MCsidens tråd om forumbrukernes dagligbiler

... om entusiastbiler, veteranbiler, verksted- og biltekniske spørsmål, andre bilprosjekter, bilrally osv.
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8196
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: MCsidens tråd om forumbrukernes dagligbiler

Legg inn av dypen »

hansiver skrev: 01 mai 2026, 05:10 Så hva blir det? Det blir nok en Haval H6 produsert av GWM som er ett kinesisk selskap. Det blir nok en ladbar hybrid versjon, den går drøye 100 km elektrisk noe som vil si at mye av min kjøring blir uten å bruke dyr bensin. Prisen? I norske kroner blir det ca 300 000, det er god kurs for tiden. Men siden jeg får godt betalt for min Toyota blir kontantsummen mye mindre.
Gratulerer :thumleft Ble det ladbar hybrid el-bensin … :-k Toyota holder seg godt i pris her hjemme også :D
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MCsidens tråd om forumbrukernes dagligbiler

Legg inn av AJ »

hansiver skrev: 01 mai 2026, 05:10 GWM som er ett kinesisk selskap.
... og som også har denne motorsykkelen i porteføljen sin... :crazy: :

https://www.gwm-global.com/news/3403525.html

Ellers, gratulere med ny staselig dagligbil :thumleft .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
hansiver
Innlegg: 579
Registrert: 23 mar 2022, 03:35
Motorsykkelen din: Honda Africa Twin 2024 Honda PCX 2012 til småkjøring
Bosted: Buriram Thailand. Norge - Hurum
Kontakt:

Re: MCsidens tråd om forumbrukernes dagligbiler

Legg inn av hansiver »

dypen skrev: 14 mai 2026, 16:58
hansiver skrev: 01 mai 2026, 05:10 Så hva blir det? Det blir nok en Haval H6 produsert av GWM som er ett kinesisk selskap. Det blir nok en ladbar hybrid versjon, den går drøye 100 km elektrisk noe som vil si at mye av min kjøring blir uten å bruke dyr bensin. Prisen? I norske kroner blir det ca 300 000, det er god kurs for tiden. Men siden jeg får godt betalt for min Toyota blir kontantsummen mye mindre.
Gratulerer :thumleft Ble det ladbar hybrid el-bensin … :-k Toyota holder seg godt i pris her hjemme også :D
Ladbar hybrid med bensin motor. drøye 100 lm elektrisk så daglig bruk blir stort sett elektrisk,.
Tidligere mc'er Norge: Tempo Corvette - Suzuki ac 50 - Vespa 50 - Honda 600 cbr - Honda 800 vfr - Honda 700 Deuville. Thailand: Honda Vawe 125 - Yamaha Filano 115 - Honda CBR 250. Kawasaki Versys 650.
I garasjen nå:Honda Africa Twin 1100 - Honda PCX 150
Min blogg
https://thailandlivet.wordpress.com/

Svar