Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av AJ »

Guro78 skrev: Blitt mest småturer hittil og er nok det som er mest min greie, men skulle egentlig på lengre tur neste helg helt til noen av de som skulle være med fikk høre jeg var JENTE og kjørte cruicer og da FIKK-JEG-IKKE-VÆRE-MED-LENGER!!! Som eneste med lav cruicer ville jeg nok henge etter hvis poenget var å kjøre fortest mulig i svingene, men å bli diskriminert fordi jeg var jente.... Jeg bør desverre ikke skrive her alle de ordene jeg brukte...men ble mildt sagt forbanna og sjokkert! :ills
Så der har du utgangspunktet mitt for å søke lykken etter likesinnede her inne, hehe..

Skal også sjekke ut trønderske Broomstick-MC :-)

PS! Bare så det er sagt: Jeg kjører jo gjerne med ALLE som liker å kose seg og nyte kjøreopplevelsen uten å stresse :D
Utrolig hva en skal høre, slik du gjorde, da de du skulle kjøre med fant ut at du var jente... Atte går an :oh :[-(
Bank sku'rem ha hatt :bl3

Men jeg er sikker på at du finner mange her inne som du vil trives å kjøre sammen med :thumleft
Vi har også bestemt oss for å ha et forumtreff på Grymyr på Hadeland, langs Randsfjorden helga 3. - 5. september med kjøring rundt Randsfjorden og kanskje en og annen avstikker på andre morsomme Hadelandsveier. Kanskje vi sees på dette treffet? Hadde vært hyggelig! :vs

Sjekk mer her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=2092" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

AJ skrev:Hei Guro78 og velkommen som MCsiden.no medlem :thumleft
jente fra Drammen som kjører Harley... Hm... :-k

Kanskje Volvene MC på Gran, Hadeland, kunne være noe :skriver selv om Hadeland er et lite stykke unna Drammen...
Takk for det, jeg føler meg alt veldig velkommen :-)

Enda verre: Jeg er fra Asker, men holder nå til i Mjøndalen, hehe \:D/

Et lite stykke til Gran, ja, men jeg merker meg forslaget om klubb og treff, hvertfall! :-) Mange takk for tips! :thumleft


PS! Mulig disse gutta skulle hatt seg en omgang ja; jeg skulle hoppa opp (med mine 160 cm) og bitt de i...kneet? ;e :D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av AJ »

Kan hende disse ålreite jentene i Volvene MC gjerne vil utvide kjøreruta si litt, for alt jeg vet... - til områder som Asker og Mjøndalen... ;e
Hvem vet... :dontknow ;-);)
Volvene.jpg
Tillot meg å stjæla et bilde fra Facebook'en deres. Tru'kke de har noe i mot det, nei... :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

mekkern skrev:Vet det er flere i Drammen som kjører HD også..
Det er det sikkert, men JEG kjenner ingen av dem :-) HD er forøvrig ikke noe must for meg, da, men generelt sykler som er laget for å putre av gårde i behagelig/bedagelig tempo :-)

Godtvoksen

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Godtvoksen »

Guro78 skrev:
Blitt mest småturer hittil og er nok det som er mest min greie, men skulle egentlig på lengre tur neste helg helt til noen av de som skulle være med fikk høre jeg var JENTE og kjørte cruicer og da FIKK-JEG-IKKE-VÆRE-MED-LENGER!!! Som eneste med lav cruicer ville jeg nok henge etter hvis poenget var å kjøre fortest mulig i svingene, men å bli diskriminert fordi jeg var jente.... Jeg bør desverre ikke skrive her alle de ordene jeg brukte...men ble mildt sagt forbanna og sjokkert! :ills
Så der har du utgangspunktet mitt for å søke lykken etter likesinnede her inne, hehe..
Velkommen til nettsiden for voksne MC-entusiaster. :thumleft

Her møter du neppe forvokste fjortiser som du beskriver... :oh

Ekte cruiser er jo helt topp... :bananas

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Intruder skrev:"Meld deg" inn i Ryk & Reis,verdensomfattende klubb hvor alle mulige mennesker er medlemmer,en internasjonal klubb!! :=D>
Takk for glimrende tips :D :thumleft

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Godtvoksen skrev:
Velkommen til nettsiden for voksne MC-entusiaster. :thumleft

Her møter du neppe forvokste fjortiser som du beskriver... :oh

Ekte cruiser er jo helt topp... :bananas
Nei, blei jo mildt sagt sjokkert over sjåvinismen noen av disse viste, men men: Er godt man da kan velge sine bekjentskaper (bort) ;e

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

AJ skrev:Kan hende disse ålreite jentene i Volvene MC gjerne vil utvide kjøreruta si litt, for alt jeg vet... - til områder som Asker og Mjøndalen... ;e
Hvem vet... :dontknow ;-);)
Volvene.jpg
Tillot meg å stjæla et bilde fra Facebook'en deres. Tru'kke de har noe i mot det, nei... :-)
Ser ut som bra jenter :-) Skal sjekke ut Facebook siden deres!
Kanskje jeg kan prøve å få til noe lignende her etterhvert...

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Guro78 »

Erling skrev:Hvis du bor i fra drammensområdet, må du være medlem i klubben min:
MC-TC Drammen
Høres ikke dumt ut, takk for tips/invitajon :D Jeg skal sjekke ut linken til nettsiden deres etterhvert :-)

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av mekkern »

Ikke få være med fordi en er jente?????? :oh
må ha store komplekser for å bli såret i noe macho greier som å bli frakjørt da eller????
vet om flere jenter jeg ikke har planer om å prøve å kjøre fra jeg(da jeg hadde driti meg ut)
Nei drit i de -deres tap. :prf
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av mekkern »

Godtvoksen skrev:
Velkommen til nettsiden for voksne MC-entusiaster. :thumleft

Her møter du neppe forvokste fjortiser som du beskriver... :oh
ØYYYYY!!!!! synes det er morro å være fjortis jeg da-forvokst og oppsvellet.. :lol litt barnslig i min galskap.. :prop:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Dexter »

Hei Guro78! Velkommen til MCsiden :vs

Om du drister deg til å ville kjøre sammen med gutter og kanskje etterhvert jenter som ikke kjører som om alt er stjelt, så er det gode muligheter for dette sammen med noen av oss på forumet her.

En typisk kosetur vi tar med forskjellige ruter er turen til Smia MC på søndagene og Vindfjelltunet på tirsdagene. Da blir vi enige noen om hvor vi treffes og så kjører vi ilag. Som oftest er det alltid andre hyggelige MCsiden forumister på bestemmelsesstede så vi får en svært høy hyggelig-faktor. Ellers så er det noen impulsturer som tas på litt kort varsel, men felles er at vi ikke kjører som om vi skal rekke et tog som allerede har gått...

Selv kjører jeg ikke cruiser-sykkel, men jeg er en relativt rolig kar som vil at alle skal være med - blir noen borte i speilet så slakker vi opp å reduserer farta! Alle skal med!

Var nytilflytta til Kongsberg i fjor på denne tida, så jeg kjenner nesten ingen andre enn de som jeg har blitt kjent med gjennom MCsiden. Nye bekjentskaper er bare hyggelig så du må gjerne hive deg med på noen av disse litt spontane koseturene.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Erling
Innlegg: 283
Registrert: 01 jun 2009, 23:46
Motorsykkelen din: GT750j og GSX 1400K2
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Erling »

mekkern skrev:
Godtvoksen skrev:
Velkommen til nettsiden for voksne MC-entusiaster. :thumleft

Her møter du neppe forvokste fjortiser som du beskriver... :oh
ØYYYYY!!!!! synes det er morro å være fjortis jeg da-forvokst og oppsvellet.. :lol litt barnslig i min galskap.. :prop:
hehe
hva er det du har på hodet i profil bildet ditt Mekkern? :dontknow
Garasje status:
1972 model, Suzuki GT750j i fargen Candy Lavendel
2002 model, Suzuki GSX1400 K2 i fargen hvit og blå.
Anbefalte linker; http://classicsuzuki.no, http://nmcu.org/ og http://www.mctc.cc/

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av mekkern »

vet ikke helt.... det klemmer så fælt at jeg ser ikke klart.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Mc-interesserte jenter i nærheten av Drammen? :-)

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:vet ikke helt.... det klemmer så fælt at jeg ser ikke klart.. :lol
- hadde det ikke vært der så vet vi ikke helt hvordan Mekkern hadde vært så det er bra det er på plass :scratch

Svar