ArcticTiger logger av...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Carpa »

Det var trist å lese AT

Håper det blir en mulighet for å ta en tur på Andebutreff i april 2014 uansett :mc6
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av ojda »

Faan :sorry Det er så utrolig trist å se at den ene etter den andre forlate et forum
og kjørekompiser som jeg vet mange av dem satte veldig stor pris på.
Selvfølgelig er det opp til hver og en å ta et standpunkt til personer og reaksjoner
her, men man flytter da ikke fra landet man trives i selv om man ikke liker
regjeringa som styrer :scratch
Kan ikke si annet en at jeg kommer til å savne innleggene dine A.T.,
å vil stille opp for å spise pølse hvor og når jeg kan :thumleft
Skulle jeg rulle forbi den langgrunne vika der Nord, stikker jeg selvfølgelig
innom å hjelper deg med kaffen :mk Hils fruen masse, så sees vi nok etter hvert.

:sorry :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av DrGreve »

ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Flere av de som har/hadde tråder som var interessante for meg å følge med på har enten evakuert til andre forum eller informert om at de vil trappe ned aktiviteten på grunn av metodene forumledelsen bruker/brukte og de utrenskingene som ble gjort i høst. Dette gjelder blant annet Voodoodoo, Tomb, jhn, mekkern, og nå Arctic Tiger. Og når sistnevnte melder at aktiviteten blir redusert så er overkikkadoren eneste reaksjon er, sitat: Ok... Hyggelig den tiden du tilbrakte her inne, sitat slutt.
Man kan ikke påstå at sjefens evne til selvransakelse er hans mest fremtredende egenskap.
Jeg foreslår at AJ sin signatur endres en smule, for dette er såvisst ikke norges mest aktive forum for motosykkelkjørere lenger.
Det blir det sikkert ikke noen stor overraskelse for medlemmene at jeg også velger å melde meg inn i det samme forumet som andre har evakuert til. Ikke fordi jeg har noe imot de medlemmene som frekventerer dette forumet her, men det har over tid blitt mindre og mindre interessante tråder å følge med på. Snart er det vel bare værtråden som oppdaterer seg daglig.
Sist redigert av DrGreve den 26 okt 2013, 02:13, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av ojda »

DrGreve skrev:
ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Flere av de som har/hadde tråder som var interessante for meg å følge med på har enten evakuert til andre forum eller informert om at de vil trappe ned aktiviteten på grunn av metodene forumledelsen bruker/brukte og de utrenskingene som ble gjort i høst. Dette gjelder blant annet Voodoodoo, Tomb, jhn, mekkern, ojda og nå Arctic Tiger. Og når sistnevnte melder at aktiviteten blir redusert så er overkikkadoren eneste reaksjon er, sitat: Ok... Hyggelig den tiden du tilbrakte her inne, sitat slutt.
Man kan ikke påstå at sjefens evne til selvransakelse er hans mest fremtredende egenskap.
Jeg foreslår at AJ sin signatur endres en smule, for dette er såvisst ikke norges mest aktive forum for motosykkelkjørere lenger.
Det blir det sikkert ikke noen stor overraskelse for medlemmene at jeg også velger å melde meg inn i det samme forumet som andre har evakuert til. Ikke fordi jeg har noe imot de medlemmene som frekventerer dette forumet her, men det har over tid blitt mindre og mindre interessante tråder å følge med på. Snart er det vel bare værtråden som oppdaterer seg daglig.

Nå har vel ikke jeg hverken "evakuert til andre forum eller informert om at JEG vil trappe ned aktiviteten på grunn av metodene forumledelsen bruker/brukte og de utrenskingene som ble gjort i høst".

Jeg har vel heller prøvd å gjøre det klart at jeg har valgt å stå med bein i begge leire, å la adm/moderatorer
få stå for egne avgjørelser uten at jeg nødvendigvis skal mene så veldig mye offentlig om det.
At forumet har hatt veldig mye dårligere kvalitet på innleggene den senere tid er jeg derimot helt enig i.
Å det har nok noe av skylda for at jeg har vært lite aktiv i det siste.
Så håper jeg vel at sårene gror, og at McSiden etter hvert kommer inn i gammel gjenge igjen.
Og at en del av de gamle finner veien tilbake igjen.
For en ting er sikkert, McSiden har vært et knallbra forum for skrive og kjøre-glade motorsyklister.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av DrGreve »

ojda skrev:
DrGreve skrev:
ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Flere av de som har/hadde tråder som var interessante for meg å følge med på har enten evakuert til andre forum eller informert om at de vil trappe ned aktiviteten på grunn av metodene forumledelsen bruker/brukte og de utrenskingene som ble gjort i høst. Dette gjelder blant annet Voodoodoo, Tomb, jhn, mekkern, ojda og nå Arctic Tiger. Og når sistnevnte melder at aktiviteten blir redusert så er overkikkadoren eneste reaksjon er, sitat: Ok... Hyggelig den tiden du tilbrakte her inne, sitat slutt.
Man kan ikke påstå at sjefens evne til selvransakelse er hans mest fremtredende egenskap.
Jeg foreslår at AJ sin signatur endres en smule, for dette er såvisst ikke norges mest aktive forum for motosykkelkjørere lenger.
Det blir det sikkert ikke noen stor overraskelse for medlemmene at jeg også velger å melde meg inn i det samme forumet som andre har evakuert til. Ikke fordi jeg har noe imot de medlemmene som frekventerer dette forumet her, men det har over tid blitt mindre og mindre interessante tråder å følge med på. Snart er det vel bare værtråden som oppdaterer seg daglig.

Nå har vel ikke jeg hverken "evakuert til andre forum eller informert om at JEG vil trappe ned aktiviteten på grunn av metodene forumledelsen bruker/brukte og de utrenskingene som ble gjort i høst".

Jeg har vel heller prøvd å gjøre det klart at jeg har valgt å stå med bein i begge leire, å la adm/moderatorer
få stå for egne avgjørelser uten at jeg nødvendigvis skal mene så veldig mye offentlig om det.
At forumet har hatt veldig mye dårligere kvalitet på innleggene den senere tid er jeg derimot helt enig i.
Å det har nok noe av skylda for at jeg har vært lite aktiv i det siste.
Så håper jeg vel at sårene gror, og at McSiden etter hvert kommer inn i gammel gjenge igjen.
Og at en del av de gamle finner veien tilbake igjen.
For en ting er sikkert, McSiden har vært et knallbra forum for skrive og kjøre-glade motorsyklister.
Beklager feilinfo i teksten, jeg "jumped the conclusion".
Og jeg vil også prøve å ha en fot i hvert forum, men det har over tid blitt mindre og mindre å engasjere seg i og da reduseres min aktivitet automatisk.
Synd at det har gått den veien, for mcsiden var engasjerende når jeg meldte meg inn her.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av ojda »

Helt greit DrGreve, jeg ønsket bare ikke at det skulle bli stående u-korrigert :thumleft
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38054
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av AJ »

DrGreve skrev:Dette gjelder blant annet Voodoodoo, Tomb, jhn, mekkern, og nå Arctic Tiger. Og når sistnevnte melder at aktiviteten blir redusert så er overkikkadoren eneste reaksjon er, sitat: Ok... Hyggelig den tiden du tilbrakte her inne, sitat slutt.
Man kan ikke påstå at sjefens evne til selvransakelse er hans mest fremtredende egenskap.
Jeg foreslår at AJ sin signatur endres en smule, for dette er såvisst ikke norges mest aktive forum for motosykkelkjørere lenger.
Hva skal man si?
Man kan ikke gjøre alle til lags er det mest nærliggende.
Det ligger ikke til meg å trygle og be om at folk blir når de gir beskjed om at de "logger av". Da har de åpenbart allerede gjort et valg. Slik er det med oss alle hele tiden: vi gjør valg. Og kanskje er ikke alle like kloke.
Men der er det nok flere enn meg som kan gå i seg selv. Bare så det også er nevnt.

Er ikke MCsiden.no Norges mest aktive forum for motorsykkelkjørere lenger? Ta en runde innom de andre forumene det er naturlig å sammenligne dette med og sjekk.
Selv tror jeg fortsatt at det skrives oftere på MCsiden.no enn de andre. I tillegg er det som oftest også flere medlemmer pålogget til enhver tid.
Skulle selvfølgelig gjerne sett at aktiviteten var høyere. Men igjen så gjør folk sine valg. Om å bruke tid på MCsiden.no eller ikke.
Og slik vil det alltid være.

En del medlemmer her inne som aldri har truffet meg er for øvrig flinke til å gi velge å gi meg karakteristikker når de "angriper" måten jeg tar ting på og innholdet i poster jeg skriver. Det har skjedd både her og på andre forum. Nå kan jeg føye til "overkikkadoren" på lista. Ei liste som også inneholder ord som "nazi", "Mussolini" og noe om en fyr som regjerer i Nord-Korea... :roll
Man skal åpenbart måtte tåle en del når man drifter et MC-forum. At tenåringer kan få seg til å gulpe opp slike ting kan man forstå, men at godt voksne mannfolk gjør det samme, er nesten ikke til å tro. Men det er tydelig at terskelen for denslags er urovekkende lav for enkelte...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Gielas
Innlegg: 772
Registrert: 31 aug 2011, 19:34
Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
Sted: Sandefjord

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Gielas »

ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Det var kjedelig AT :sorry

Jeg har tenkt meg en tur nordover til sommeren, så da er det bare å ha :mk klar!! :lol

Men jeg dukker nokså sikkert opp på grillparty i Håskenveien i april :-)å
Gielas

2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)

ZZR-Erling

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av ZZR-Erling »

Hva skal vi nu egentlig med disse forumene?
Er ikke kjedespray, dekk og "jeg skal kjøre hit og dit" ferdig diskutert???????????????????????????????
Og legger man ut noen bilder, er det jo nesten ingen som gidder å skrive noe læll. MC-Siden er/har vært ett forum for en gruppe som driver å fleiper med hverandre og diskuterer litt om hvilken adventure er bra eller ikke, og denslags...greit nok, men ganske så kjedelig spør du meg.
Igrunn er alle forum kjedelig :)

Dette forumet har vel best respons på "Hva gjør du nå", og de der..

Står igjen med Facebook, mest for å se på egne bilder der :) ...og litt for å holde kontakt med ulike grupper og folk, men jeg blir værende her også..mest for "syns skyld" :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Duville »

Når Aj henviser til antallet innloggede brukere så er det samtidig ganske betegnende å lese at alle disse innloggede brukerne legger færre og færre innlegg.

Tror nok betegnelsene tidligere brukere har brukt om deg, Aj er betegnelser ment om metodene du bruker og fremviser i din moderering her og ikke deg utenfor forumet. Stort sett er de ganske så riktige. Det Er i hvert fall etter hvert svært mange som har gitt uttrykk for dette uten at du har tatt noen av disse signalene. Hadde du hatt 3 cm selvkritikk og forsøkt å se ting litt fra andre sider så hadde du/vi med veldig stor sannsynlighet fortsatt hatt et trivelig forum her. De aller fleste har hatt sin kamp med deg for å forsøke å få litt fornuft i dette uten å lykkes.

Dette er svært synd siden de aller fleste har hatt et greit forhold til de fleste her og til og med fått kamerater her og så skal du komme mellom og stenge ute enkeltpersoner fordi dere er uenige... Tenk litt over det du driver med - metodene dine fungerer bare når du skal demonstrere at du har makt, de fungerer bare ikke hvis du skal skape trivsel og deltakelse. ...

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av DrGreve »

AJ skrev:
DrGreve skrev:Dette gjelder blant annet Voodoodoo, Tomb, jhn, mekkern, og nå Arctic Tiger. Og når sistnevnte melder at aktiviteten blir redusert så er overkikkadoren eneste reaksjon er, sitat: Ok... Hyggelig den tiden du tilbrakte her inne, sitat slutt.
Man kan ikke påstå at sjefens evne til selvransakelse er hans mest fremtredende egenskap.
Jeg foreslår at AJ sin signatur endres en smule, for dette er såvisst ikke norges mest aktive forum for motosykkelkjørere lenger.
Hva skal man si?
Man kan ikke gjøre alle til lags er det mest nærliggende.
Det ligger ikke til meg å trygle og be om at folk blir når de gir beskjed om at de "logger av". Da har de åpenbart allerede gjort et valg. Slik er det med oss alle hele tiden: vi gjør valg. Og kanskje er ikke alle like kloke.
Men der er det nok flere enn meg som kan gå i seg selv. Bare så det også er nevnt.

Er ikke MCsiden.no Norges mest aktive forum for motorsykkelkjørere lenger? Ta en runde innom de andre forumene det er naturlig å sammneligne dette med og sjekk.
Selv tror jeg fortsatt at det skrives oftere på MCsiden.no enn de andre. I tillegg er det som oftest også flere medlemmer pålogget til enhver tid.
Skulle selvfølgelig gjerne sett at aktiviteten varr høyere. Men igjen så gjør folk sine valg. Om å bruke tid på MCsiden.no eller ikke.
Og slik vil det alltid være.

En del medlemmer her inne som aldri har truffet meg er før øvrig flinke til å gi velge å gi meg karakteristikker når de "angriper" måten jeg tar ting på og innholdet i poster jeg skriver. Det har skjedd både her og på andre forum. Nå kan jeg føye til "overkikkadoren" på lista. Ei liste som også inneholder ord som "nazi", "Mussolini" og noe om en fyr som regjerer i Nord-Korea... :roll
Man skal åpenbart måtte tåle en del når man drifter et MC-forum. At tenåringer kan få seg til å gulpe opp slike ting kan man forstå, men at godt voksne mannfolk gjør det samme, er nesten ikke til å tro. Men det er tydelig at terskelen for denslags er urovekkende lav for enkelte...
Overkikkadoren var et begrep vi brukte til sjøs på sjefen ombord og min oppfatning av ordet er langt mindre negativt enn det du oppfatter det.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Snikkeren »

ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Dette var synd, synes jeg. Noen valg må man ta, og det respekterer jeg. Jeg håper likevel at lysten til å være på MCsiden kommer tilbake igjen etterhvert. Og skulle du noen gang befinne deg i Ørsta området, så er det bare å ta kontakt (selv om det ikke klaffet sist du var her). :vs
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Intruder »

Veldig leit å lese at du gir deg,du er en av de jeg har satt pris på å treffe og skrive med....det vet du !!

OM det blir noe Sjusjøgreier til sommer`n er det et must at du kommer....mye bra karbis med lauk herover vettu !! :thumleft :vs

Kos deg i sno og vind....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av SuperMorten »

ArcticTiger skrev:Etter å ha tenkt meg litt om etter det som skjedde her i høst, så har jeg bestemt meg for å ikke bruke så mye tid her som før.
:vs Men Mottorsykkel skal jeg fortsette å kjøre som aldri før :thumleft , og jeg regner med å treffe mange av dere, både medlemer her og de som har "slutta", på veien til sommern :thumleft

Vi får se, kanskje blir det ny Pølse-fest i Ande-bua sist i april 2014 :-k Og kommer det ikke noen, så blir det desto mere pølser på meg :knegg

Og jeg bor på samma sted som før, så det er bare å stikke innom hvis noen trenger å strekke på labbene og få seg litt :mk
Synes det er trist, men jeg har tlf nummeret ditt og jeg vet hvor du bor.. ;e hehe.. og du har mitt og du vet hvor jeg bor. Kaffekjelen er aldri langt unna komfyren..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sted: Karmøy

Re: ArcticTiger logger av...

Legg inn av Sprint »

:sorry ,Håper det bare en pause AT.Mindre tid foran PCen og heller mer tid på biken høres bra ut ;-) Keep up riding :thumleft
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Svar