Bjerknez' | Snart sommerferie! :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det :thumleft

Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen :thumleft

Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis :lol

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av freddy123 »

Jo takk for turen ja , alle unntatt bjerknez selvfølgelig Hehe :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:Jo takk for turen ja , alle unntatt bjerknez selvfølgelig Hehe :)
:lol

Toven

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Toven »

Hahaha, jo takk for turen :vs

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

I dag traff jeg den svært så trivelige Busa Trond på Statoil i Moss for overlevering av Klim dressen min (hans) som har blitt litt for stor for meg :redface

Takk for en trivelig prat og litt dekksparking Busa :thumleft

Nå har også BMW'en fått seg en liten omgang med vask/polering/voksing. :thumleft

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2737
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Busa Trond »

Takk for handel og kaffe i dag :vs
Hadde første tur med ny lastet LocaToWeb, den var grådig til artig og fruen fulgte med. Det var lite trafikk når jeg kjørte nedover så jeg la hele sporinga på privaten når jeg kom hjem :[-(
Kjørte en snar tur innom Smia på vei hjem, der var det meg og servitrisa en stund før jeg fikk et par ord med Evike og typen som kom på hver sin Honda. Fare for noen torden skyer da jeg reiste fra Smia, ellers var det konge vær på hele turen.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

Busa Trond skrev:Takk for handel og kaffe i dag :vs
Hadde første tur med ny lastet LocaToWeb, den var grådig til artig og fruen fulgte med. Det var lite trafikk når jeg kjørte nedover så jeg la hele sporinga på privaten når jeg kom hjem :[-(
Kjørte en snar tur innom Smia på vei hjem, der var det meg og servitrisa en stund før jeg fikk et par ord med Evike og typen som kom på hver sin Honda. Fare for noen torden skyer da jeg reiste fra Smia, ellers var det konge vær på hele turen.
Jeg trodde du alltid kjørte aktpågivende og varsmomt jeg :lol

Brukeravatar
Roga1
Innlegg: 1
Registrert: 02 aug 2015, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki SV1000S
Sted: Rogaland

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Roga1 »

Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det :thumleft

Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen :thumleft

Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis :lol
Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing" :lol . Det ble en fin, men svært laaang tur på meg. Reiste fra Farsund lørdag morgen og endte opp noen mil nord for Gøteborg sent på kvelden. Jeg hadde planlagt å overnatte i Lysekil, men etter mye om men endte jeg opp med å ta rake turen tilbake til Farsund igjen i løpet av natta/morgenkvisten....det ble en heller kald og våt fornøyelse :-)å

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av JohnnyTh »

Roga1 skrev:
Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det :thumleft

Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen :thumleft

Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis :lol
Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing" :lol . Det ble en fin, men svært laaang tur på meg. Reiste fra Farsund lørdag morgen og endte opp noen mil nord for Gøteborg sent på kvelden. Jeg hadde planlagt å overnatte i Lysekil, men etter mye om men endte jeg opp med å ta rake turen tilbake til Farsund igjen i løpet av natta/morgenkvisten....det ble en heller kald og våt fornøyelse :-)å

Hytte i Farsund? Selv er jeg fra Lista.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

Roga1 skrev:
Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det :thumleft

Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen :thumleft

Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis :lol
Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing" :lol . Det ble en fin, men svært laaang tur på meg. Reiste fra Farsund lørdag morgen og endte opp noen mil nord for Gøteborg sent på kvelden. Jeg hadde planlagt å overnatte i Lysekil, men etter mye om men endte jeg opp med å ta rake turen tilbake til Farsund igjen i løpet av natta/morgenkvisten....det ble en heller kald og våt fornøyelse :-)å
Se der ja!
Da ønsker jeg deg veldkommen inn i varmen :thumleft

Artig at folk kommer bort til meg og hilser på. Ingenting er bedre enn å bli kjent med nye MC-venner.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

I dag skal jeg kjøre hensynsfult, aktpågivende og varsomt :lol :mk

Toven

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Toven »

uffda :-)å :knegg

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av xyvind »

Skal si du starter tidlig å drekke.. :notworthy:

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

Jaja, det gikk jo som det måtte gå det...




Helt strålende! :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23348
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R

Legg inn av Bjerknez »

Ny dag, nye muligheter! :thumleft

I dag har jeg og Cutless planer om å prøve det nye teltet han har kjøpt og planen er at vi skal finne et tjern i Østfold hvor det passer seg å slå opp et telt som ikke ligger så alt for nær hovedveiene. Jeg har alltid hatt lyst til å overnatte i telt og få tilbake friluftsfølelsen jeg hadde når jeg var i militæret, men innser også at det er noen år siden og gode vaner kan være vanskelig å gi slipp på med tanke på motorisert seng med fjernkontroll og full pakke i heimen.

Har alltid sett for meg selv i en liten campingstol forran teltet med en pils i hånden mens primusen freser opp noe småvillt mens man ser utover tjernet og prater litt piss. Det jeg er mest spent på er dog hvordan min kropp vil takle å sove mer eller mindre rett på bakken. Er tross alt 22 år siden jeg var vant med slikt :-)å

Den store utfordringen for min del blir rett og slett og finne roen. Jeg blir fort rastløs hvis jeg ikke føler alt "klaffer". Nå har jo jeg og Cutless hatt en del sammenkomster før med mer eller mindre rikelig inntak av polets edlere deler, med stor suksess, men dette blir første gang i telt.

Blir litt "turbopakking" på meg i dag da jeg jobber til 16:00, er hjemme 16:20 og og bør dra av gårde i 17:00 tiden. Jeg kommer helt garantert til å glemme noe og det som plager meg mest er hvis denne turbopakkingen vil "Ødelegge" hele dagen med tanke på at jeg glemmer noe vesentlig. Lars Monsen ville nok rullet seg av latter nå mens han fisket opp en ørret, skjøt en rype og lagde seg en viltkebab mens han fyrte opp et bål ved å gnisse trepinner etc. Men det får så være. Jeg er ingen Lars Monsen og kommer aldri til å bli det. Men jeg får håpe at Cutless ikke er helt rusten siden han kanskje har miltærtiden friskere i minnet enn det jeg har :lol

Blir nok bra dette Cutless! :thumleft

Mulig jeg går litt før fra jobben i dag, men det er jaggu ikke sikkert altså. Er mye å gjøre om dagen.... :-)å

Svar