Har prøvd meg litt på grusen ... også tilsvarende veier som i videoen ... men altfor lite, og litt mere forsiktig enn den fyren. Jeg er nok fremdeles litt feig :-# .... mener selvfølgelig forsiktig, men håper på å utfordre meg selv litt mere denne sesongen.jonnykr skrev:HeHe, ja det er jeg enig i. Og den uttalelsen var jo ment som en fleip. :-)jhn skrev:Hva vet vel jeg egentlig om det ... jeg tenkte bare at med to så like sykler mtp bruksområdet, så finner man en favoritt, og vil bruke den ...jonnykr skrev:Det skal du ikke være så sikker på. Jeg har faktisk kjørt GS800 og et var ingen aha-opplevelse for meg det. Selvfølgelig, god å kjøre, mer motor, kjappere gassrespons grunnet innsprøytninga, men utover det står min AT seg godt i sammenligning, spesielt med tanke på at det er en 21 år gammel sykkel.jhn skrev:Blir ikke det litt "smør på flesk"? .... men med den forskjellen at smøret er nytt og ferskt, mens flesket er gammelt og harskt.jonnykr skrev: ... Skulle gjerne hatt en GS800 ved siden av Africa Twinen jeg.
Tror ikke AT'n hadde blitt brukt så mye
Synes jeg.
Om jeg skulle ha to sykler, så skulle det være større forskjell på de ... kanskje en feit sportstourer med 140-150-160 hk+ hadde vært no i tillegg til V-stromen .... ja det trur æ bestemt hadde vært saker
Jeg hadde heller kjøpt knastedekk og veltebøyler til V-Strommen jeg. Og kjørt uttafor asfalten hvor den funker aldeles utmerket. Hvis det er en 1000cc så har du motor nok til å oppleve adrenalinkick så det holder i lange baner på grusveier, noe som er meget spesielt.
Her er en V-Strom 1000 offroad. Og jeg påstår at dette er maks "offroad" for 90% av de av oss som kjører store adventuresykler. De fleste kjører 90% asfalt.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=JSGDcyakGMY[/video]
Sykkelen er 1000 ccm ja, og kapabel for det meste jeg måtte finne på å bruke den til.