Dere hadde selvfølgelig rett, selv om jeg mente å ha prøvd dette tidligere.
Ren flause fra min del. Braketten sitter mye bedre nå etter å ha gjort det riktig
Dere hadde selvfølgelig rett, selv om jeg mente å ha prøvd dette tidligere.
ECU Reflash
ECU error codes clearing
Realtime log
Live data displayed on maps
Race features
Blip down shifting
Direct accelerator to throttle connection
Fast map switch
Tuneable maps
Ignition
Base and advanced timing
Temperature compensation
Idle ignition timing
Engine load and throttle opening
Engine Load to throttle opening
Intake Air Pressure to engine load
Accelerator position to engine load
Wide Open Throttle
Fueling
Base fuel map
Fuel trim
Compensations maps
Cranking
Cut Off
RPM Limiters
Settings
O2 sensor on/off
Exhaust valve on/off
Engine brake
Traction control
same same...
Haha! Ja se der ja Nei nå sitter den såppass fint at det får bare være
Jeg går ut i fra vi begge snakker om PSI og ikke Bar. Dave Moss har en video nå nylig angående dekktrykk. Standard er jo 42/36, men han anbefalte bare å prøve seg frem. Så jeg gikk stegvis fra 42/42 og ned til 34/34 tror jeg. For veiene rundt her oppleves 38-39 ganske fint, den legger seg frivillig inn i svingene og holder en god linje. Må bare fortsette å prøve.Snikendeugle skrev: ↑16 jun 2020, 17:27 Det var voldsomt høyt trykk? Eller? Fra alle mine tidligere og nåværende sykler har det vært anbefalt mellom 29-33 ish, litt avhengig av bruk.
Jeg og Jongsanim fra forumet forsøkte å lære oss og prøve ut litt demperoppsett forrige uke. Vi fant litt mer ut av hva som gjør hva. Jeg har i hvert fall satt sykkelen min nærere det som er anbefalt i manualen, men F3en virker utrolig stiv uansett hvilke innstillinger vi forsøkte. Jeg har lyst til å prøve litt frem og tilbake i innstillingene på en bane slik at det blir lettere å kjenne forskjellen før jeg kan konkludere så mye.
Det beste er om jeg finner et litt mykere, men likevel brukbart til litt hissig kjøring-oppsett for vei, i tillegg til et oppsett for bane.
Jeg lurer på om det førstnevnte er en litt vanskelig oppgave. Denne sykkelen liker for det meste kun perfekte veier, og der skinner den veldig
Ah, da er det nok bare et ganske stort gap mellom hva som er normen for ulike sykler :)kgjersda skrev: ↑16 jun 2020, 18:12Jeg går ut i fra vi begge snakker om PSI og ikke Bar. Dave Moss har en video nå nylig angående dekktrykk. Standard er jo 42/36, men han anbefalte bare å prøve seg frem. Så jeg gikk stegvis fra 42/42 og ned til 34/34 tror jeg. For veiene rundt her oppleves 38-39 ganske fint, den legger seg frivillig inn i svingene og holder en god linje. Må bare fortsette å prøve.Snikendeugle skrev: ↑16 jun 2020, 17:27 Det var voldsomt høyt trykk? Eller? Fra alle mine tidligere og nåværende sykler har det vært anbefalt mellom 29-33 ish, litt avhengig av bruk.
Jeg og Jongsanim fra forumet forsøkte å lære oss og prøve ut litt demperoppsett forrige uke. Vi fant litt mer ut av hva som gjør hva. Jeg har i hvert fall satt sykkelen min nærere det som er anbefalt i manualen, men F3en virker utrolig stiv uansett hvilke innstillinger vi forsøkte. Jeg har lyst til å prøve litt frem og tilbake i innstillingene på en bane slik at det blir lettere å kjenne forskjellen før jeg kan konkludere så mye.
Det beste er om jeg finner et litt mykere, men likevel brukbart til litt hissig kjøring-oppsett for vei, i tillegg til et oppsett for bane.
Jeg lurer på om det førstnevnte er en litt vanskelig oppgave. Denne sykkelen liker for det meste kun perfekte veier, og der skinner den veldig
Om du er gal nok så kan du prøve å sette dempingen så myk du bare klarer, og stramme inn etter hvert som du kjører. Jeg har elektronisk demping og har tre ulike profiler jeg bytter mellom alt etter underlaget.
Det er helt magisk hvor effektivt det er å bytte noen små clicks på compression og rebound.
Jeg kan kun tale for Senior MC sine arrangement, da det er kun de jeg har erfaring med.HeHy skrev: ↑18 jun 2020, 08:22 Angående rudskogen, hvis jeg skal delta på en banedag eller to med zx6r'en med skilt, er det noe spesielt jeg må gjøre i forkant/rett før for å kjøre på banen?
Feks må jeg bytte fra kjølevæske til vann eller noe annet?
Kan jeg komme med kun sykkel?
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk