Pensjonisten plassert i vinteropplag

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Lauri
MC: Yamaha FJ og SRX, Ural, Flakmop, Aprilia

Re: Søndagstur ut mot havet til Grense Jakobselv

Legg inn av Lauri » 09 sep 2018, 09:58

Ketil skrev:
08 sep 2018, 20:34

Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Flott at noen finner mine turopplevelser interessante :thumleft Jeg synes det er kjekt å logge de turene jeg tar da jeg tenker det sikkert er artig å lese seg tilbake til om noen år. Finnmark er et flott fylke, jeg reiser mest her i øst, men det er også veldig mange perler i vest. Jompa, med Alta som utgangspunkt, har tilgang på utrolig mye variert og vakker natur.
Takk for flotte og lærerike reiseskildringer :D

Selv har jeg fartet Finnmark på kryss og tvers både på to- og fire hjul i mange år. Det er bare Nordland fylke jeg rangerer høyere når natur skal oppleves. Finnmark er majestetisk - noen annen beskrivelse kan ikke gis. Du Ketil er en god ambassadør for fylket :)

Favorittstrekket mitt i dette fylket er utvilsomt fra Olderfjord til Nordkapp - gang på gang :prf
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!

Brukeravatar
Ketil
MC: Yamaha xt1200 Super Tenere, 2010
Sted: Pasvik

Re: Søndagstur ut mot havet til Grense Jakobselv

Legg inn av Ketil » 10 sep 2018, 23:04

Lauri skrev:
Ketil skrev:
08 sep 2018, 20:34

Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Flott at noen finner mine turopplevelser interessante :thumleft Jeg synes det er kjekt å logge de turene jeg tar da jeg tenker det sikkert er artig å lese seg tilbake til om noen år. Finnmark er et flott fylke, jeg reiser mest her i øst, men det er også veldig mange perler i vest. Jompa, med Alta som utgangspunkt, har tilgang på utrolig mye variert og vakker natur.
Takk for flotte og lærerike reiseskildringer :D

Selv har jeg fartet Finnmark på kryss og tvers både på to- og fire hjul i mange år. Det er bare Nordland fylke jeg rangerer høyere når natur skal oppleves. Finnmark er majestetisk - noen annen beskrivelse kan ikke gis. Du Ketil er en god ambassadør for fylket :)

Favorittstrekket mitt i dette fylket er utvilsomt fra Olderfjord til Nordkapp - gang på gang :prf
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding LauriBilde Enig med deg at turen ut mot Nordkapp er flott. Men når det kommer til mc-vei og spektakulær natur, så er også strekningen fra Olderfjord og over til Lillefjord og ut til Havøysund en stor opplevelse. Da passerer du også Bakfjord, arnested for et av de største spiondrama i etterkrigstiden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Ketil

Re: Pensjonisten plassert i vinteropplag

Legg inn av Ketil » 06 okt 2018, 13:41

Da er veteranen plassert i vinterhiet. Vasket, polert og med ny olje tenker jeg den skal få en god hvil. Har enda et håp om å rekke en tur eller to med Teneren før den også plasseres i varmen. Bilde

Brukeravatar
KawaKjetil
MC: Kawasaki
Sted: Bergen

Legg inn av KawaKjetil » 06 okt 2018, 17:27

Ser ut til at veteranen får et videre godt liv Med slikt stell får du mye glede av den i mange år!

Brukeravatar
Jompa
Moderator
MC: Harley Davidson Electra Glide Classic
Sted: Alta

Legg inn av Jompa » 06 okt 2018, 18:33

Oi, den ser finere ut enn da jeg hadde den, du har vel ikke pynta på bildet?
Bra å se at sykkelen fikk en god eier.
Til og med bakdrevet har du vaska.....
Galskap er å gjøre det samme om igjen og om igjen,
og forvente ett annet resultat.
Albert Einstein

Brukeravatar
Tech
MC: Din MC her

Legg inn av Tech » 06 okt 2018, 19:00

Ketil skrev:
06 okt 2018, 13:41
Da er veteranen plassert i vinterhiet. Vasket, polert og med ny olje tenker jeg den skal få en god hvil. Har enda et håp om å rekke en tur eller to med Teneren før den også plasseres i varmen. Bilde
Dævven steike!
Den var fin, ja :yeyeye !

Brukeravatar
Ketil

Legg inn av Ketil » 06 okt 2018, 19:10

Jompa skrev:Oi, den ser finere ut enn da jeg hadde den, du har vel ikke pynta på bildet?
Bra å se at sykkelen fikk en god eier.
Til og med bakdrevet har du vaska.....
Jeg har kun vasket og polert, og ikke noe photoshop-redigering neiBilde At den er såpass strøken er nok din ære, og har begynt å ane no hvor mange timer arbeid du har lagt i denBilde

Svar