En del kan man skifte defekte celler på ja, men ikke alle.dypen skrev: ↑31 jul 2024, 01:06Nei det er det ikke og forsikringselskapene kan du være helt sikker på vil være veldig raskt ute med å øke forsikrings beløpet hvis det viser seg de har bommet på en kalkyle eller biltypen viser seg å bli dyrere å reparere eller er mer utsatt enn først antatt.
El-bil batterier kan repareres eller bytte deler av batteriet ex en celle, du kan kjøpe restaurerte batteri eller nye, ta en titt på bilde som viser pris på batterier fra de billigste som er i3 og oppover.
Møller sa jo klart i fra at de ikke ville bruke brukte batterier, selv om de var sjekket og godkjent.
https://tv.nrk.no/serie/sloesesjokket/s ... NY13000120
Kan være at de har snudd siden dette ikke er ferskvare, men kjenner jeg Møller rett så har de nok ikke det...
Den gang var jo det huggeriet fullt av elbiler som var under 5 år gamle, selv om de utvendig så helt hele og fine ut.
En fossildreven bil som er under 5 år og ser helt hel og fin ut tror jeg ikke man finner så mange av hos huggerier.
Da er det nok mest om de har stått under vann (flom osv.) ikke fordi motoren eller gearkassa har havarert, er airbags utløst er vel ikke bilen hel utvendig heller.