Forbud mot MC-merker!?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Svein2 »

hells angel.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:Helt enig med Pollti ang jakkemerker-når samfunnet har blitt slik at jeg ikke kan kjøpe meg en kopp kaffe på tur med et NMCU merke på jakka er det jaggu noe galt i hodet på folk. men mange er jo enige i dette tullet tydeligvis- neste blir Mariusgenseren for det er et tegn på kriminelle.(ref Toska).. :bandana


Du vil sikkert få kaffekoppen din med MCsiden på merket de fleste steder selv om det enkelte steder blir ulovlig. Lager du kvalm med kaffekoppen din og slenger den rundt deg og oppfører deg som en drittsekk så kan de kaste deg ut og / eller arrestere deg, akkurat som de kan på grunn av modifikasjonene på MCen din også. Men så lenge du ikke lager særlige konsekvenser for andre så er det greit. Tviler på at det vil bli praktisert så sort vitt som du er styggredd for.....

Å gjøre det mulig å gjøre det litt utrivelig for de med feil jakkemerker er nå helt, ok.....

Godtvoksen

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Godtvoksen »

Dette blir da snart forbudte klesplagg i Norge, la oss håpe det stopper all terror:.

Bilde

Bilde

Akk ja, det er godt jeg ikke bryr meg så veldig, håper ikke gule hjelmer blir forbudt.. :mk

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:
Akk ja, det er godt jeg ikke bryr meg så veldig, håper ikke gule hjelmer blir forbudt.. :mk




Helt ok med HA i nabobygda også? - de kommer neppe til å "arbeide" så mye på hjemstedet, mer i området rundt.....

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av mekkern »

er ikke det enkleste å klassifisere HA som kriminell organisasjon og forby dem da? ikke plage alle andre?
men det har de ikke greid....derfor skal alle med merker nektes uten lovhjemmel???????

har heller ingen ulovlige modifikasjoner på mc min-selv om eksosanlegget mitt ikke tilfredstiller et punkt i kjøretøyforskriften,så er dette en mangel men ikke ulovlig.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av MaxTron »

Duville skrev:... Tviler på at det vil bli praktisert så sort vitt som du er styggredd for...
Som æ nevnte tidligere i tråden: For snart to år siden vart æ nekte på Scotsman i Oslo fordi æ ha ett lite rundt merke til Norsk Vmax Klubb på overarma på en skinnjakke.

Argument: de måtte nekte alle, vist ikke kom 1%-erne til å lage bråk pga forskjellsbehandling.

Så det ER nok allerede så sort hvitt, har vært det ei stund enkelte steder.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Pollti

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Pollti »

Duville skrev:Pollti har jo sterke meninger og det er helt greit - at han ikke ser noen andre sider enn sine egne er jo også helt ok, men at han tror at de som ikke er enige med han har noen særlig lyst til å slikke rein den brune sprekka han ikke gidde å vaske selv fordi de er uenige med ham er ikke noe særlig greit. Den kan han ha for seg selv, æææsj....

He he, jeg tar den. Jeg ser andre folks meninger, men hvor skal vi dra grensen for en kaffekopp da ? Skal vi nekte folk i seilersko og Musto jakke å komme inn også ? Jeg syntes ikke det er greit å innføre slike skiller jeg. Myndighetene får ta andre virkemidler i bruk og så lenge 1%erne forholder seg til lovens bokstav og oppfører seg lovlydig så har jeg lite til overs for populistiske utspill som de gjør i Haugesund feks. Det er min rett å kjøpe og drikke min kopp kaffe om jeg går i "seilerklær" eller kjørejakka mi med et klubbnavn på ryggen. Arrester meg gjerne hvis jeg gjør noe som gjør meg til lovbryter.
Du skal få slippe å slikke mine unevnelige steder også det ordnes nok greiest i dusjen helt alene. Almuen kan godt spares for de redselsskrikene :terge

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Duville »

MaxTron skrev:
Duville skrev:... Tviler på at det vil bli praktisert så sort vitt som du er styggredd for...
Som æ nevnte tidligere i tråden: For snart to år siden vart æ nekte på Scotsman i Oslo fordi æ ha ett lite rundt merke til Norsk Vmax Klubb på overarma på en skinnjakke.

Argument: de måtte nekte alle, vist ikke kom 1%-erne til å lage bråk pga forskjellsbehandling.

Så det ER nok allerede så sort hvitt, har vært det ei stund enkelte steder.

Mulig at de har gjennomført dette basert på tidligere erfaring?? Da blir det gjerne sort / hvitt og du får slike opplevlser.... hadde du vært der når grunnlaget for innføringen av regelen ble innført så kanskje du hadde etterlyst regler.....

Kan jo også være at de bare ikke ønsker MCfolk inn på sitt etablissement av forskjellige grunner.. andre steder har de andre kleskoder...

Pollti

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Pollti »

MaxTron skrev:
Duville skrev:... Tviler på at det vil bli praktisert så sort vitt som du er styggredd for...
Som æ nevnte tidligere i tråden: For snart to år siden vart æ nekte på Scotsman i Oslo fordi æ ha ett lite rundt merke til Norsk Vmax Klubb på overarma på en skinnjakke.

Argument: de måtte nekte alle, vist ikke kom 1%-erne til å lage bråk pga forskjellsbehandling.

Så det ER nok allerede så sort hvitt, har vært det ei stund enkelte steder.

Makan til pølserør ! Det er da ikke merkene du måtte ha ha som "bestemmer" hvor farlig du er ? Hvor kunne du klage hen da, opplyste de om det ? Tenkte jeg det ikke+.Det sa de ikke t J¤¤¤la ord om. Mitt forsoffende legeme skrider ofte rundt med en Ferrari genser med hele magen dekket av et ulvehode og med navnet Jean Alesi 27 på venstre siden av brystet. Til dags dato er jeg ikke nektet adgang til noe sted iført dette edle tøystykket :\m/: I hvertfall ikke på brune pøbber som jeg frekventerer til tider. :bananas Hadde vel ikke gått godt hjem på Aker Brygge en lørdag muligens. :(

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av MaxTron »

Æ vil påstå at Scotsman er temmelig brun, så er ikke der det ligger...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Pollti

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av Pollti »

Er nok ikke det tror jeg heller. Jeg venter med spenning på den dagen jeg blir bura inn for å ha et mulig voldtektsksvåpen i buksa. hvor dumme kan vi bli lurer jeg på noen ganger.

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av pelsen »

MaxTron skrev:Æ vil påstå at Scotsman er temmelig brun, så er ikke der det ligger...
nei, den er nok ikke en av de brune stedene i byen

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av MaxTron »

pelsen skrev:
MaxTron skrev:Æ vil påstå at Scotsman er temmelig brun, så er ikke der det ligger...
nei, den er nok ikke en av de brune stedene i byen
Neivel, men det er vel ikke akkurat kleskode heller for å si det sånn.

Mulig æ har oppfatta den litt brun siden de gangan æ har vert der har det vert i forbindelse med MC-messe eller Rocke-konsert ;e
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av jhn »

Brune ølbriller kanskje?

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Forbud mot MC-merker!?

Legg inn av MaxTron »

jhn skrev:Brune ølbriller kanskje?
Næææ, kan æ aldri tenke mæ ;e

Har riktignok ett par sånne, men de vart anskaffa først i fjord sommer, så det kan ikke ha vært dem :[-(
Bilde
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svar