Tar gjerne mot tips til alternativ rute, overnatting evt. ting man må stoppe for å se på langs ruten . Er veldig fleksibel på å bryte av sørover før Stavanger for å spare litt tid
Stavanger - Oslo:
Om dere skulle hatt alle de beste veiene hadde blitt nærmere 67mil.. så korta ned en del
Det er jo mulighet å kjøre tilbake over Suleskard igjen, da blir det kortere og den veien er jo veldig ålreit..
Da kunne dere også svippa nedom Lysebotn en tur https://goo.gl/maps/NnzXoe9v21q
Alternativ 2: https://goo.gl/maps/gcUBTekZ16k
God tur
Ja, Kjør nå for all del ikke Europaveien på denne strekningen. Det er dønn kjedelig. Forferdelig kjedelig.
Elruts
____________________ LocaToWeb 2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge2020:Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019:100 km MC solgt 2018:2500 km 2017: 400 km2016:Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren2015:9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km)2014:5174 km2013:3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020
Det spørs litt hvordan du kjører og hvilken tur du vil ha, men selv er jeg ikke spesielt glad i veien mellom Setesdal og Sirdal (Brokke/Suleskar-heia). Dette er en smal vei med dårlig dekke og høy tetthet av bobiler og sau (med tilhørende sauedritt). Inviterer ikke akkurat til "inspirert" kjøring, men som tur der du bare skal lunke i 60 km/t er den helt ok. Men vær forberedt på at det er kaldt. Selv foretrekker jeg ZZR-Erling sitt retur-alternativ, altså via Drangedal, Gautefall (Gautefallheia er kjedelig, anbefaler å kjøre rundt via Nordbygda), Evje, Tonstad, Helleland og videre langs Nordsjøveien til Stvg. Alternativt bare kjøre E39 fra Helleland hvis dere begynner å få knapt med tid...