Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av evike »

hakhap skrev:
evike skrev:
hakhap skrev:Vurderer å besøke Hällristningsområdet i Tanum på min vei in i Sverige til helgen. Noen som har erfaring fra denne?

Tror det kan vare et godt besøk og som en liten pause på vei mot Gøteborg.
Vet ikke helt om vi snakker om samme sted, men hvis det er dette som er skiltet som "Viking... something... " så har vi vært nedom der.
Relativt koselig, men ikke så Veeeeldig interessant egentlig. De har et par småmorsomme saker i kiosken for salg sammen med kaffe og fika.

Det er denne
Se da bort fra svaret mitt, for vi snakker ikke om samme sted :scratch
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
boblehue
Innlegg: 237
Registrert: 11 sep 2012, 11:32
Motorsykkelen din: Honda - CBR 1100 XX SuperBlacbird - 99
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av boblehue »

Sitter på Rikshospitalet og holder min sønn med selskap etter en operasjon. Blir nok her en del denne uken.
boblehue
Live to ride, ride to live.

[album]3790[/album]
Everyting looks better from inside of a motorcycle helmet.

mekkern
Innlegg: 7668
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

Rydder som pokker i garasjen så jeg får plass til 4 sykler i vinter og plass til å "fikse litt"..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:Rydder som pokker i garasjen så jeg får plass til 4 sykler i vinter og plass til å "fikse litt"..

Pass nå på kontrastyringen - - eller var det kondensen - - husker ikke, men noe var det i forbindelse med garasje og MC.... :-k

å joda....

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av evike »

Vi skal helst ha 2 biler i garasjen (for å slippe å skrape is og snø). Når vi begynte å se nøye på plassforholdene, så ble jeg nervøs for at stakkars "Amigo" skulle få nærkontakt med noen i løpet av vinteren, så han er nå kjørt til Speed for vinterlagring der. Dermed sitter vi igjen med 2 biler, 1 motorsykkel + gressklipper ++++

Hva jeg gjør.... Sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 15, så jeg kan gå (tidligvakt i dag). Det tilhører sjeldenhetene å ha det så rolig som vi har nå noen få dager, så egentlig synes vi det er kjempekoselig. Det er alltid flott når vi på sykehuset har lite å gjøre!!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Tysnes »

Fikk en smell i ryggen på mandag. Skjedde selfølgelig rett får betongbilen kom, og siden vi kun er to stykker så driver med dette var det å bite tenna sammen..
Så då har det vært turer til knekkeren( er på fornavn desverre), men sitter godt i ennå.
Så da er det å syns synd i seg sjøl, å glo på dataen.
Dette er noe som skjer 2-3 ganger i året, og går relativt raskt over.
Så satser å være å beina snart :-)

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

mekkern skrev:Rydder som pokker i garasjen så jeg får plass til 4 sykler i vinter og plass til å "fikse litt"..
Har vi fått se bilder av den 4de sykkern ennå :-k

mekkern
Innlegg: 7668
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

njaaa...har bare et par dårlige..

Bilde

ser ikke helt misfornøyd ut...

Bilde

når den blir vasket ren etter hengerturen blir den uforskammet blank...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

Aha, Mellomtong til Gutten når han er ferdig med Hyse-tida :knegg Tøøøft :thumleft Så bra ut den der Mekkis :vs

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ojda »

En sånn en tok jeg lappen på 3engang på 80 tallet :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

mekkern
Innlegg: 7668
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

ArcticTiger skrev:Aha, Mellomtong til Gutten når han er ferdig med Hyse-tida
fullstendig korrekt. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av rogg »

Gjør ingen ting...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38207
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

Har akkurat kjøpt meg nye PC høytalere med subwoofer som jeg akkurat nå prøvekjører med denne låta fra Tuben...:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=xPIaHaNuhu4[/video]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Intruder »

evike skrev:Vi skal helst ha 2 biler i garasjen (for å slippe å skrape is og snø). Når vi begynte å se nøye på plassforholdene, så ble jeg nervøs for at stakkars "Amigo" skulle få nærkontakt med noen i løpet av vinteren, så han er nå kjørt til Speed for vinterlagring der. Dermed sitter vi igjen med 2 biler, 1 motorsykkel + gressklipper ++++

Hva jeg gjør.... Sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 15, så jeg kan gå (tidligvakt i dag). Det tilhører sjeldenhetene å ha det så rolig som vi har nå noen få dager, så egentlig synes vi det er kjempekoselig. Det er alltid flott når vi på sykehuset har lite å gjøre!!
Jeg er kjempeglad for at dere er på jobb på sykehuset og hvis forholdene er så dere kan gi pasientene godt stell og i tillegg slå av en liten trøstende prat er jeg enda gladere,.. :prf
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av evike »

Intruder skrev:
evike skrev:Vi skal helst ha 2 biler i garasjen (for å slippe å skrape is og snø). Når vi begynte å se nøye på plassforholdene, så ble jeg nervøs for at stakkars "Amigo" skulle få nærkontakt med noen i løpet av vinteren, så han er nå kjørt til Speed for vinterlagring der. Dermed sitter vi igjen med 2 biler, 1 motorsykkel + gressklipper ++++

Hva jeg gjør.... Sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 15, så jeg kan gå (tidligvakt i dag). Det tilhører sjeldenhetene å ha det så rolig som vi har nå noen få dager, så egentlig synes vi det er kjempekoselig. Det er alltid flott når vi på sykehuset har lite å gjøre!!
Jeg er kjempeglad for at dere er på jobb på sykehuset og hvis forholdene er så dere kan gi pasientene godt stell og i tillegg slå av en liten trøstende prat er jeg enda gladere,.. :prf
De siste dagene har jeg hatt relativt god tid til å skravle med pårørende også, det kjennes alltid bra å kunne gi litt ekstra service.
Av erfaring så vet jeg jo at når vinteren nå kommer så kommer pasientene også hyppigere, så dette varer ikke lenge.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Svar