Service i Sverige

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23133
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Service i Sverige

Legg inn av Bjerknez »

Tommy Andersen pi skrev:Ser det er et verksted som heter Racedays i Strømstad som tar servicer mm. Noen som har brukt dem?
http://www.racedays.se
Nå er det vel et krav om at man skal bruke et autorisert verksted hvis man vil beholde garantien på nye MC'er?
Så vidt jeg vet så kan jeg ikke se at Racedays.se har noen avtaler her?

Jeg sier ikke at dem ikke er flinke, men når jeg først betaler flere tusen kroner for en service så skal jeg jaggu meg vite at jeg har full garanti etterpå.

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Service i Sverige

Legg inn av mortenolb »

Eurospeed skal ha 5500-6000 for storservice. Mot 10000 i Norge. Ikke spesielt mye å lure på.

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Service i Sverige

Legg inn av WikingTnT »

Bjerknez skrev:
Tommy Andersen pi skrev:Ser det er et verksted som heter Racedays i Strømstad som tar servicer mm. Noen som har brukt dem?
http://www.racedays.se
Nå er det vel et krav om at man skal bruke et autorisert verksted hvis man vil beholde garantien på nye MC'er?
Så vidt jeg vet så kan jeg ikke se at Racedays.se har noen avtaler her?

Jeg sier ikke at dem ikke er flinke, men når jeg først betaler flere tusen kroner for en service så skal jeg jaggu meg vite at jeg har full garanti etterpå.
Men ser de har bane-dager! Genialt for dere Østfoldinger - benytt sjansen og start gjerne i lugn gruppe. Neste gang blir det helt sikkert medium :) , for det blir garantert flere ganger når man først har prøvd :thumleft
Ser nå at det er Rudskogen - gjør saken enda bedre :D

Svar