Sidevesker eller kofferter. Hva bør jeg velge og hvorfor?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Sidevesker eller kofferter. Hva bør jeg velge og hvorfor

Legg inn av JK95 »

Newhill skrev:JK95:

Hvordan var det å montere det festeopplegget på de Blazeveskene?
Er de passe diskré, eller ser det ut som man har modifisert hele sykkelen?
Hvor kjøpte du de forresten?
Ser kun selve braketten som støttepinnene klikkes fast i, du ser gode eksempler på SW Motech's hjemmeside :prf
Vant en auksjon på ebay på et pent brukt sett til riktig sykkel :knegg

Brukeravatar
Larktm
Innlegg: 4
Registrert: 11 jun 2015, 19:21
Motorsykkelen din: 690 Duke 2014 mod.

Re: Sidevesker eller kofferter. Hva bør jeg velge og hvorfor

Legg inn av Larktm »

Hansien skrev:Takker for svar folkens. Definitivt mer rundt valg av koffert/vesker enn jeg først tenkte det skulle være.
Enn så lenge heller jeg nok mer mot vesker siden jeg fikk et inntrykk av at disse kan enklere fjernes helt enn hva man kan med kofferter.
Newhill skrev:<Snip..> og dette er IKKE et forsøk på å kuppe tråden =)
Kan jo alltids formulere om førsteposten og la dette bli en generell tråd for akkurat dette temaet om det er flere enn meg som er nysgjerrig på akkurat dette temaet. Var jo mange som bidro med lenker til produkter og erfaringer her nå.
Tja. For å fjerne alt av festeplater til toppboksen er det fire skruer som fjernes. Tar et minutt..

Marcuzani
Innlegg: 62
Registrert: 18 jul 2015, 09:53
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple RS 765

Re: Sidevesker eller kofferter. Hva bør jeg velge og hvorfor

Legg inn av Marcuzani »

Jeg selger topp- og sidevesker til min tidligere KTM 690 Duke da jeg har gått over til Triumph. Dette er originale Powerparts og de er meget praktisk på lengre turer. Ta kontakt om du er interessert.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi ... =0&ref=fas" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar