Banditmannens bekjennelser

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Banditmannen »

Er blitt syk! Livstruende syk! :~|
Jeg har pådratt meg en stygg forkjølelse, av det dødelige slaget, slik som bare vi menn kan få! :O
Nå er det sikkert noen(kvinner) der ute påstår at en forkjølelse IKKE er så farlig. *mas Men alle vi menn VET jo at dette er blodig LØGN! :notlistening

Har sikkert minst 38 i feber! Kanskje mer! Spørs om jeg lever over helga... :sk? Og så nå som VM på ski begynner!
Kan jo hende jeg ikke lever så lenge at jeg får med meg stafetten!!!! ](*,)

Ikke har jeg jobb! Ikke har jeg kvinnfolk! Ute er det snø og vinter! Og jeg er dødelig syk!:(
Jaja, det var gøy så lenge det varte! Hyggelig å ha kjent dere! Farvell



Hvis jeg mot formodning overlever, snakkes vi senere!
Hej Då :vs

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Svein2 »

Bland solbærsaft, vann og noe du har laga sjøl eller vodka, like deler av alt.
Hvis du bare har vodka må du blande flere ganger.

Dette er det eneste som hjelper. God bedring. :~|

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Intruder »

:[-X Hør IKKE på den legpredikanten fra Elverum,nei en krone i en kaffekopp,svart kaffe til
kronestykket blir borte og så gørsterk HB til det dukker opp att,det er tingen her på
Hedemarken !!! :~| :sleepy :notworthy: :mk :yahoo
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av jhn »

Kaffe så sterk at kronestykket ikke synker, så HB til den synker e ei anna oppskrift som heller ikke funker, men veldig artig å være syk. God bedring :thumleft

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av rogg »

Intruder skrev::[-X Hør IKKE på den legpredikanten fra Elverum,nei en krone i en kaffekopp,svart kaffe til
kronestykket blir borte og så gørsterk HB til det dukker opp att,det er tingen her på
Hedemarken !!! :~| :sleepy :notworthy: :mk :yahoo
Ååååå...kronekaffe :mk
Men en Gammeldansk funker utmerket til slik medisinsk bruk :~|
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av MaxTron »

Ha-Ha-Ha, veldig bra Banditmannen!!

Litt usikker på om det bare er snakk om å få lov til å klage litt, om det er jakt på sympati, eller om det rett og slett var en av de mere orginale og fantasifulle utgavene av en kontaktannonse :lol :lol

Uansett underholdende var det :thumleft
Og så fikk du jo flere oppskrifter på "de beste/morsomste medisinene som IKKE virker" :prf
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Svein2 »

Gammel Dansk er mot oppkastsjuken. Sitter den sitter alt. :sick:

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Banditmannen »

Lever enda! :thumleft
Svein2 skrev:Gammel Dansk er mot oppkastsjuken. Sitter den sitter alt. :sick:
Der er vi veldig enig! Gammel Dansk er garantert et brekkmiddel av opprinnelse! Eventuelt tenkt som torturmiddel... :8-[
MaxTron skrev:Ha-Ha-Ha, veldig bra Banditmannen!!

Litt usikker på om det bare er snakk om å få lov til å klage litt, om det er jakt på sympati, eller om det rett og slett var en av de mere orginale og fantasifulle utgavene av en kontaktannonse :lol :lol

Uansett underholdende var det :thumleft
Og så fikk du jo flere oppskrifter på "de beste/morsomste medisinene som IKKE virker" :prf
Ikke et vont ord om dette forumets brukere, men det er vel ikke akkurat det første stedet jeg ville satt inn en kontaktannonse... :P :p
Jakt etter sympati, spør du. Selvfølgelig, jeg er da mann! :~|

Ellers takker jeg for mer eller mindre gode råd, tørr ikke prøve alle, da jeg er redd jeg må til pumping! :knegg

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Jompa »

Hvordan går det, har du overlevd ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Banditmannen »

Jo takk, sjekka akkurat pulsen, og kom fram til at jeg er i live! :thumleft
Den verste surklinga og pipinga i brystet har gitt seg, feberen er under 38, så jeg tror det er håp! \:D/

Men den beste indikasjonen på at det går framover, er nok at jeg igjen har begynt å snoke rundt etter deler og tips til den store vårservicen på Banditen!
Må bl.a. sjekke ventilklaringen, og da er spørsmålet om hvilke pakninger jeg MÅ bytte, og hvilke jeg kan bruke om igjen...?
Har også funnet ut at det er noen mulige feller å gå i. :8-[

Stålomspunnede bremseslanger er også et mulig nytt prosjekt, men så var det dette med tid å penger da, hadde jo vært greit å få den på veien FØR høsten, og fremdeles ha rå til å fylle tanken i ny og ne! :-J

:vs

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Jompa »

Jeg vet ikke hva slags pakninger din sykkel har i toppdekslet, men er det papirpakning, så bytt! Ingenting å lure på.
hvis det er gummipakning, kan den enda være brukbar. Men det gjør ikke noe om du bytter den allikevel.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av MaxTron »

Banditmannen skrev:Stålomspunnede bremseslanger er også et mulig nytt prosjekt, men så var det dette med tid å penger da, hadde jo vært greit å få den på veien FØR høsten, og fremdeles ha rå til å fylle tanken i ny og ne! :-J

:vs
Kan være en del å hente på å montere stålomspunnet ja, spørs jo hvordan utgangspunktet er selvfølgelig..
Her er ikke så ille priser vel? http://www.mcartikler.no/index.php?main ... th=125_235" onclick="window.open(this.href);return false;
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Svein2 »

Banditmannen skrev:Jo takk, sjekka akkurat pulsen, og kom fram til at jeg er i live! :thumleft
Den verste surklinga og pipinga i brystet har gitt seg, feberen er under 38, så jeg tror det er håp! \:D/
Bra du begynner å bli i form igjen. Med den omtanken og de gode rådene du fikk her, skulle det bare mangle. :terge :lol

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Banditmannen »

Jompa skrev:Jeg vet ikke hva slags pakninger din sykkel har i toppdekslet, men er det papirpakning, så bytt! Ingenting å lure på.
hvis det er gummipakning, kan den enda være brukbar. Men det gjør ikke noe om du bytter den allikevel.
Er en gummipakning, men den koster 4-500, så har lyst å se den gamle først...
Men da tar det jo lenger tid da! ;e Men ,kan jo ikke kjøpe ALT på forhånd heller da! :[-X
MaxTron skrev:
Banditmannen skrev:Stålomspunnede bremseslanger er også et mulig nytt prosjekt, men så var det dette med tid å penger da, hadde jo vært greit å få den på veien FØR høsten, og fremdeles ha rå til å fylle tanken i ny og ne! :-J

:vs
Kan være en del å hente på å montere stålomspunnet ja, spørs jo hvordan utgangspunktet er selvfølgelig..
Her er ikke så ille priser vel? <a class="linkification-ext" href="http://www.mcartikler.no/index.php?main ... th=125_235" title="Linkification: http://www.mcartikler.no/index.php?main ... th=125_235" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mcartikler.no/index.php?main ... 125_235</a>
Neida, ikke så ille, men tror faktisk jeg kan få det enda billigere her: http://www.banditmaniashop.co.uk/gsf600 ... 1144-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Særlig hvis jeg slipper toll og moms! Da kan jeg få fult sett, framme og bak, til undre 90 pund. \:D/

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Banditmannens bekjennelser

Legg inn av Banditmannen »

Svein2 skrev:
Banditmannen skrev:Jo takk, sjekka akkurat pulsen, og kom fram til at jeg er i live! :thumleft
Den verste surklinga og pipinga i brystet har gitt seg, feberen er under 38, så jeg tror det er håp! \:D/
Bra du begynner å bli i form igjen. Med den omtanken og de gode rådene du fikk her, skulle det bare mangle. :terge :lol
Jeg tok på en måte ditt råd, og holdt meg laaaaaangt unna Gammel Dansk! ;e

Svar