Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Omtrent slik
I mårå i mårå men ikkje i dag
i dag gjer eg ikkje eit einaste slag....
=; :sorry
Kom arbeidslyst og treng deg på,her skal du motstand finne... =; :[-X
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hun kommer nok nærmere bakken når det blir mere alvor over kjøp tenker jeg. Men en TTT skjønner jeg godt frister men jeg reklamerer for noe ikke for haitekk og rimelig å forsikre og som hun har råd til å bruke hver dag. TTT er ikke i den gruppa, blir nok noe til 50-60 000. Blir nok bra det og tenker jeg :D
Forresten ikke nok med HG har en kubikk med rullestein å kose seg med men hun får 6 kubikk matjord til uka og. Må nok investere i ny trillebår til henne tenker jeg wink

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Ny trillebår...herregud,fruen kjøpte ny trillebår til meg da vi bygde hus for tredve år siden og den er like god den dag i dag. :mk
Slik ble landet bygget her i traktene.. :-)å
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En må jo skjemme de bort vet du vel Intruder ! Slankende er det og, kanskje match vekta kommer under megatonnet :prf I dag ble jeg forresten dådyrøyne offer også ](*,) Du fikk rett Geir, det ble Jammaha FZ 600 naken med 98 hk på noen betingelser. Den skal stå uregistrert i garasjen til 18.juni neste år og lånet er rentefritt og må tilbakebetales på 1 år minus hva hun får for 2011 Hysa og den må ha kasko og førerulykke forsikring og jeg har rett til å bruke den innimellom hvis det passer.
KawaB. glante fælt da Jammahaen stod i garasjen da hun kom hjem på Hysa og fikk servert nyhetene . Det var lett til sinns hun så den ble kjørt avgårde, ble avregistrert og bli satt i containeren men det blir nok et langt år å vente :\m/: :mc3 :mc_p:

mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

lenge å vente for far også.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ja, på tide at HG sjauer med trillebåra si syntes jeg . Det går trått :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag har jeg kjørt lengre på MC en hva som ble gjort i hele fjor uten at det sier så mye men jeg ble så glad da jeg oppdaget det at jeg tok på meg speedoen og luftet de kefirblå georginerøttene nettopp og startet aggresiv kjemisk krigføring på tomta. Synet var så grusomt at nabokjærringene oppdager nok ikke hvilken grusom ugrassutrydding som ble startet i dag.
I følge doseringa på kanna skal det være 1,5 dl til 1 liter vann. Sånnt blir det ikke greie på så jeg økte doseringa til 0,5 liter gift til 9 liter vann så det blir litt futt i det. Er hagen til naboen brun i morgen tidlig så er det rett dosering.

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Geir »

Pollti skrev:I dag har jeg kjørt lengre på MC en hva som ble gjort i hele fjor uten at det sier så mye men jeg ble så glad da jeg oppdaget det at jeg tok på meg speedoen og luftet de kefirblå georginerøttene nettopp og startet aggresiv kjemisk krigføring på tomta. Synet var så grusomt at nabokjærringene oppdager nok ikke hvilken grusom ugrassutrydding som ble startet i dag.
I følge doseringa på kanna skal det være 1,5 dl til 1 liter vann. Sånnt blir det ikke greie på så jeg økte doseringa til 0,5 liter gift til 9 liter vann så det blir litt futt i det. Er hagen til naboen brun i morgen tidlig så er det rett dosering.
Jøssenavn for et sjokk det må ha vært i nabolaget?! :oh Men skulle ikke du hatt 1,35 ltr nabofjerner til 9 ltr vann da? Minimum? Nuhvel - nabohagen gir vel svaret. :prf Fått HG i sving med ny trillebår da? Verken stein eller matjord flytter seg selv... :mk

Edit: Ser forresten at det ble Yamahyl på KawaB - godt valg for både deg & henne. :thumleft
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Vi gjorde et kupp der tror jeg. 1 eier,lav km stand, nye dekk og bremseklosser foran og bak og prisen ble fort og greit diskutert. Eneste å gjøre er sjekke kjølevæske og bytte bremsevæske. Grenrørene er ikke så pene men de sitter jo rett i spruten fra forhjulet, får se om jeg prøver å polere de opp eller om det bare skal se litt sjaskete ut ? Alternativet er glassblåsing og pulverlakkering, men det holder ikke evig det heller. Forresten så skulle vi bare se men vi fant tonen med selgeren også gikk det bare sånn :roll Lissom for å sitere KB da hendelsen ble forklart til HausGestapo :P :p

Hg er helt umulig og vil ikke prøve trillebåra si enda så jeg skal true henne med ugrassmiddellet. Da blir det nok fart i a :knegg Har fremdeles 9,5 liter igjen av godstoffet og det kan jeg leke lenge med som Dr. Chemical pollti :drg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Naboen ble ikke utryddet i løpet av natta gitt. Ånkli skuffende så da har han fått jobben med å sette opp postkasse stativet jeg har subsidiert nabolaget med og egenhendig bestilt fra Fønix. Mere fancy stativ å få kjøpt men jeg valgte Fønix så ble en god sak støttet litt også :mk Kom 3 mann og leverte det på døra og det var ikke måte på gode råd fra de 2 med Downs syndrom som hadde snekret det. Synlig stolte for å si det pent og gode var de :m
De kommer tilbake for å sjekke at det er ordentlig satt opp så den utrydningstruede må gjøre det ordentlig ellers så får han :orefk når de inspiserer.

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av JohnnyTh »

Tror du må ha regnet litt feil på doseringsøkningen. For 5dl til 9 liter vann blir vel bare en halv dl til 1 liter vann
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ja, jeg gidder da ikke sprøyte ofte. Det anbefales 1,24 dl til 10 liter vann så dette er sterke greier. Blander en 7 dl til 10 liter vann så dreper det trestubber og dette greiene her. Er så sterkt at marken kommer opp av bakken stive som spaserstokker og en må benytte gummihansker og briller ved håndtering står det på kanna. Har fått det av en brunsnile eiende kammerat av AJ etter å ha tutet,grått og bæljet i flere år. Var nesten så jeg måtte pugge og sitere instruksjonsboka til John Deeren hans. :-)å

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

I festlig lag er blandingsforholdet av og til : Legg en utgått femtiøre i en kopp,hell over kaffe til den blir borte og hell så på hembrent til mynten kommer frem igjen... :cheers
Herregud,utraderingen av femtiøren var den største kardinaltabben Norges Bank noensinne har gjort, og det sier ikke lite... :[-X
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag lurer jeg fælt på om jeg skal begynne å la Pit Puddelen gå med kløv ? Nå har jeg vært ånkli særriøst snill og har ikke irritert fletta av HG på flere dager :scratch Lissom.

mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

er det "glykona F" du koser deg med på sprøyta?
har no annen snadder her:Sterk dosering 1 liter til 7500liter vann..tar meldugg bladlus maur og allt annet utøy.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar