Ja ikke minst.AJ skrev:Ikke minst er det en italiensk V-twinsimpson skrev: MEN, det er en V-twin.... og ikke en oddetallsrekke
Har hatt noen japsetwin før og det er ikke samme feelingen, det er helt sikkert.
Ja ikke minst.AJ skrev:Ikke minst er det en italiensk V-twinsimpson skrev: MEN, det er en V-twin.... og ikke en oddetallsrekke
Blir ikke mye ekstra på denne. Men en hugger og en slip-on blir det nok, jaBikeridr skrev:He, he - den Stelvio'en begynner snart å koste omtrent dobbelt så mye som "ferdig registrert på veien". :-)
He, he. Det er akkurat det da. Og derfor jeg ikke har "turt" å gå fra trygge Yamaha til "noe annet" på italiensk. :-) (Men skal innrømme at den Stelvioen ser bra ut).AJ skrev: Så får vi se hvor pålitelig den er over tid...
Akkurat det er alltid spennende med italienerne...
Det har skjedd mye med italienere di siste 25 årene.Bikeridr skrev:He, he. Det er akkurat det da. Og derfor jeg ikke har "turt" å gå fra trygge Yamaha til "noe annet" på italiensk. :-) (Men skal innrømme at den Stelvioen ser bra ut).AJ skrev: Så får vi se hvor pålitelig den er over tid...
Akkurat det er alltid spennende med italienerne...
Kunne like gjerne ha vært sakt om HD eller Triumph....simpson skrev:Det har skjedd mye med italienere di siste 25 årene.Bikeridr skrev:He, he. Det er akkurat det da. Og derfor jeg ikke har "turt" å gå fra trygge Yamaha til "noe annet" på italiensk. :-) (Men skal innrømme at den Stelvioen ser bra ut).AJ skrev: Så får vi se hvor pålitelig den er over tid...
Akkurat det er alltid spennende med italienerne...
Mange av mytene henger igjen fra gammelt av og ofte så er det de som ikke eier italienere som vet mest om kvaliteten på de .
Har hatt to Ducatier og aldri hatt noe problemer av noen slag.
Ikke er de dyrere eller krever oftere service heller.
Ikke tillatt. Gir for mye lys/lux på ett punkt.MaxTron skrev:Har også lurt på dette med hvorfor ikke begge lysa lyser når det er to, ivertfall når det, tilsynelatende, er to identiske, speilvente, lyskastere.
Det både gir bedre lys og ser finere ut.
Blir jo selvfølgelig noe annet når de to lyskasterene er utformet helt forskjellig og den ene er dedikert til å gi ett godt lysbilde for kort-lys, den andre langt....
Men DET er jo heller IKKE pent
AJ skrev:Ikke minst er det en italiensk V-twinsimpson skrev: MEN, det er en V-twin.... og ikke en oddetallsrekke
Først nå så jeg prisen på huggeren... snaut 195€. Litt dyrt, må jeg si...
Madonna hedde selvsagt rett!AJ skrev:I det hele tatt blir det nok få modifiseringer på Stelvio.
Fordi den allerede er bortimot perfekt?
Seriøst??Kwak skrev:Ikke tillatt. Gir for mye lys/lux på ett punkt.MaxTron skrev:Har også lurt på dette med hvorfor ikke begge lysa lyser når det er to, ivertfall når det, tilsynelatende, er to identiske, speilvente, lyskastere.
Det både gir bedre lys og ser finere ut.
Blir jo selvfølgelig noe annet når de to lyskasterene er utformet helt forskjellig og den ene er dedikert til å gi ett godt lysbilde for kort-lys, den andre langt....
Men DET er jo heller IKKE pent
Men enig, ville sett mye bedre ut med lys i begge. Noen kobler da også om slik at begge lyser. Men ulovlig
§ 28-9. Lysutstyr som to- og trehjulede motorvogner og sidevogn til motorsykkel kan ha (Bestemmelsene i denne paragraf gjelder ikke for kjøretøy som omfattes av § 28-2)MaxTron skrev:Seriøst??Kwak skrev:Ikke tillatt. Gir for mye lys/lux på ett punkt.MaxTron skrev:Har også lurt på dette med hvorfor ikke begge lysa lyser når det er to, ivertfall når det, tilsynelatende, er to identiske, speilvente, lyskastere.
Det både gir bedre lys og ser finere ut.
Blir jo selvfølgelig noe annet når de to lyskasterene er utformet helt forskjellig og den ene er dedikert til å gi ett godt lysbilde for kort-lys, den andre langt....
Men DET er jo heller IKKE pent
Men enig, ville sett mye bedre ut med lys i begge. Noen kobler da også om slik at begge lyser. Men ulovlig
Hvor lant mellom må det være da??
Går jo ut ifra at det er lovlig vist det er orhinalt på Stelvio, og FJR blant anna
"Bråket" fra div. biltilsyn rundtomkring i verden begynte vel med Suzuki GSX-R 750 da den kom med to lykter foran. Så ble det "ulovlig" en stund (bl.a lyste det bare ett lys på TDM'en min fra 2003), men nå er det visst lovlig igjen, på lik linje med at LED er blitt lovlig som kjørelys (på biler bl.a etter at Audi skrek seg til dette).MaxTron skrev: Seriøst??
Hvor lant mellom må det være da??
Går jo ut ifra at det er lovlig vist det er orhinalt på Stelvio, og FJR blant anna
Honda VF1000R-84 var første sykkelen som fikk disp. fra norske regler om 1 frontlykt, den fikk disp. fordi begge lyktene lå under samme glass. I Norge var man redd for at mc blei forvekslet med traktor....Bikeridr skrev:"Bråket" fra div. biltilsyn rundtomkring i verden begynte vel med Suzuki GSX-R 750 da den kom med to lykter foran. Så ble det "ulovlig" en stund (bl.a lyste det bare ett lys på TDM'en min fra 2003), men nå er det visst lovlig igjen, på lik linje med at LED er blitt lovlig som kjørelys (på biler bl.a etter at Audi skrek seg til dette).MaxTron skrev: Seriøst??
Hvor lant mellom må det være da??
Går jo ut ifra at det er lovlig vist det er orhinalt på Stelvio, og FJR blant anna