Gardenparty hos AJ

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Intruder »

Det farligste er å drikke for mye av ildvannet deres . :doh :[-X
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Pollti »

Jeg var på et utdrikkingslag hvor den vordene brudgom fikk overstadig for mye ildvann. Vi putta ham til køys og fortsatte festen. På denne fjellstua var det en danske og han drakk seg inn i et annet univers. Da gikk det en faen i oss. Dansken ble bært opp og lagt i samme køya som den vordene brudgommen som ble befridd for benklær og truse før han ble utsatt for en skikkelig rosett polering med tannbørste.
Utpå morgenkvisten våknet den vordene med verkende rosett og uten truse og med en mann i senga :doh Det ble et større oppstyr med lensmann,resepsjonen, en forvirret halvfull danske og en vordene brudgom med vondt i rumpa. :lol :lol :lol Det er 22 år siden og vi har fremdeles ikke turt å fortelle ham sannheten. :oh

Ragnhild

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Ragnhild »

Pollti
Ærlighet varer lengst vet du
Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Intruder »

Jeg overnattet engang i senga til en kamerats tante,som var på ferie på fjellet.
På mårran kom en felles kompis,han gjorde store øyne da jeg kom fyllesjuk ut
fra tantes soverom. :dontknow
--Ja,nå har jeg kanskje kjørt gamla på tjukken,sa jeg til en forfjamset kar.
--Ja,hun er på fjellet altså,men jeg har onanert i dyna hennes,så kanskje hu
tar seg via kunstig befruktning når a kjæm hematt ! :[-X \:D/


Polltis fortelling satte fart i døde hjerneceller.................
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38167
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av AJ »

Hageselskapets er ikke lagt på is, om noen har trodd det...

De siste par-tre dagene har jeg snekret en terrasse der det er mest skygge rundt/ved huset. Lagde terrasse siden ingen planter og generelt gras fant det bryet med å vise vekstvilkår av betydning akkurat her... :-k

Platting eller terrassen egner eg godt for svette MCister, som gjerne ser det opportunt å avkjøle seg i skyggen. Tilfeldighetene vil også ha det til at den nye terrassen befinner seg rett utenfor rommet der stereoanlegget og alle disse bråkete vinyl. pg CD-platene befinner seg...
Det kan fort bety at de som gjerne vil høre på denslags nå har en bedre plass å benytte om og evt. når de ønsker å la seg utsette for oppbyggelig støyforurensning av det slaget jeg har mengdevis av i hyllene mine...

Men noen hageselskapdato har jeg enda ikke greid å spa fram... >
Må høre med husadministrasjonen først... Litt usikker på når adm.dir. i dette departementet har ledig tid slik at hun kan fly fram og tilbake og sørge for at kaffe, te, saft og vann og de små kakestykkene er på plass til enhver tid...

Nåja... jeg skal nok komme med forslag om en dato. Gi meg en par dager bare... :knegg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av cheron »

Vi gleder oss ;)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av mekkern »

:orefk :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Intruder »

Kjære sidekamerater : Hva og hvordan bruker man en PM her
på forumet ? :-k
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Ragnhild »

Intruder
Ei Personlig Melding (PM) er ei melding du sender bare til et medlem av forumet. Blir som en intern e-post. F.eks hvis du mener at forumet kunne hatt et underforum om Dragracing sender du en PM om det til Admin. Og det er da bare han som får meldinga. Eller om du lurer på om Cheron kan bygge om Intruder'n til Hayabusa, da sender du en PM til ham. Og ingen av de andre på forumet får vite at du har planer for doningen som går langt utafor Biltilsynets typegodkjenning.

Å sende en (PM) er som å legge inn et innlegg.
Forskjellen er at du trykker på knappen PM i et innlegg som den du skal sende PM-en til har skrevet.
Den knappen ligger ned til venstre i innlegget. Ved siden av knappen det står Profil på.
Da får du opp samme vinduet som når du skriver innlegg, med teksten i innlegget du svarer på formatert som sitat. Og da er det bare å skrive meldinga di, trykke på OK og Voila! :banansplit der ligger meldinga di i innboksen til den du sendte PM til.
Du kan også lete opp nick'et i medlemslista og sende PM-en derfra.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Intruder »

Takk skal du ha.Skal prøve ved anledning,men må jo ha et serriøst emne. :redface
(Her rains it jævlig) :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Pollti »

Tror AJ kona vi er homo eller ? Småkaker og te ? Asfalt kaffe og steinhard baksteverk holder. Så snekrer vi Oldemara til AJ på veggen og knuser Hyuandien hennes til støv. Så kan vi drive litt snauhogst i nabolaget og drive med forståleseskurs for å bedre naboforholdet. Det blir sikkert vellykket. :eh

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38167
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Tror AJ kona vi er homo eller ? Småkaker og te ? Asfalt kaffe og steinhard baksteverk holder. Så snekrer vi Oldemara til AJ på veggen og knuser Hyuandien hennes til støv. Så kan vi drive litt snauhogst i nabolaget og drive med forståleseskurs for å bedre naboforholdet. Det blir sikkert vellykket. :eh
Nå skylder jeg å gjøre oppmerksom på at Hyundai'en er blitt til lavkvalitetsskrot på et dertil egnet sted for oppsamling av denslags slik at selskapsleken med utagerende voldsutøvelse for øye med henblikk på pulveriseringen av denne varianten av koreansk instustriavfall bortfaller... :-

Hva gjelder småkaker og te... vel, vi får ta en ny runde på dette i våre pågående menymøter... :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Intruder »

Husker velforeninga her på stedet hadde utefest og spilte som f...
kl. 4 om morgenen.Da var det nummeret før at jeg reiste ned med bilen,og
lå på tuta til "levenet" stoppet. :ills
Skulle på vakt søndag formiddag,nemlig ! :punch
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av Ragnhild »

Intruder skrev:Takk skal du ha.Skal prøve ved anledning,men må jo ha et serriøst emne. :redface
Bare hyggelig :)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38167
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Gardenparty hos AJ

Legg inn av AJ »

Det er antakelig ikke så lett å få til en dato som passer for alle som har tid og lyst, men jeg har drøftet litt med øverstkommanderende og kommet til at hagen er klar for besøk følgende dager:

Bilde

Mer info i morra, den 11. juni... :vs
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar