LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av mortenolb »

Synes det er gøy å dra litt hardt i spakene selv. Veldig fan av å kjøre clarity enten hardt opp eller hardt ned! :D

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av ojda »

Bjerknez skrev:Bestefar sa ofte til meg (ikke ojda denne gangen) at jeg ikke skulle ta for mye pålegg på brødskivene, samt bruke halve dassrullen når jeg skulle tørke meg i kanoen. Er vel bare slik den eldre garde tenker kanskje? :lol

I mitt hode er det helt ålreit å leke litt samt dra litt hardt i spakene. Altså spakene i Lightroom :redface
Sikkert, men jeg vil påpeke at jeg ikke engang har ymtet frempå om å dra mindre i spaken :-)å Kun at det var likheter å spore :-k
La bildene florere, jeg og mange andre setter faktisk veldig pris påde aller, aller fleste av de. Også de nå så grundig diskuterte :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Ja det er bedre å dele bilder, en å la være å dele bilder. Men litt kontruktive tilbakemeldinger blir en bare bedre på. Til eget bruk gjør jeg jo som jeg syns blir best, men når jeg skal dele her inne så går det an å justere spakene litt om det er hva massen liker best :thumleft
Uansett, så merker jeg at jeg er blitt langt ivrigere å ta bilder nå som jeg begynner å få til å redigere litt. Så vinn vinn situasjon uasnett hvordan en vrir på det :thumleft

Sitter å ser på rute for dagen mens jeg nyter :mk "Rotekopp" som det så fint står på den, fått den av kjerringa :scratch ååå the ironi :knegg
Den ruten jeg har lyst å kjøre er en god dagstur :-k

Kjøre til Lavik-Oppedal (fergren over sognefjorden) Denne transportetappen her tar ca 2 timer inkludert ferge fra åsane. Men når en kommer iland med fergen, så begynner selve turen på nye veier for meg.
Kjører kysten rundt og til Dale i Sunnfjord. For så å ende opp med sande og tilbake. :-k turen tar vel drøye 6 timer. :-k Eller skal en se seg fornøyd med småkjøring i dag :thumleft

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av ojda »

I dag blir det tur til Sverige med ferge. Kan bli noen hyggelige timer på fjorden :thumleft
Har besøk fra Nedeland, så da blir det 3 taxfreekvoter på ojda :-)å
Skal prøve å bruke kvotene med omhu :mk Desverre er det ikke plass til 3 mennesker
på TigerBærta, så det blir bil på den turen. Men i morra har jeg fri fra både kjærring og gjester, så da blir det Mc-Tur :prop:
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Hehehe.... kjenner slikt svir litt på pungen å høre. Jeg som friskt i minne, fikk meg to flasker whiskey på polet for den nette sum av 1100,-
Jeg regner med du bruker disse 3 kvotene fornuftig og allerede er godt forberedt på hva som skal plukkes og hvilke mengder :lol

Ja i følge værmeldingene, så er det i dag, og i morgen igjen. Fra lørdag er det meldt et jævlig ruskevær.... å det ser ut til å være til august :lol

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av ojda »

LordShaft skrev:Hehehe.... kjenner slikt svir litt på pungen å høre. Jeg som friskt i minne, fikk meg to flasker whiskey på polet for den nette sum av 1100,-
Jeg regner med du bruker disse 3 kvotene fornuftig og allerede er godt forberedt på hva som skal plukkes og hvilke mengder :lol

Ja i følge værmeldingene, så er det i dag, og i morgen igjen. Fra lørdag er det meldt et jævlig ruskevær.... å det ser ut til å være til august :lol
Ikke lett det der, for nå tror jeg jaggumeg Colorline har fjernet taxfreekatalogen over alkohol,
men i allefal 2/3. blir Braastad superior, så får vi se med den siste delen :scratch

Det der med været er jo ikke så farlig, vi drar jo snart Sørover :-)å "Gleder du deg, bare litt?" :lol
Syntes EpleOlav nevnte noe om 40 dager nylig :prf
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Som jeg skrev i "EpleOlav" hahaha :lol :lol Sin blogg.... Jeg Gjør som prosten sier (Les=DU) gleder meg over, og ikke til :lol

Slik som de svingete veiene i går, og den lille lufteturen jeg skal ha i dag ene eller andre veien :prop:

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »


Toven

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Toven »

Alltid kjekt det! Nærmer seg vel et år som nabo'n har holdt på med huset :notlistening :P :p

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av TBI81 »

Glad jeg bare såvidt ser husene til naboene mine ..

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Cutless »

Er du fremdeles fornøyd med Angel GT dekka? Noe å utsette på de? Jeg vurderer de til neste gang jeg skal bytte.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Jeg er veldig fornøyd med de... det er definitivt de beste dekkene jeg har prøvd til nå. De innbyr til ekstrem tillit, utrolig stabil i sving og føles overraskende sportslig. Passer min kjørestil veldig bra.
Jeg har ikke fått testet de i regn enda. Og jeg har ikke noe å si på hvor mye km jeg får ut av de.

Jeg vil absolutt anbefale disse dekkene :thumleft

Jeg har kjørt på z6, m3, m5, pilot power 2ct, pilot power 3 og conti sport attack 2.

Note4

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Haymaker »

11136194_478797418955195_4119867134251262568_o.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Hahaha du vet jeg ikke har Bergens dialekt sant :lol

I dag tar far seg en ekstra trøste skål, hadde et noe ublidt møte med tannlegen i går. Det kan se ut som store deler av sommer budsjettet ryker på 2 satans hull.... Hu geita klarte ikke å lage skikkelig fylling forrige gang. Under to år, nå er den løs og jeg må muligens rotfylle. Kyss meg i driten

Hjelper ikke på at jeg er lite begeistret for tannlege med et snev av skrekk... :redface
Bilde

Note4

Toven

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Toven »

Hadde en alarmklokke jeg fikk av min tante i stavanger, den sa "GOD MÅÅREN" (eller hvordan det skrives) når den gikk av... :P :p

Au kjipt med gebisset. Er lik deg, frykter alt som skal gjøres i kjeften :sorry

Svar