Takker for info Kjellrf! Har kjøpt splitter med fire tilkoblinger så det er plass til bremselysbryter, dual master pumpa er kjøpt 5/8" mot original som satt der er 1/2" Er også kjent med stålspunnede slangerKjellrf skrev: ↑14 des 2020, 16:50 Hvis du bare bruker 2 slanger, mister du bremselysbryteren, som sitter på fordelinga på styrestemmen. Stålomspunnede slanger er et must, hvis du vil ha bra, lettdoserte bremser. Gamle gummislanger burde vært forbudt.
Skal du ha dobble skiver, trenger du å bytte bremsepumpa også, da det er forskjellig størrelse på selve pumpesylinderen & dermed kapasiteten mellom 1 og 2 skiver.
Z1A 900 og KZ900 logg
Re: 1976 Kawasaki KZ900-A4 logg ...
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: 1976 Kawasaki KZ900-A4 logg ...
Takker for råd vedr bremser cannon! Ja den du linker til er kanon fin og nyrestaurert med masse nye deler men singel brems foran, kjøper du den slipper du lange kvelder i garasjen Fin min også til 1/3 dels pris også har jeg det koselig i garasjen med litt gnukking og skruing En del deler er nå på plass så jeg kan starte med demontering for inspeksjon. Er veldig nysgjerrig på eksosen ...cannon skrev: ↑14 des 2020, 19:07 Denne så da fin ut:-)
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=201658932
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Kawasaki KZ900-A4 logg ...
cannon 900’n du linka til ble fort solgt, gikk det to dager med utrops pris på 170k så var den borte.
Plundra litt med å få plassert sykkel’n på løftebordet, løsningen ble lastestropp som jeg jekka sykkel’n forover etter å ha fått den opp på senterstøtte. Fikk demontert eksosen og sjekka tilstand, overraskende veldig bra. En grundig vask med parafin og kanskje en runde med polering så er de som nye. Har nå fått bekrefta at det var montert nytt originalt eksosanlegg i 2004, disse var i salg frem til 2012 og alle merket 76. Det blir noen timer på denne i vinter ...
Takket World Wide Web så er det meste mulig å få kjøpt. Kawasaki hadde i sin tid egen KZ900 Motorcycle Shop Manual med part nr. 99997-700-07 som ikke lengre er i salg, men som brukt er det mulig å kjøpe denne fantastiske detaljerte manualen på eBay som jeg har fått ett eksemplar i hus av til en fornuftig pris
Plundra litt med å få plassert sykkel’n på løftebordet, løsningen ble lastestropp som jeg jekka sykkel’n forover etter å ha fått den opp på senterstøtte. Fikk demontert eksosen og sjekka tilstand, overraskende veldig bra. En grundig vask med parafin og kanskje en runde med polering så er de som nye. Har nå fått bekrefta at det var montert nytt originalt eksosanlegg i 2004, disse var i salg frem til 2012 og alle merket 76. Det blir noen timer på denne i vinter ...
Takket World Wide Web så er det meste mulig å få kjøpt. Kawasaki hadde i sin tid egen KZ900 Motorcycle Shop Manual med part nr. 99997-700-07 som ikke lengre er i salg, men som brukt er det mulig å kjøpe denne fantastiske detaljerte manualen på eBay som jeg har fått ett eksemplar i hus av til en fornuftig pris
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Kawasaki KZ900-A4 logg ...
Rengjøring av eksosanlegg. Nedre venstre nummer 2 vasket med parafin, gnudd litt med Autosol på møkk og rustflekker. Veldig fornøyd med at det er så bra! Nå tenkte jeg å polere med Autoglym metall polish, vurderer å gnu inn eksosen med WD40 før jeg henger den på vent for montering senere ...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: KZ900-A4 logg ...
Forsøker etter beste evne å følge covid-19 anbefalingene og da blir det litt garasjetid ... :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Kjellrf
- Innlegg: 1601
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Sted: Sandefjord
Re: KZ900-A4 logg ...
Hadde en kunde med CBX1000, Han skrudde av eksosen hver høst, fylte med olje og hang på veggen...
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Re: KZ900-A4 logg ...
Har en kompis som bruker diesel, det hadde jeg gjort også men siden de henger i garasjen så orker jeg ikke diesel lukt. Det blir faktisk ganske intenst i lengden og garasjen brukes ikke bare til lagerplass. Har ett telt bak garasjen de kunne hengt i men det blir som å henge 20 - 30k lapper ute
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 6993
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Sted: Alta
Re: KZ900-A4 logg ...
Spray heller anlegget innvendig med rustløser eller noe lignende.
Og la være å klisje til nypolert krom med wd 40 da samler det bare støv.
Regner med at du har en tørr garasje....
Og la være å klisje til nypolert krom med wd 40 da samler det bare støv.
Regner med at du har en tørr garasje....
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Re: KZ900-A4 logg ...
Tørr og + 17 - 18 grader :) Takker for tipset, det kan jeg gjøre Har allerede sprayet utvendig med WD40 etter polering
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Kjellrf
- Innlegg: 1601
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Sted: Sandefjord
Re: KZ900-A4 logg ...
Viktig å unngå småstarting/småturer, da dannes kondens i hele anlegget og det ruster.
Bør kjøres minst en halvtime hver gang den startes for å få ut kondens, spesielt før vinterlagring.
Bør kjøres minst en halvtime hver gang den startes for å få ut kondens, spesielt før vinterlagring.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Re: KZ900-A4 logg ...
Langt godt liv på mc’n er gjennomtenkt bruk Kjellrf
Har fått unna litt arbeide i dag også med kvalitetstid i garasjen :)
Har fått unna litt arbeide i dag også med kvalitetstid i garasjen :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: KZ900-A4 logg ...
Vi skriver 01.01.2021 og vel overstått nyttårsfeiring for de som måtte titte innom! Har vært innom bua i dag også etter litt snømåking. Rydding, forberede dele og verktøykjøp samt videre lagre merke deler og planlegge arbeide.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: KZ900-A4 logg ...
Tar med litt motorsykkel Z900 stoff ... Sambygding av meg er utgiver av motormagasinet Cruiser Magazine. Han driftet også en nettside for mange år tilbake hvor han delte en del lokalt motorstoff fra bygda. En annen bekjent delte sine drømmer ... Ta en titt
Fåvang.com Del 1, - Gjensyn med en drøm. + Del 2, - Handelen.
http://favang.com/kawa06.shtml
Cruiser Magazine
https://cruisermagazine.no/
Fåvang.com Del 1, - Gjensyn med en drøm. + Del 2, - Handelen.
http://favang.com/kawa06.shtml
Cruiser Magazine
https://cruisermagazine.no/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38005
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: KZ900-A4 logg ...
Jeg er ganske sikker på at jeg har snakket med han som står bak dette bladet på Bendix-treffet på Lunner.
Han har hatt stand der på flere av treffene, så vidt jeg husker.
Ingenting å utsette bladkvaliteten. Overraskende god, faktisk!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: KZ900-A4 logg ...
Stemmer nok det, han og fruen farter rundt for å promotere bladet og hente stoff. Bladkvaliteten er helt topp fra en liten familiebedrift. Men, leste du artikkelen jeg linket til? Sitter med ett godt smil når jeg leser historien selv om jeg har lest den før ...
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2