Ninja H2(R)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Ninja H2(R)

Legg inn av TBI81 »

Snadder! Blir spennende å se hva tallene blir :-)

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Ninja H2(R)

Legg inn av TBI81 »

Ikke akkurat det vakreste endestykket på gateversjonen ..
Bilde
Bilde

Front
Bilde
Bilde

Toven

Re: Ninja H2(R)

Legg inn av Toven »

Holy, meget lækkær :D

Bortsett fra potta haha
Sist redigert av Toven den 04 nov 2014, 11:59, redigert 1 gang totalt.

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Ninja H2(R)

Legg inn av TBI81 »


Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Ninja H2(R)

Legg inn av ejs »

simpson skrev:
ejs skrev:
simpson skrev:
Turbo funker fra 8000 rpm.
Hvor trenger du mer effekt på en sykkel? Ved 10000?
Nei, fra bunnen av, og det gir kompressor og ikke turbo.
Kawasaki kom med 750turbo høsten 1983...
Den hadde fullt ladetrykk ved 5000 RPM på motoren ved full belastning.
Begynte å mate (overtrykk) ved ca:2800-3000 RPM.
:prop:
Det har du fullstendig rett i.
Men for aa klare dette hadde de turbo paa storrelse med en knytteneve og ett ladetrykk saa lavt at de ikke hadde mer effekt enn vanlige sugemotorer.
De gikk derfor akkurat like daarlig som de andre syklene paa den tiden.
Dette var en gimmic Honda kom med paa CX og de andre fulgte paa.
Varte bare ett par aar da det ikke hadde noen suksess.
Skal turbo ha noien effekt overhode nytter det ikke med det eksemplet du kom med, dessverre.
:prop:
Vet ikke det...
Satt en den i race mode og luftfilter direkte paa turboen fikk en 135hk paa veiva..
If it ain't broke, I'll break it.

Svar