OleB-logg - Søndagstur om Smia :-)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: OleB-logg

Legg inn av OleB »

trodde du var innen HELSE(u)vesenet ;e
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Ragnhild

Re: OleB-logg

Legg inn av Ragnhild »

Joa, men piller og denslags uvesentligheter overlater jeg glatt til leger og sykepleiere 8)

Pollti

Re: OleB-logg

Legg inn av Pollti »

På lokaltogene i Oslo området er det utsalgssteder for alle slags piller. Det er bare å blåse lommerusket av de og knaske i vei. Skal en dømme etter selgerens utseende så får du en reise gjennom hele universet i løpet av få minutter. Da glemmer du nok kløingen din og. :-k

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: OleB-logg

Legg inn av OleB »

kan hende det er morsomme smilefjes på de også :bananas :lol
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: OleB-logg

Legg inn av Snill Vaffel »

:lol Den var god.
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Pollti

Re: OleB-logg

Legg inn av Pollti »

En blir fjern i blikket av sånne piller ihvertfall. Byens sjefsknarker, en gammel skolekamerat av meg,døde i sommer etter 41 år på kjøret. De 2 siste månedene ville legene gi ham daglig morfin som smertelindring. Men det ville pasienten ikke ha :dontknow

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: OleB-logg

Legg inn av Snill Vaffel »

Uff uff det er mange triste sjeler der ute. I Psykiatrien ser jeg litt av dette bare ungdomene :sorry
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: OleB-logg

Legg inn av OleB »

har blitt så voldsomt dagens kjemi - ei pille og så er hue blåst om du er riktig heldig
ting tok litt mer tid før når det stort sett var saker som vokste opp av jorda som ble tatt inn.
Tidlige tiders syretripper ble vel ikke den store slageren - heldigvis. Nå virker det som det er frit frem for alt mulig. :dontknow
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Pollti

Re: OleB-logg

Legg inn av Pollti »

Jeg er sannelig glad for at ingen av ungene har falt i narkoens klør ! Det er bånn i bøtta.

mekkern
Innlegg: 7657
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: OleB-logg

Legg inn av mekkern »

Er liksom helt greit å bruke litt tid og penger på andre ting for å holde de unna ja.... :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: OleB-logg

Legg inn av Intruder »

Min fastlege henviste meg til Elverum sykehus for ultralyd mandag,fikk svar derfra onsdag med undersøkelse torsdag om ei uke. :thumleft
Helsevesenet gjør sitt ytterste,folkens!!
Har erfaring for at det dessverre er noe mer venting hos englene i psykiatrien !!Men pågangen er jo eksploderende der ,dessverre..... :[-o<
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

OleB-logg - Endelig på to hjul etter en laaaang vinter

Legg inn av OleB »

Her på lavlandet østafjells har det forsåvidt vært vær og føreforhold for to hjul en stund, men det er ikke støtt alle ting passer allikevel. :[-X
Har kikka innom tohjulingen en gang i mellom i vinter - lada litt batteri og, i motsetning til de fleste andre ser det ut til, ikke gjort noe som helst med kjøredoningen :oh

Prøvde såvidt å få start på greiene tidligere i uka, men da var ikke Bayerske Makkverket i det medgjørlige hjørnet. ](*,) I går ettermiddag derimot fant det lunefulle vesenet ut at det var ok å sette i gang litt. Gikk vel i mine ører ikke helt pent til å begynne med, men jevnere etterhvert som tempen steg.
Tror nok jeg bør dytte greiene innom en hærværende MC-workshop og få justert litt greier + skifta olje, smurt og sjekka forholda rund baut.
Dekk ser så langt jeg kan skjønne bra ut, men hva vet vel jeg om dekk til tohjuling.....

Kjørte en liiiiiten tur - (bare for å få varmen i motor selvfølgelig ;e ) og det var akkurat så moro som jeg husket fra i fjor. Og ikke rent lite kaldt.... når man "skal bare" blir det litt tilfeldig hva man tar på av varme greier under kjøredressen.

I løpet av uka bør doningen være fit for fight tenker jeg, og da bør det vel bli en liten tur til helga ihvertfall :bananas gleder meg!
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: OleB-logg

Legg inn av Globe »

Hærlig OleB, hærlig!

Vi her litt lengre nord har fått en liten bråstopp i oppvarminga av sesongen. Men håper selv å kunne starte sesongen på nytt, til neste helg :thumleft . April er alltid litt lunefull, men mai er ikke langt unna, og da er vi fra "pre-sesong" til "i-sesong" ;e

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

OleB-logg - Søndagstur til SmiaMC

Legg inn av OleB »

Med så nydelig vær som i dag måtte jeg få lufta meg litt synes jeg.
Har pusla litt med tohjulingen i uka som har gått - skifta olje+filter, sjekka bremse-ting osv.
Men har da ikke kjøredoning for å kjæle med den - kjøre er tingen synes nå jeg :-J
La turen på litt "bakveier" inn etter fjorden til jeg var ved Vestby og tok E6 siste biten til Oslofjortunellen.
Ruta over Klokkarstua og Hov og ferge til Svelvik var riktig så trivelig - kontrasten til å kjøre E6 var ihvertfall ganske grell
Vel fremme ved SmiaMC ble det vaffel og kaffe og rogg var guide og viste rundt i huset.
Imponerende hva de har fått til så langt, og videre planer for huset mangla det heller ikke på :thumleft bare å ta av seg hatten (hjelmen...)

Returnerte via Horten og ferga til Moss.
Gjør gjerne sånn tur oftere - men det hadde ikke gjort noe om det var litt varmere :jada:

Bilde
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: OleB-logg

Legg inn av Intruder »

Enig med deg,Ole B , E6 er vel egentlig ingen vei for annet enn å flytte på seg. :mk \:D/

Andre veier gir mer avslapning liksom,tiltross for mye dårlige veier.... :oh :doh :mc2 :mc3
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar