Hvem er harryest ?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Intruder »

Har vesker på Intruder,duger vel til bagasje til alle de MC-treffene jeg aldri drar på.. :oh RYK & REIS mc
GAMMELKARA MK---------------------------------------på gul vest er mitt "image" :lol :knegg
Ser selv gult,av og til rødt.... :prf
Enig i at det er dumt med henger etter et kjøretøy med 150 kg bagasjeplass,juletre og
blomsterbalkong m.v. :-J :orefk :[-(Men litt stilig og,vi er jo ikke like.... :terge
Men vi får iallfall :vs hilse :prf på hverandre....!!
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Dimzum »

Godt sakt, "vi er ikke like"..... Er det mer harry å kjøre med gul vest og henger enn i svart på en mc uten plass til annet enn fører? Nix! Vi velger alle selv, og vi hilser pent på hverandre uansett. Er det ikke det som er viktigst?

:vs
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av NickNei »

Har man en genuin interesse for MC, så ser man noe kult i alt. GW er da flotte maskiner, mulig jeg aldri får en, men jeg skjønner godt at folk kjører dem.
Henger på tur er da smart, og med rette hengeren merker du ikke at den er der engang.

For min del bryr jeg meg ikke om hva andre kjører. Og desto mer folk rakker ned på andre sin MC, og smak, desto mindre ekte interesse har de for MC, er min mening :-)

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av ArcticTiger »

Tja. Noen av oss må være fundamentalister, så vi kan hålle diskusjonen igang :mc5

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sted: Karmøy

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Sprint »

Lovverket skal gjøres enklere for brukerne,istedet for tjukke lovbøker med hva du ikke har lov til skal det gis ut et hefte
hvor det står ka du har lov til :lol
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Jompa »

MaxTron skrev:Snedig vinkling på en tråd, men må jo si mæ veldig enig, er vel INGEN som er mere opptatt av lyslister og crom en disse "busssjofførene". Og ikke nok med det, det skal helst være "vegg til vegg teppe" på dashbordet og, og gjerne en liten blomsterpotte i hvert "hjørne" :lol
Rett og slett GRUSOMT, men ivertfall gjennomført grusomt ;e

Ett tankekors: Æ har fått mye spørsmål og kommentarer på at æ har kjørt med tilhenger på gammelMax'n (planen er å bygge hengerfeste på nyMax'n i løpet av vinteren), men det er få som kommenterer når det kommer en GW med tilhenger?? Altså: En GW har vel ca 150liter med bagasjeplass orginalt + at de fleste har "takgrind". En Vmax har 0 liter, og sykkelens utseende blir totalt ødelagt av kofferter, softbags og pakksekker er mye surring (har kjørt med det i mange år). Så i mitt hode er det mere naturlig å kjøre med henger på en fin classic nakensykkel enn på en som allerede har mer enn nok lasteplass... :eh
Det kan umulig være Harry med henger på en V-max. Kan ikke tenke meg at noen har funnet på det før, ihvertfall ikke på den her sida av Atlanteren.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av MaxTron »

NickNei skrev:Har man en genuin interesse for MC, så ser man noe kult i alt. GW er da flotte maskiner, mulig jeg aldri får en, men jeg skjønner godt at folk kjører dem.
Henger på tur er da smart, og med rette hengeren merker du ikke at den er der engang.

For min del bryr jeg meg ikke om hva andre kjører. Og desto mer folk rakker ned på andre sin MC, og smak, desto mindre ekte interesse har de for MC, er min mening :-)
Faktisk HELT uenig av ditt første utsagn her. Har man genuin interesse for motorsykkla så har man STERKE meninger og følelser rundt det meste som har med motorsykkel. Personlig så er det selvfølgelig MANGE sykkler æ kunne ha tenkt meg å hatt, det er noen som IKKE gir mæ nånting som helst, de vekker ingen følelser for å si det sånn, og så er det nån som æ ikke ville hatt om æ har fått dem slengt etter mæ.

Men respekterer jo at folk har andre meninger, og andre preferanser, og folk må jo slvfølgelig kjøre det de vil.

Når det gjelder GW spesielt skjønner æ jo at nån vil ha dem, når æ blir så gammel, frossen og giktisk at æ ikke lenger tåler fartsvind, og er avhengig av å sitte mere komfortabelt på sykkel'n enn hjemme i soffan, så finns det helsigvis andre sykkla enn GW som kan gi det, og nån av de ser faktisk ut som motorsykkla.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av MaxTron »

Jompa skrev:
MaxTron skrev:Snedig vinkling på en tråd, men må jo si mæ veldig enig, er vel INGEN som er mere opptatt av lyslister og crom en disse "busssjofførene". Og ikke nok med det, det skal helst være "vegg til vegg teppe" på dashbordet og, og gjerne en liten blomsterpotte i hvert "hjørne" :lol
Rett og slett GRUSOMT, men ivertfall gjennomført grusomt ;e

Ett tankekors: Æ har fått mye spørsmål og kommentarer på at æ har kjørt med tilhenger på gammelMax'n (planen er å bygge hengerfeste på nyMax'n i løpet av vinteren), men det er få som kommenterer når det kommer en GW med tilhenger?? Altså: En GW har vel ca 150liter med bagasjeplass orginalt + at de fleste har "takgrind". En Vmax har 0 liter, og sykkelens utseende blir totalt ødelagt av kofferter, softbags og pakksekker er mye surring (har kjørt med det i mange år). Så i mitt hode er det mere naturlig å kjøre med henger på en fin classic nakensykkel enn på en som allerede har mer enn nok lasteplass... :eh
Det kan umulig være Harry med henger på en V-max. Kan ikke tenke meg at noen har funnet på det før, ihvertfall ikke på den her sida av Atlanteren.
Var en Finlender med tilhenger på http://www.nordicvmaxmeet.com/" onclick="window.open(this.href);return false; på dagali sist sommer http://www.nordicvmaxmeet.com/nvm2010/p ... G_0506.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Er også en franskmann som har henger på vmax, og en nederlender som har sidevogn, så de meste finnes.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av MaxTron »

Forøvrig så bruke æ "træffvest" med ryggmerke og masse treffmerker på treff, og på reine MC-fester. DET er vel noe av det mest Harrye som finns?
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Snikkeren »

MaxTron skrev:Forøvrig så bruke æ "træffvest" med ryggmerke og masse treffmerker på treff, og på reine MC-fester. DET er vel noe av det mest Harrye som finns?
Jepp. ;e Men er ikke det lov å være litt harry da? :scratch
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Jompa »

Snikkeren skrev:
MaxTron skrev:Forøvrig så bruke æ "træffvest" med ryggmerke og masse treffmerker på treff, og på reine MC-fester. DET er vel noe av det mest Harrye som finns?
Jepp. ;e Men er ikke det lov å være litt harry da? :scratch
Jovisst e det lov. Og trygt. Og sosialt, æ hadde campingvogn i over 10 år. Var på ferie i Sverige hver sommer. Traff naboer og kjente på campingplassen. Diskuterte gulvvarme, parabol, bensinforbruk, vognlengde (obs, viktig) m.m. hele ferien.
Og va innom alle de kjente og kjære kjøpesentrene.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Intruder »

1 april for tre år siden sendte jeg mail til en MC-forhandler og ba dem bestille hengerfeste
til Intruder...... :redface :scratch
Da jeg var innom et par dager senere opplyste de at de ikke hadde rukket bestille den enda.......
Da opplyste jeg dem om at det var en aprilsnarr....
Men tenk om de alt hadde fått den,DA hadde det vist seg hvem som ble aprilsnarren... :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Haeggis
Innlegg: 239
Registrert: 26 okt 2009, 21:19
Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 750 ST
Sted: På veien

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av Haeggis »

Jeg driter i hva folk kjører jeg, så lenge det har to hjul og motor, de liker sykkelen sin, og vi kan godmodig mobbe hverandre for syklene vi har valgt...

Forøvrig er JEG griseharry, pervers og en bråkefant.
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...

[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av MaxTron »

Haeggis skrev:...Forøvrig er JEG griseharry, pervers og en bråkefant.
Fortell heller noe nytt da Haeggis :prop:
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38059
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvem er harryest ?

Legg inn av AJ »

Haeggis skrev: Forøvrig er JEG griseharry, pervers og en bråkefant.
Handler mye bacon i Sverige, antakelig... :-k Eller...? :dontknow

:mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar