Sorry, men ingen skole som tar 50 000,- for obligatorisk undervisning går rundt.( 20 000 kr til sertifikat og 50 000 til sykkel med ABS )
Tanken på det motsatte, nemlig at hun skulle vært "mester" på en MT125 ABS skolesykkel, men måtte tatt til takke med en Shadow privatsykkel som hun kunne satt seg på etter oppkjøringen virker ikke tryggere i mitt hode.
( 50 000 til sertifikat og 20 000 til Brukt sykkel uten ABS )
Ved å se på de forskjellige prisene rundt om på nettet ligger det på maks 25 000,-
Wright tilbyr blant annet helt ned mot 15 000,-
Det er vel sånn at dere kjørte så mye privat slik at kun det obligatoriske var 'nødvending'? Kanskje med et par ekstra timer for å evt finjustere teknikk o.l.?
Gjør man ikke det samme ved å velge en annen skole som oppfyller ønske om 'ny' skolesykkel med ABS? Eller dropper man da å øvelseskjøre privat?..
Blir ikke regnestykke omtrent det samme, altså 20 000,- for sertifikat og 50 000,- for mc?
ABS eller ikke, at dere fortsetter med undervisning hos en skole som har tydelig mangler på skolesykkelen er ganske rart. Selv om dere har hatt bra erfaring med dem.