HaHa, at DU er enig med han er dagens BOMBE!Duville skrev:Enig med deg, men fyren er en sur ca 60 åring som elsker å kvervulere og mener visst å ha alle rettigheter. Nytter neppe å endre dette. Må nok bare overse fyren totalt, men det er jo ikke så enkelt...Alas skrev:Men hvorfor? Det tilfører ikke debatten noen ting som helst, det er som jeg har skrevet tidligere, billige hersketeknikker som jeg ikke ser verdien av å bruke. Du har jo et ypperlig eksempel selv her, som å skrive at jeg burde holdt meg til symaskin fordi jeg påpeker noe jeg synes er en en uting. Hva legger du egentlig i det? Hva er budskapet ditt? At jeg er en "kjerring"?jonnykr skrev:Såpass får dere tåle. Alvorlig talt!Alas skrev: For øvrig er Biltemamenighetens forsøk på ironi og latterliggjøring av sine meningsmotstandere ufin, barnslig og noe voksne mennesker burde holdt seg for god til, alvorlig talt.
Mvh
Tar du deg nær av det, så bør du selge Motorsykkelen og kjøpe deg Symaskin i stedet. Jeg tror de har noen rimelige symaskiner på Biltema. Pluss olje, altså symaskinolje.
Synes du virkelig det er en grei måte å forholde seg til andre mennesker på? Jeg tar meg ikke nær av det, dette er et internettforum, men jeg synes det er unødvendig. Det handler om alminnelig folkeskikk og hvordan en omgås andre mennesker.
Og det er jo merkelig å bli kalt en sur 60 åring når jeg blir kritisert for å fleipe med Biltemafobien her. Men øya ser det hjernen vil de skal se sies det.
For øvrig er jeg ikke 60 år, men 58. Har stort sett alltid godt humør, er tøffere enn toget, ja i det hele tatt en knakandes kar. Og den dagen jeg begynner å sutre over litt ironi og fleiping kommer dere aldri til å oppleve.
Man har da BALLER for f....!