Bestilt meg ny mc!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
KawaKjetil

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av KawaKjetil »

Grattis med ny sykkel Erling :D Tror du gjør et godt valg der med både merke og kubikk!! Sikkert en lettkjørt sykkel og korrekt valg iforhold til bruk :thumleft Kommer innom på vei til fotballcup i august. Vi får utforske noen grusveier da :prop:

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2751
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av simpson »

Ja Gratulerer med ny sykkel.
Litt overraskende siden jeg ikke trodde du var gammel nok til en sånn sykkel. :P :p
Nytt navn og da? Tiger-Erling?

ZZR-Erling

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av ZZR-Erling »

Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.

Nytt navn, neida, kan vel fint fortsatt hete det samme.

Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Jinta »

ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.

Nytt navn, neida, kan vel fint fortsatt hete det samme.

Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.

Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå :thumleft

Erling skulle nemlig egentlig ikke ha byttet MC før i 2015 :[-X Men som mange vet så har han "ofte" et ønske/behov for noe nytt.
Inntil nyss så har kubikk vært et must, men det forandret seg visst veldig plutselig..... :-)å

Lurer dessverre litt på om det er slutt på fine MC turer sammen nå da - for jeg har nemlig ikke tenkt å legge om stilen og prio lange grusturer. Litt grus er helt ok, men så får det være med det.

Konstaterer med sorg at "gubbefaktoren" begynner å bli høy her, så hvis kroppen tillater det bør vel jeg konvertere til ny R-sykkel etter 2017 :prop:
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Jinta »

Jinta skrev:
ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.

Nytt navn, neida, kan vel fint fortsatt hete det samme.

Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.

Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå :thumleft

Erling skulle nemlig egentlig ikke ha byttet MC før i 2015 :[-X Men som mange vet så har han "ofte" et ønske/behov for noe nytt.
Inntil nyss så har kubikk vært et must, men det forandret seg visst veldig plutselig..... :-)å

Lurer dessverre litt på om det er slutt på fine MC turer sammen nå da - for jeg har nemlig ikke tenkt å legge om stilen og prio lange grusturer. Litt grus er helt ok, men så får det være med det.

Konstaterer med sorg at "gubbefaktoren" begynner å bli høy her, så hvis kroppen tillater det bør vel jeg konvertere til ny R-sykkel etter 2017 :prop:
....og...hvis du er så glad i ZZR nicket burde du vel strengt tatt beholdt tilhørende bike - hører inget sted hjemme å sitte på en liten puslete Tiger å putre rundt med et slikt nick :-#
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2751
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av simpson »

Jinta skrev:
Jinta skrev:
ZZR-Erling skrev:Ja Kjetil/Bergen, vi finner oss litt grus :-) ..hyggelig.

Nytt navn, neida, kan vel fint fortsatt hete det samme.

Var noen som lurte på om jeg beholder ZZR, men nei, den selges. Da måtte jeg solgt cabben, og det vil jeg ikke.

Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå :thumleft

Erling skulle nemlig egentlig ikke ha byttet MC før i 2015 :[-X Men som mange vet så har han "ofte" et ønske/behov for noe nytt.
Inntil nyss så har kubikk vært et must, men det forandret seg visst veldig plutselig..... :-)å

Lurer dessverre litt på om det er slutt på fine MC turer sammen nå da - for jeg har nemlig ikke tenkt å legge om stilen og prio lange grusturer. Litt grus er helt ok, men så får det være med det.

Konstaterer med sorg at "gubbefaktoren" begynner å bli høy her, så hvis kroppen tillater det bør vel jeg konvertere til ny R-sykkel etter 2017 :prop:
....og...hvis du er så glad i ZZR nicket burde du vel strengt tatt beholdt tilhørende bike - hører inget sted hjemme å sitte på en liten puslete Tiger å putre rundt med et slikt nick :-#
Helt enig. Helt feil å bruke zzr i nicket nå som han har blitt en tam tigergutt :knegg

Brukeravatar
TomB
Innlegg: 283
Registrert: 26 des 2012, 11:07
Motorsykkelen din: Versys 650 2015 mod
Sted: på ei øy

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av TomB »

Grattis :-)

Bittelitt overrasket, men bare bittelitt. :roll

Enda en som har skjønt at kubikk, ikke er det viktigste :knegg
Båndrag?


Det holder med 2 sylindre på mc, kan godta 3.
4 rekke motor er kjeeedelig

ZZR-Erling

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av ZZR-Erling »

Er jo litt overraska sjøl også :)
Hadde ikke trodd at en slik bike skulle være så innmari trivelig å kjøre!
Nå bare håper jeg på at de får den leveringsklar i løpet av onsdagen, for torsdagen drar vi på Norgestreffet.

:yeyeye

Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Barbarozza »

Hyggelig valg :vs Jeg skjønner deg, det å være åpen for nye tanker rundt hva som er ålreit for deg er viktig, i den prosessen er jeg, riktignok ikke med en Tiger men heller mer mot Speed Tripple eller KTM Superduke. Om det er der jeg ender opp vet jeg ikke, men det blir i alle fall siste sesongen på Hondaen i år ( noe jeg har tenk mange ggr) Som eneboer med bil og hjem og store utgifter for man sette tæring etter næring.

Jeg er sikker på at du vil trives for tripple motoren er fryktelig morsom uansett utgave.

Etter mange turer på kontinentet på mer underlige steder enn de fleste har jeg opplevd at jeg stort sett alltid blir frakjørt av eventyrere eller rampesykler med en gang det blir svingete. Og den klassen er du nå :prf

Nok en gang, gratulerer med et tøfft valg , I LIKE IT :thumleft
Memento mori

ZZR-Erling

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av ZZR-Erling »

Barbarozza skrev:Hyggelig valg :vs Jeg skjønner deg, det å være åpen for nye tanker rundt hva som er ålreit for deg er viktig, i den prosessen er jeg, riktignok ikke med en Tiger men heller mer mot Speed Tripple eller KTM Superduke. Om det er der jeg ender opp vet jeg ikke, men det blir i alle fall siste sesongen på Hondaen i år ( noe jeg har tenk mange ggr) Som eneboer med bil og hjem og store utgifter for man sette tæring etter næring.

Jeg er sikker på at du vil trives for tripple motoren er fryktelig morsom uansett utgave.

Etter mange turer på kontinentet på mer underlige steder enn de fleste har jeg opplevd at jeg stort sett alltid blir frakjørt av eventyrere eller rampesykler med en gang det blir svingete. Og den klassen er du nå :prf

Nok en gang, gratulerer med et tøfft valg , I LIKE IT :thumleft
Takker :cheers

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av lasse_hansen »

Gratulerer så mye med ny sykkel :yeyeye

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Jinta »

Rister bare oppgitt på hue og kan ikke si noe anna enn at je er veldig betenkt åssen det blir å ha Erling i hus påfølgende MC-sesonger...ikke i år nei, men 3-4 og 5 sesongen....når kubikksjuken igjen melder sin ankomst....puh... :-)å

Men, men......time will show :-k
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Carpa »

Det høres nesten ut som om du er misfornøyd med mannens valg Jinta ;-) Nå har du jo fått deg en ekte tigergutt "bump bump"

Carpas Crap a talk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av Voodoodoo »

Jeg må jo bare si gratulerer og kondolerer.
Ikke det valget jeg ville ha tatt,
men det er jo DU som skal være fornøyd så drit i oss andre :prf

Trur du vil synes den er litt sped på turer nedover kontinentet men..
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

ZZR-Erling

Re: Bestilt meg ny mc!

Legg inn av ZZR-Erling »

Vegar..er vel stort sett bare du som ligger i 300+ nedover der :-) 160 er ok, og det marsjer vel Tigern uten pæs.

Svar