Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Tysnes »

Har tatt er tur rundt omkring(Tysnes og omegn) i kveld pluss,en par turer forrige uke. Og dermed rundet tripptelleren 400 km. Litt småkaldt og ujevn veibane,men det hører vel våren til.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Intruder »

Tripptelleren min runder aldri 200 heller den,bare 12 liters tank gjør at jeg for sikkerhets skyld
fyller opp igjen litt før!
Har ikke bensinmåler da vettu,men kanskje noen på forumet kunne montere
et bensinstandglass på tanken utvendig?
Men tilbake til tråden,kjører en tur til GMS med det første,artig å
titte litt...... :skriver :sleepy :hallo
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Dexter »

Alle planer har gått i vasken - på sett og vis. Så nå er det 1. mai og jeg kan da faktisk hoppe på sykkelen å dra noen steder, men nå aner jeg ikke hvor eller når...fordi dette var i utgangspunktet ikke et alternativ for denne helgen... noen her som skal på noen 1. mai tur i disse traktene? Hva skjer hvor her omkring?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38045
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av AJ »

Våknet til 7 grader og delvis skyet oppholdsvær i dag tidlig.
Nå er det 3 grader og vind og regn, som antakelig går over til sludd etter hvert...
Føles i hvert fall slik... :sk?

Så... "Ut på tur i dag"? Hm... ser ikke spesielt lovende ut, nei... :[-(
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Onsløv »

Bergensere og evnt andre skapdyr: Avreise vågsbotn kl 13.00 for en tur til samnanger og fusa.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Dexter »

Noen som vil slå følge til Smia MC i Svelvik i morgen? Det åpner kl. 12 og jeg har ikke tenkt å kjøre veldig seint for å si det slik, men tidspunkt blir vi nok enige om uansett :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av mekkern »

skal ha vaffel jeg også...men det blir jo litt på siden av ruta di i utgangspunktet.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Dexter »

mekkern skrev:skal ha vaffel jeg også...men det blir jo litt på siden av ruta di i utgangspunktet.
Det kommer jo helt an på hvordan rute jeg tar. Sist kjørte vi Hvittingfoss, Hof og Sande osv, retur via Drammen
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Svolp »

Kan hilse og si at vårslippet i rogaland var en stor suksess... Rundt 1800 sykler.. :prf
Godt vær men litt kaldt da det har vært kraftig vind fra nord i hele dag, spessielt langs kysten på jæren blåste det friskt.
Utover det var var lapskausen på jæren mc klubb varm og god som vanlig, kaffen var billig og stemningen var god!

Ser fram til neste 1.mai, fremover nå vil det bli masse turer både innland og utland.. Går ei hærlig tid i møte :-)

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av mekkern »

Dexter skrev:
mekkern skrev:skal ha vaffel jeg også...men det blir jo litt på siden av ruta di i utgangspunktet.
Det kommer jo helt an på hvordan rute jeg tar. Sist kjørte vi Hvittingfoss, Hof og Sande osv, retur via Drammen
kunne jo møttes i vestfossen og kjørt Eikern og ned til Sande og ut til Svelvik... :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Dexter »

mekkern skrev:
Dexter skrev:
mekkern skrev:skal ha vaffel jeg også...men det blir jo litt på siden av ruta di i utgangspunktet.
Det kommer jo helt an på hvordan rute jeg tar. Sist kjørte vi Hvittingfoss, Hof og Sande osv, retur via Drammen
kunne jo møttes i vestfossen og kjørt Eikern og ned til Sande og ut til Svelvik... :-k
Jepp, det kan vi gjøre. Hvor og når? Gjerne tidlig :-J
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Gammelgutt

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Gammelgutt »

Dexter skrev:Noen som vil slå følge til Smia MC i Svelvik i morgen? Det åpner kl. 12 og jeg har ikke tenkt å kjøre veldig seint for å si det slik, men tidspunkt blir vi nok enige om uansett :thumleft
Lurer på å ta en tur jeg også, men det blir bare strake veien begge veier, da jeg kjører gyngehest om dagen.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Duville »

Svolp skrev:Kan hilse og si at vårslippet i rogaland var en stor suksess... Rundt 1800 sykler.. :prf
Godt vær men litt kaldt da det har vært kraftig vind fra nord i hele dag, spessielt langs kysten på jæren blåste det friskt.
Utover det var var lapskausen på jæren mc klubb varm og god som vanlig, kaffen var billig og stemningen var god!

Ser fram til neste 1.mai, fremover nå vil det bli masse turer både innland og utland.. Går ei hærlig tid i møte :-)

Kenneth

Undres på om vi ble telt - vi var med fra torget i Egersund og opp til rundkjøringen hvor vi tok til høyre mot E39 :vs
ca 1,35 km

Godtvoksen

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Godtvoksen »

Duville skrev:

Undres på om vi ble telt - vi var med fra torget i Egersund og opp til rundkjøringen hvor vi tok til høyre mot E39 :vs
ca 1,35 km
Du som kameraet ditt så perfekt plassert på sykkelstyret, hvor blir det av bilder.... ;e

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: "Ut på tur i dag!" tråden...

Legg inn av Svolp »

Duville skrev:
Svolp skrev:Kan hilse og si at vårslippet i rogaland var en stor suksess... Rundt 1800 sykler.. :prf
Godt vær men litt kaldt da det har vært kraftig vind fra nord i hele dag, spessielt langs kysten på jæren blåste det friskt.
Utover det var var lapskausen på jæren mc klubb varm og god som vanlig, kaffen var billig og stemningen var god!

Ser fram til neste 1.mai, fremover nå vil det bli masse turer både innland og utland.. Går ei hærlig tid i møte :-)

Kenneth

Undres på om vi ble telt - vi var med fra torget i Egersund og opp til rundkjøringen hvor vi tok til høyre mot E39 :vs
ca 1,35 km

Hehe, si det :-)
Det var hvertfall en telling på ålgård mot Egerursund og da ble det telt rundt 1800 sykler :-)
Hadde jeg vist du var på torget i egersund skulle jeg sagt hei.

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Svar