AJ skrev:Er ikke helt uenig i det, nei...ArcticTiger skrev:Åhh, det er nå godt å ha Litt "Grunt" å ta av da......
Dere må se å få prøvd noe med grunt i,ja.
AJ skrev:Er ikke helt uenig i det, nei...ArcticTiger skrev:Åhh, det er nå godt å ha Litt "Grunt" å ta av da......
Ja, og så ? Æ mente at det e sykt å sette inn en v8 bilmotor i ei mc-ramme.ArcticTiger skrev:Det er 2x 6 cyl Jompa, V12![]()
27 liter slagvolum og 12 korte rør blir aaaaldri feil.Hjernen skrev:Jepp, 9 stk sylindre attpåte!!!MaxTron skrev:Åhhh, stjernemotor![]()
Sikkert fet lyd i den, må vel nesten legge ut denne og da (pluss 3 syl).....
![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=CUtMfwXAuB8[/video]
Helt enig med deg Elolz,en 250 ccm er egentlig nok...Elolz skrev:Selv med 250cc er det vanskelig nok å overholde fartsgrensene i dette landet. Mer toppfart trenger jeg ihvertfall ikke, siste giret blir knapt brukt da det blir for lavt turtall iforhold til sykkelens kosesone som begynner på 7-8k rpm. Kjører man en mindre sykkel på samme måten som en større, da blir det kjedelig. Kjører man en mindre sykkel slik den skal kjøres, da er det GØYMen øøørlite bedre akslerasjon hadde ikke vært å forakte
![]()
Selvfølgelig, hadde jeg vunnet i lotto hadde det stått noe a'la ZX10R, KTM RC8 og Desmosedici RR i garasjen, men jeg hadde jo vært livredd hver gang jeg skulle kjørt et av de monstrene, og jeg hadde jo ikke klart å utnytte en brøkdel av hva de har å tilby
Vurderer om det blir en sånn chip som fjerner fartssperra i løpet av vinteren da...Jompa skrev:Det er vel i overkant når en sykkel har så mange hester at den må ha antispinn og elektronisk fartsperre ?