UP ute med storslegga

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23344
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: UP ute med storslegga

Legg inn av Bjerknez »

SuperMorten skrev:
Bjerknez skrev:
SuperMorten skrev:Synes det er helt greit at de er ute. :prf Jeg ønsker meg derimot et større fokus på ukonsentrerte sjåfører. Dvs folk som skal gjøre alt mulig annet enn å kjøre samtidig med at de kjører.. Gjelder i svært liten grad mc-førere, da vi har for mye turbulens til å lese avisen mens vi kjører, evt gjøre kontorarbeid..
Du er ikke EKTE MC'er før du klarer å lese avisen SAMTIDIG som du kjører og faktisk få med deg innholdet. Synes jeg ser det! :lol

Akkurat mobilbruk etc. skal jeg nok fint klare meg uten mens jeg kjører MC ja :-)å =;
Kjør noen ganger motorveien inn og ut av Oslo sånn at du ser pendlerne. De som kjører hver dag. Disse er farlige. For mange av disse er kjøring en kjedelig rutinepreget handling. Mange benytter seg av å spise, ringe, oppdatere Facebook, sms, se på tv, få unna fakturaer fra i går, lese avisen og sikkert mye annet, men å følge med på trafikken gjør de ikke. Jeg syns at alle som kjører rundt med en eller annen form for kamera på seg, burde gjøre ditt beste for å få bilfører og regnr på film, og gi dette til f.eks UP.
Joda, er klar over den, men det er vel ikke vanlig at slikt skjer mens man kjører MC vel?

I så fall så skal ikke jeg til hovedstaden vertfall :lol

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: UP ute med storslegga

Legg inn av LordShaft »

Det er ikke et ukjent fenomen at unggutta/jentene skal tøffe seg eller finne noe å ta folk på... Dette har periodevis vært et stort problem i bergen også. Det er på grensen til det latterlige og mye av grunnen til at folk mister respekten for politiet. Selv har jeg langt bedre erfaring med de som har vært i gamet en stund...de prater til deg på en skikkelig måte og ungår provoserende handlinger

Sony Z2

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: UP ute med storslegga

Legg inn av Flanker »

Storslegge? Det er det britisk UP som har anskaffet... http://e24.no/bil/dette-er-verdens-rask ... l/23224098" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar