Test-tråd
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Bra innspill, GSXR!
Lenge siden jeg har drevet med koding, være dseg HTML og/eller phpBB (eller hva man kaller denne alternative/forenklede varianten... ) så jeg tror jeg overlater dette til fireman, som igjen kan konferere med deg. Du har mye mer peil på disse tingene enn hva jeg har...
Jeg har kastet fram en idé (i feil tråd muligens... ) om hvordan jeg mener URL adresser bør gjøres mer synlige i postene. Hvis dere andre er enige i forslaget så bør vi bare gå i gang med å gjøre de nødvendige endringene.
Foreslår at GSXR og fireman tar tak i dette når det passer...
Lenge siden jeg har drevet med koding, være dseg HTML og/eller phpBB (eller hva man kaller denne alternative/forenklede varianten... ) så jeg tror jeg overlater dette til fireman, som igjen kan konferere med deg. Du har mye mer peil på disse tingene enn hva jeg har...
Jeg har kastet fram en idé (i feil tråd muligens... ) om hvordan jeg mener URL adresser bør gjøres mer synlige i postene. Hvis dere andre er enige i forslaget så bør vi bare gå i gang med å gjøre de nødvendige endringene.
Foreslår at GSXR og fireman tar tak i dette når det passer...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- rogg
- Innlegg: 3339
- Registrert: 16 jun 2004, 22:17
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Sted: Berger
- Kontakt:
Re: Test-tråd
AJ skrev:Bra innspill, GSXR!
Lenge siden jeg har drevet med koding, være dseg HTML og/eller phpBB (eller hva man kaller denne alternative/forenklede varianten... ) så jeg tror jeg overlater dette til fireman, som igjen kan konferere med deg. Du har mye mer peil på disse tingene enn hva jeg har...
Jeg har kastet fram en idé (i feil tråd muligens... ) om hvordan jeg mener URL adresser bør gjøres mer synlige i postene. Hvis dere andre er enige i forslaget så bør vi bare gå i gang med å gjøre de nødvendige endringene.
Foreslår at GSXR og fireman tar tak i dette når det passer...
Er ikke så stødig selv på dette...
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Sted: Kristiansand
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Tester link (uten BB kode): http://www.ngbf.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Tester link (med BB kode): NGBF
Tester link (med BB kode): http://www.ngbf.no
OK, da er linker understreket.
Tester link (med BB kode): NGBF
Tester link (med BB kode): http://www.ngbf.no
OK, da er linker understreket.
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Sted: Kristiansand
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Bare en test for å se hvordan linkene blir når jeg siterer et innlegg.fireman skrev:Tester link (uten BB kode): http://www.ngbf.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Tester link (med BB kode): NGBF
Tester link (med BB kode): http://www.ngbf.no
OK, da er linker understreket.
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
- fireman
- Innlegg: 451
- Registrert: 14 jun 2004, 17:41
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Sted: Kristiansand
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Da ser det ut til at vi endelig kan være kvitt problemet med "onclick ......"-teksten som ble lagt til når man siterte innlegg som hadde linker i seg.
Jeg ser ditt poeng mht farger på linker AJ, men i dette forumet, som er i "Redsilver" stil, styres ikke bare linkene i innleggene av en og samme CSS kommando. Den tar også med seg andre linker på forumet. Dermed blir det en hel masse tekster i menyer og alt som blir fargede, det ser i mine øyne helt forferdelig ut! Derfor har jeg som et kompromiss gjort det slik at linker nå er understreket, og røde ved "mus-over".
Jeg ser ditt poeng mht farger på linker AJ, men i dette forumet, som er i "Redsilver" stil, styres ikke bare linkene i innleggene av en og samme CSS kommando. Den tar også med seg andre linker på forumet. Dermed blir det en hel masse tekster i menyer og alt som blir fargede, det ser i mine øyne helt forferdelig ut! Derfor har jeg som et kompromiss gjort det slik at linker nå er understreket, og røde ved "mus-over".
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
fireman skrev:Da ser det ut til at vi endelig kan være kvitt problemet med "onclick ......"-teksten som ble lagt til når man siterte innlegg som hadde linker i seg.
Jeg ser ditt poeng mht farger på linker AJ, men i dette forumet, som er i "Redsilver" stil, styres ikke bare linkene i innleggene av en og samme CSS kommando. Den tar også med seg andre linker på forumet. Dermed blir det en hel masse tekster i menyer og alt som blir fargede, det ser i mine øyne helt forferdelig ut! Derfor har jeg som et kompromiss gjort det slik at linker nå er understreket, og røde ved "mus-over".
Høres veldig bra ut
Hyggelig at du stikker innom igjen :)
Trodde du nesten hadde glemt oss
Har du husket å skrive ut Forum visittkortene, da? Du må jo ha noen slik som du kan levere ut til Cruiser kundene dine, vet du
Fin Cruiser omtale i siste MC-Avisa, forresten.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Test...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Ragnhild skrev:...av hva?
He-he...GSXR skrev:Venter spent på testen AJ :-
kom i skade for å teste... ingenting... :-
Men testen funket helt fint, den...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Test-tråd
Hehe, det er gutten sin detAJ skrev:Ragnhild skrev:...av hva?He-he...GSXR skrev:Venter spent på testen AJ :-
kom i skade for å teste... ingenting... :-
Men testen funket helt fint, den...
Resultatet ble som forventet regner jeg med :-
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
Test etter å ha gjort et par endringer i admin.panelet...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38174
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Test-tråd
sadggdsag
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering