da blir det spennende i morgen for å se tillstand og boring på sylinder blokka når jeg får løfta av topplokket og blokka … Alt det andre er løst utenom sylinder bolter og føredrev på toppen 


Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
Onlinedypen
- Innlegg: 4708
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Standard boring som var veldig bra. Men masse feil dukker opp. Etter kjøpet ble det målt gjennomslag på sylindre men mest på sylinder 3. Kontrollmålt nå der de fleste ventiler hadde for liten eller ingen klaring, feil timing på register, slitasje på registerføringer og en skinne var defekt. Skal måle registerkjede om det er innenfor limit. Sylinder blokk og stempler kontrollmåles for å se om det er behov for boring med en overdim. Som nevnt tidligre blir delene kulepolert før montering.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT