Hvorfor??

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Rolf
Innlegg: 9
Registrert: 25 des 2005, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Berger

Legg inn av Rolf »

Kjører sykkel selv for at det var en drøm som satt igjen etter jeg kjørte 100 kubikker i ungdommen.
Kjøpte en virago 125 i 2004, oh heiv meg på lappen til tung mitt i april 05, og fikk lappen mitt i mai og kjøpte en eldre xj600 og fant ut at dette likte jeg. Da ble det "ny" 97mod Xj600 Diversjon på meg til jul... he he.
Fortsatt 19 jeg.... +Moms da
Rolf
MSN: har det ja..

Brukeravatar
B. Sveigdalen
Innlegg: 85
Registrert: 18 okt 2005, 19:50
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Hundorp
Kontakt:

Legg inn av B. Sveigdalen »

For min del ble sykkelen kjøpt rett og slett for å ha et leketøy, og litt for å oppfylle en drøm fra ungdomstiden, da de store tøffe gutta raset rundt på motorsykler. Den sykkelen jeg husker best er GSX'n, og en slik sykkel ble det. Jeg tok lappen på sykkel da jeg var 19, men jeg lånte kun sykler, og kjøpte meg ikke egen sykkel før jeg var 30.

Ellers har jeg stor interesse for bil også, og jeg hadde egne entusiastbiler i mange år. Men på grunn av flytting, kuttet jeg ned til å ha kun en bil, og det er også litt av grunnen til at det ble sykkel. Når det gjelder bil, går det i BMW og Opel. Dog mest BMW i de senere år.

Og jeg håper forøvrig at sykkellivet gir såpass mersmak at jeg kommer til å kjøre sykkel i mange år heretter. :)
GSX-R 750

Svar