Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Bjønnavind »

kz1300 skrev:
dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset. :twisted Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger :scratch

Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han :sk? )

Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg :[-X
Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.
Åh! Det hadde vært hyggelig å delta på en sånn stor dag! Men jeg må dessverre i barnebursdag... :-(

Tæppatå'k!

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

kz1300 skrev:
dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset. :twisted Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger :scratch

Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han :sk? )

Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg :[-X
Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.
:vs Jeg håper dere tar noen bilder av denne Begivenheten :yeyeye og deler med oss som desverre ikke får anledning til å være med. God tur! :D :thumleft

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av dag-zzr »

ArcticTiger skrev:
kz1300 skrev:
dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset. :twisted Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger :scratch

Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han :sk? )

Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg :[-X
Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.
:vs Jeg håper dere tar noen bilder av denne Begivenheten :yeyeye og deler med oss som desverre ikke får anledning til å være med. God tur! :D :thumleft
Er det fotobokser i nærheten :prf

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SuperMorten »

dag-zzr skrev:
ArcticTiger skrev:
kz1300 skrev:
dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset. :twisted Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger :scratch

Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han :sk? )

Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg :[-X
Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.
:vs Jeg håper dere tar noen bilder av denne Begivenheten :yeyeye og deler med oss som desverre ikke får anledning til å være med. God tur! :D :thumleft
Er det fotobokser i nærheten :prf
Tror dette er den nærmeste.. Nei forresten, det er et par til i Horten. Tror ikke det er mange i retning Kongsberg, men det vet andre bedre enn meg :knegg

Tror GoProen tar bedre bilder enn fotoboksene :prop:
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av TheHaughom »

Surfer litt rundt på leting etter Haynes manual eller lignende til en VFR800. En kompis skled bortover isen her en dag, og i morgen skal plast byttes og skader inspiseres.

Har forøvrig fått meg noen kilometer på en kawa zx6r i dag. 0-100 går noe kjappere enn på Duken min :p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

EasyRider
Innlegg: 773
Registrert: 06 mar 2012, 16:57
Motorsykkelen din: Kawa
Sted: Indre Østfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av EasyRider »

TheHaughom skrev:Surfer litt rundt på leting etter Haynes manual eller lignende til en VFR800. En kompis skled bortover isen her en dag, og i morgen skal plast byttes og skader inspiseres.

Har forøvrig fått meg noen kilometer på en kawa zx6r i dag. 0-100 går noe kjappere enn på Duken min :p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hvordan synes du zx6r var i forhold til duken?
Tenker nå på kjørestil etc.

Jeg må se å få testet en duke snart :)
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

650spleisn
Innlegg: 92
Registrert: 19 des 2010, 22:05
Motorsykkelen din: Honda CBF1000-06, 3 stk. Yamaha veteran
Sted: Østfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av 650spleisn »

Lusker rundt på YouTube og lytter på alt fra Nightwish til Boney-M.
Ble litt fanget av Rita Eriksen og hennes innsats i Stjernekamp på NRK. Veldig flink dame.

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SuperMorten »

Ser Pulp Fiction på Netflix :bandana
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av LordShaft »

Ligger å snur meg i sengen, irritert og lei av vinter:-( må det faen ta slutt snart.

Passet veldig dårlig med snø akkurat nå

Sendt med Note2

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av hakhap »

Bjønnavind skrev:
Carpa skrev:
Bjønnavind skrev:
hakhap skrev:smiler fordi det er gratic MC parking ved hotellet jeg skal bo på mandag til tirsdag :prf
Er det ikke gratis mc-parkering overalt? :o

Nå er klokka 21:30, og jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Startet klokka 6 imorges, og har kjørt i tett oslotrafikk hele dagen..

Sliten...

Tæppatå'k!
Nå var du vel litt gledesdreper

Huh...? :/

Tæppatå'k!
Det er aldrig sikkert i private parkeringshus, og det at mine kolleger med bil må betale 240kr / 24h :lol
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Bjønnavind »

hakhap skrev:
Bjønnavind skrev:
Carpa skrev:
Bjønnavind skrev:
hakhap skrev:smiler fordi det er gratic MC parking ved hotellet jeg skal bo på mandag til tirsdag :prf
Er det ikke gratis mc-parkering overalt? :o

Nå er klokka 21:30, og jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Startet klokka 6 imorges, og har kjørt i tett oslotrafikk hele dagen..

Sliten...

Tæppatå'k!
Nå var du vel litt gledesdreper

Huh...? :/

Tæppatå'k!
Det er aldrig sikkert i private parkeringshus, og det at mine kolleger med bil må betale 240kr / 24h :lol
Aha.. Hehe.. Ja du skal ikke straffes for at de andre kjører bil :-)

Tæppatå'k!

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av TheHaughom »

EasyRider skrev:
TheHaughom skrev:Surfer litt rundt på leting etter Haynes manual eller lignende til en VFR800. En kompis skled bortover isen her en dag, og i morgen skal plast byttes og skader inspiseres.

Har forøvrig fått meg noen kilometer på en kawa zx6r i dag. 0-100 går noe kjappere enn på Duken min :p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hvordan synes du zx6r var i forhold til duken?
Tenker nå på kjørestil etc.

Jeg må se å få testet en duke snart :)
Med mine 190cm og vel over 100kg blir sittestillingen altfor krampeaktig. Jeg følte at jeg satt oppå sykkelen, og ikke var "i ett" med den.
Forøvrig en sprek maskin, imponert over aksellerasjon og fartsfølelse. Vindbeskyttelsen var også eksisterende, nesten litt uvandt og befriende å ikke ha konstant vindtrykk i brystet.
Oversikten er dog ræva, regner med det er en vanesak, men på Duken ser jeg over det meste av biler om jeg retter meg opp litt. Ble også mye vekt på styret følte jeg, armer og nakke kommer nok til å bli fort slitent. Kan hende jeg satt litt feil, som var en medvirkende årsak.
Jeg tror noen rearsets hadde gjort underverker for en med min høyde, spesielt hoftevinkelen var ekstrem.

Bare si fra om du skal innom Stavanger en gang, så skal du få en prøvetur på Duken :thumleft
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Intruder »

Rart skistjernene våre blir sjukmeldt før renn der lønna er lav...Misbruk av egenmeldingsordningen ? :sorry :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Carpa »

Sitter og kikker på ny inngangsdør for den jeg har er så slitt og fæl. I tillegg har den smekklås og det er såååå kjipt å stå barbeint ute i regnevær og smekke igjen den døra når man verken har nøkkel eller mobiltelefon med seg :-)å

Så lurer jeg litt på om jeg muligens kunne klart å skifte denne selv da :scratch
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av rogg »

Kaffe i bua etter en promenade langs kyststienBilde



Rogg, sent fra iPhone med Tapatalk 2
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar