Ny sykkel i 2014 ?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

Epylypzon skrev:
Bringisen skrev:
Bjerknez skrev:
Bringisen skrev:Siden det finnes en tråd om "Ny sykkel i 2013" så starter jeg en ny tråd for neste års modeller. Neste års modeller begynner å rulle ut fra samlebåndene allerede og vinteren nærmer seg skal vi tro nyhetsbildet i Norge.

Siden jeg åpner tråden er det sikkert ingen hemmelighet at jeg vil ha ny sykkel til neste sesong. Egentlig skulle jeg vente et år til siden jeg går på skole i tillegg til jobb, men tanken om at "man lever bare en gang" , "aldri utsett noe til i morgen som du kan gjøre i dag", samt at jeg har erfart de siste årene at jeg har mistet venner i alt for ung alder. Hvorfor utsette noe man vet kommer og man har lyst til?

Derfor setter jeg min sykkel for salg hos forhandler og er i kjøpemodus.

Valget står mellom to sykler , som i utgangspunktet er to forskjellige sykler.



BMW F800GS Adventure 2014(fullt spekket)
BMW R1200GS 2014 (dynamic pakke)

Fordeler og ulemper har begge så valget er ikke enkelt slik sett, men prisen er også 60.000,- forskjellig.

Tanker som svirrer er, 800GSA har alukofferter, er litt lettere, er enklere utenfor veien, 21" forhjul,har mindre feil, er 60.000 billigere, motoren holder i massevis for meg og jeg synes den ser mer ut som en Adventure sykkel enn 1200GS.
R1200GS må ha tredjeparts aluvesker, tyngre, litt vanskeligere å ha med å gjøre utenfor veien, 19" forhjul og paralever forhjulsdemping som gjør dennbedre på asfalt. Hjuloppheng med aktive dempere ogvmer sofistikert ESA. Cruicekontroll og LED frontlykt. Mer moderne cockpit og kanskje enda mer komfortabel. Er 60.000 dyrere , motoren er ikke et must for meg og ser mer gateinspirert ut enn 800GSA. Har hørt om en del barnesykdommer allerede.

Jeg får bruke litt tid til tanker og komme med mer info etter hvert som det nærmer seg. :-)å
Ut fra din egen konklusjon så har du vel mer eller mindre gitt svaret selv, så gå for en F800GS :)

Det skal sies at jeg ikke vet fletta om disse syklene og svarer kun ut fra spesifikasjoner og det jeg leser.
Har for meg at 1200'en er mer myntet på langkjøring og kanskje på asfalt ja og at den har noe mer avansert elektronikk etc. men F800 høres jo morsommere ut og det ser ut til at denne passer deg bedre. Dessuten så sparer du 60.000,- og det er MANGE tanker med bensin og en hei dundranes flott sykkelferie :)
Ja, både og :D I det ene øyeblikket er jeg fast bestemt på at egenskapene til 800GSA er det jeg bør se på, i neste øyeblikk er jeg sikker på at jeg "trenger" fordelene til 1200GS.
800GS kjenner jeg fra før siden jeg i dag har en, men den nye har endel ting jeg har savnet på min. Så er det de 60.000 da :-k

Hva har den nye som du savner på din nåværende?
ESA, TCA , større tank, orginalt bedre sete, orginalt bedre skjerm, alu-kofferter, orginale LED lys.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Epylypzon »

Bringisen skrev:
Epylypzon skrev:
Bringisen skrev:
Bjerknez skrev:
Bringisen skrev:Siden det finnes en tråd om "Ny sykkel i 2013" så starter jeg en ny tråd for neste års modeller. Neste års modeller begynner å rulle ut fra samlebåndene allerede og vinteren nærmer seg skal vi tro nyhetsbildet i Norge.

Siden jeg åpner tråden er det sikkert ingen hemmelighet at jeg vil ha ny sykkel til neste sesong. Egentlig skulle jeg vente et år til siden jeg går på skole i tillegg til jobb, men tanken om at "man lever bare en gang" , "aldri utsett noe til i morgen som du kan gjøre i dag", samt at jeg har erfart de siste årene at jeg har mistet venner i alt for ung alder. Hvorfor utsette noe man vet kommer og man har lyst til?

Derfor setter jeg min sykkel for salg hos forhandler og er i kjøpemodus.

Valget står mellom to sykler , som i utgangspunktet er to forskjellige sykler.



BMW F800GS Adventure 2014(fullt spekket)
BMW R1200GS 2014 (dynamic pakke)

Fordeler og ulemper har begge så valget er ikke enkelt slik sett, men prisen er også 60.000,- forskjellig.

Tanker som svirrer er, 800GSA har alukofferter, er litt lettere, er enklere utenfor veien, 21" forhjul,har mindre feil, er 60.000 billigere, motoren holder i massevis for meg og jeg synes den ser mer ut som en Adventure sykkel enn 1200GS.
R1200GS må ha tredjeparts aluvesker, tyngre, litt vanskeligere å ha med å gjøre utenfor veien, 19" forhjul og paralever forhjulsdemping som gjør dennbedre på asfalt. Hjuloppheng med aktive dempere ogvmer sofistikert ESA. Cruicekontroll og LED frontlykt. Mer moderne cockpit og kanskje enda mer komfortabel. Er 60.000 dyrere , motoren er ikke et must for meg og ser mer gateinspirert ut enn 800GSA. Har hørt om en del barnesykdommer allerede.

Jeg får bruke litt tid til tanker og komme med mer info etter hvert som det nærmer seg. :-)å
Ut fra din egen konklusjon så har du vel mer eller mindre gitt svaret selv, så gå for en F800GS :)

Det skal sies at jeg ikke vet fletta om disse syklene og svarer kun ut fra spesifikasjoner og det jeg leser.
Har for meg at 1200'en er mer myntet på langkjøring og kanskje på asfalt ja og at den har noe mer avansert elektronikk etc. men F800 høres jo morsommere ut og det ser ut til at denne passer deg bedre. Dessuten så sparer du 60.000,- og det er MANGE tanker med bensin og en hei dundranes flott sykkelferie :)
Ja, både og :D I det ene øyeblikket er jeg fast bestemt på at egenskapene til 800GSA er det jeg bør se på, i neste øyeblikk er jeg sikker på at jeg "trenger" fordelene til 1200GS.
800GS kjenner jeg fra før siden jeg i dag har en, men den nye har endel ting jeg har savnet på min. Så er det de 60.000 da :-k

Hva har den nye som du savner på din nåværende?
ESA, TCA , større tank, orginalt bedre sete, orginalt bedre skjerm, alu-kofferter, orginale LED lys.
Ja, noe av deg er jeg enig i, og noe er jeg ikke enig i ;)
Ifølge han jeg har kjørt med i 2 helger nå, på alt fra fine asfaltveier og til elvekryssinger og kjøring i steinrøyser så er ESA en på denne ikke brukbar. Veldig liten merkbar forskjell i de forskjellige innstillingene.
TCA en funker bra i enduromodus (tillater litt sladd).
Større tank: Bra, om ikke bedre enn tredjepart pga vekta lavere og lengre bak ( den er tung nok som den er forran).
Bedre sete: Ja, kanskje. Men ved aktiv kjøring på grus er det ingen fordel å sitte "nede" i sykkelen som man gjør med det setet. Da man fort skal flytte seg frem/bak på setet og reise seg opp og ned.
Bedre skjerm: den er jeg enig i.
Alu kofferter: Her liker jeg touratech sine bedre, lettere å montere ting utenpå de pga formen.
LED lys: Funker kun til å bli sett bedre, lyser ikke opp noe bedre. Her ville jeg valgt noen med xenon.
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

Epylypzon skrev:
Bringisen skrev:
Epylypzon skrev:
Bringisen skrev:
Bjerknez skrev:
Bringisen skrev:Siden det finnes en tråd om "Ny sykkel i 2013" så starter jeg en ny tråd for neste års modeller. Neste års modeller begynner å rulle ut fra samlebåndene allerede og vinteren nærmer seg skal vi tro nyhetsbildet i Norge.

Siden jeg åpner tråden er det sikkert ingen hemmelighet at jeg vil ha ny sykkel til neste sesong. Egentlig skulle jeg vente et år til siden jeg går på skole i tillegg til jobb, men tanken om at "man lever bare en gang" , "aldri utsett noe til i morgen som du kan gjøre i dag", samt at jeg har erfart de siste årene at jeg har mistet venner i alt for ung alder. Hvorfor utsette noe man vet kommer og man har lyst til?

Derfor setter jeg min sykkel for salg hos forhandler og er i kjøpemodus.

Valget står mellom to sykler , som i utgangspunktet er to forskjellige sykler.



BMW F800GS Adventure 2014(fullt spekket)
BMW R1200GS 2014 (dynamic pakke)

Fordeler og ulemper har begge så valget er ikke enkelt slik sett, men prisen er også 60.000,- forskjellig.

Tanker som svirrer er, 800GSA har alukofferter, er litt lettere, er enklere utenfor veien, 21" forhjul,har mindre feil, er 60.000 billigere, motoren holder i massevis for meg og jeg synes den ser mer ut som en Adventure sykkel enn 1200GS.
R1200GS må ha tredjeparts aluvesker, tyngre, litt vanskeligere å ha med å gjøre utenfor veien, 19" forhjul og paralever forhjulsdemping som gjør dennbedre på asfalt. Hjuloppheng med aktive dempere ogvmer sofistikert ESA. Cruicekontroll og LED frontlykt. Mer moderne cockpit og kanskje enda mer komfortabel. Er 60.000 dyrere , motoren er ikke et must for meg og ser mer gateinspirert ut enn 800GSA. Har hørt om en del barnesykdommer allerede.

Jeg får bruke litt tid til tanker og komme med mer info etter hvert som det nærmer seg. :-)å
Ut fra din egen konklusjon så har du vel mer eller mindre gitt svaret selv, så gå for en F800GS :)

Det skal sies at jeg ikke vet fletta om disse syklene og svarer kun ut fra spesifikasjoner og det jeg leser.
Har for meg at 1200'en er mer myntet på langkjøring og kanskje på asfalt ja og at den har noe mer avansert elektronikk etc. men F800 høres jo morsommere ut og det ser ut til at denne passer deg bedre. Dessuten så sparer du 60.000,- og det er MANGE tanker med bensin og en hei dundranes flott sykkelferie :)
Ja, både og :D I det ene øyeblikket er jeg fast bestemt på at egenskapene til 800GSA er det jeg bør se på, i neste øyeblikk er jeg sikker på at jeg "trenger" fordelene til 1200GS.
800GS kjenner jeg fra før siden jeg i dag har en, men den nye har endel ting jeg har savnet på min. Så er det de 60.000 da :-k

Hva har den nye som du savner på din nåværende?
ESA, TCA , større tank, orginalt bedre sete, orginalt bedre skjerm, alu-kofferter, orginale LED lys.
Ja, noe av deg er jeg enig i, og noe er jeg ikke enig i ;)
Ifølge han jeg har kjørt med i 2 helger nå, på alt fra fine asfaltveier og til elvekryssinger og kjøring i steinrøyser så er ESA en på denne ikke brukbar. Veldig liten merkbar forskjell i de forskjellige innstillingene.
TCA en funker bra i enduromodus (tillater litt sladd).
Større tank: Bra, om ikke bedre enn tredjepart pga vekta lavere og lengre bak ( den er tung nok som den er forran).
Bedre sete: Ja, kanskje. Men ved aktiv kjøring på grus er det ingen fordel å sitte "nede" i sykkelen som man gjør med det setet. Da man fort skal flytte seg frem/bak på setet og reise seg opp og ned.
Bedre skjerm: den er jeg enig i.
Alu kofferter: Her liker jeg touratech sine bedre, lettere å montere ting utenpå de pga formen.
LED lys: Funker kun til å bli sett bedre, lyser ikke opp noe bedre. Her ville jeg valgt noen med xenon.
Enig i mye. Men ESA fungerer i følge tester meget bra på vei men kan ikke sidestilles med ESA som finnes på R1200GS. På grus har jeg hørt at den ikke gjør noe bedre men heller ikke verre ;-)
Når det gjelder setet så er dette 10mm høyere samt at liksom tanken foran setet virker lavere, synes faktisk det ser ut til å fungere bedre enn den "vanlige" GS. Dessuten har GSA bedre fothvilere for gruskjøring. Alu kofferrtene til Touratech er sikkert bedre, men jeg synes BMW sine, som er laget av Touratech ser finere ut (smaksak) :D
Hvis du ser på videoer så funker faktisk disse orginale LED lysene ganske så bra i mørket også, men jeg er enig i at xenon fungerer nok bedre.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Intruder »

på Finn fant jeg nettopp en nesten ny Harley Davidson til den nette sum av 410.000 kroner...

Men den bare vurderes solgt,antakelig lite prutningsmonn...hehe
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av mortenolb »

Jeg har ekstremt lyst til å ryke på en GSX-R 1000, men tror jeg må ta fornuften til meg og bruke kapitalen jeg klarer å spare opp til å flytte ut. Er fortsatt mammadalt, og det føles litt flaut.

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av SuperMorten »

mortenolb skrev:Jeg har ekstremt lyst til å ryke på en GSX-R 1000, men tror jeg må ta fornuften til meg og bruke kapitalen jeg klarer å spare opp til å flytte ut. Er fortsatt mammadalt, og det føles litt flaut.
Sånn som det føles i dag, med kjerring, unger, gjeld, osv, skulle jeg ønske at jeg hadde bodd hjemme litt lenger.. :knegg :prop:
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av mortenolb »

SuperMorten skrev:
mortenolb skrev:Jeg har ekstremt lyst til å ryke på en GSX-R 1000, men tror jeg må ta fornuften til meg og bruke kapitalen jeg klarer å spare opp til å flytte ut. Er fortsatt mammadalt, og det føles litt flaut.
Sånn som det føles i dag, med kjerring, unger, gjeld, osv, skulle jeg ønske at jeg hadde bodd hjemme litt lenger.. :knegg :prop:
Jeg både bor hjemme OG har gjeld, da. Haha. Samler seg vel på 290 000 tilsammen, ca.

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av SuperMorten »

mortenolb skrev:
SuperMorten skrev:
mortenolb skrev:Jeg har ekstremt lyst til å ryke på en GSX-R 1000, men tror jeg må ta fornuften til meg og bruke kapitalen jeg klarer å spare opp til å flytte ut. Er fortsatt mammadalt, og det føles litt flaut.
Sånn som det føles i dag, med kjerring, unger, gjeld, osv, skulle jeg ønske at jeg hadde bodd hjemme litt lenger.. :knegg :prop:
Jeg både bor hjemme OG har gjeld, da. Haha. Samler seg vel på 290 000 tilsammen, ca.
Jo, var der engang jeg også. Flyttet hjemmefra i 1988 :gk :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av mortenolb »

SuperMorten skrev:
mortenolb skrev:
SuperMorten skrev:
mortenolb skrev:Jeg har ekstremt lyst til å ryke på en GSX-R 1000, men tror jeg må ta fornuften til meg og bruke kapitalen jeg klarer å spare opp til å flytte ut. Er fortsatt mammadalt, og det føles litt flaut.
Sånn som det føles i dag, med kjerring, unger, gjeld, osv, skulle jeg ønske at jeg hadde bodd hjemme litt lenger.. :knegg :prop:
Jeg både bor hjemme OG har gjeld, da. Haha. Samler seg vel på 290 000 tilsammen, ca.
Jo, var der engang jeg også. Flyttet hjemmefra i 1988 :gk :knegg
Høhø! Jeg flytta forsåvidt hjemmefra i 2008, men tilbake igjen i 2010! Flytta ut i forbindelse med skole, og var dårlig med penger etter det.
Får se på det som at jo lenger jeg venter med å kjøpe ny, jo billigere blir forsikringa på den, og jo lenger lever jeg! Regner nesten med å dø om jeg får meg GSX-R 1000. (Litt satt på spissen, men)

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

Hehe, gjeld har jeg også. Men ikke oppetter ørene :P :p

Med normal inntekt (ikke offshoreinntekt), så har jeg slått meg til ro med at jeg må ha gjeld om jeg skal ha det så moro som jeg vil ha det. Oii det var dårlig rettskrivning gitt....... :D

Jeg ser at årene flyr og jeg har opplevd å miste venner i ung alder, man har ingen garanti. Klart det er en drøm å kunne bli gjeldfri, men jeg vil heller risikere å dø med gjeld enn å dø gjeldfri og etter et fattig liv.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
biker7
Innlegg: 1304
Registrert: 12 feb 2011, 15:41
Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
Sted: solør

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av biker7 »

Bringisen skrev:
Derfor setter jeg min sykkel for salg hos forhandler og er i kjøpemodus.

Og hvor mye "pæng" skal du ha for sykkelen din a ? :-)
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:

-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

biker7 skrev:
Bringisen skrev:
Derfor setter jeg min sykkel for salg hos forhandler og er i kjøpemodus.

Og hvor mye "pæng" skal du ha for sykkelen din a ? :-)
148.000 mener forhandleren at jeg kan sette som prislapp. Særdeles velholdt og kjørt alt for lite. Knapt innkjørt. Fullt stasjet , endel Touratech utstyr og fint plassert Zumo 660 følger med.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

Oppdatering :thumleft

Da har jeg tenkt lenge nok.......bestemmer meg for "tre fots syken" og går for en ny BMW R1200GS 2014 i blå :D Bestilt m/ Dynamic ESA , ACS Drivingmodes , Cruice kontroll , ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , BMW Variokofferter , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere. , så får jeg se gjennom vinteren hva annet man må ha :-k

Nå skal bare min sykkel på service og rett i butikk til salgs for kunde, satser på å få gjort dette i morgen.

Vet ingenting enda om leveringstid, men vil nok uansett ikke den nye registrert før over nyttår.
Jeg ser virkelig frem til dette og satser på å få fruen mer med på tur nå :-) Blir kanskje en laaaang vinter med noe så spennende i vente :prop:

Bilde
Sist redigert av Bringisen den 24 okt 2013, 17:49, redigert 2 ganger totalt.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1272
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av poulet_cavalier »

Gratulerer så masse !!
:bb_p:

Håper vinteren går på et blunk !
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Ny sykkel i 2014 ?

Legg inn av Bringisen »

poulet_cavalier skrev:Gratulerer så masse !!
:bb_p:

Håper vinteren går på et blunk !
Takk for det :vs Ja håper vinteren er over før den har begynt :P :p
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar