Ingen sinke,Thunderace, nei. Sportrider oppgir feks etter tester:kjellv skrev:Sant nok. Men likevel skulle denne i utgangspunktet levere 133 på bakhjulet (145 hk) og veier under 200 kg. Dette var bra nok til det å hamle opp med det meste det i 1996 når den kom. Denne løfter nok framhjulet i flere gir når den nærmer seg rødstreken på 11500 rpm. Men som andre sier, forgassersynkronisering kan være en god ide å få gjort uansett.Bjerknez skrev:Ok, jeg tok bare en kjapp søk på Google og fant ut at dette var en eldre sykkel med på langt nær like mye kraft som nye R1. :)
Sent fra min C6603 via Tapatalk
YZF1000R ('97) 12/97 10.56 sek på 1/4 mile, med "slutthastighet" 212 km/t
YZF-R1 ('12) 9/12 10.51 sek på 1/4 mile, med "slutthastighet" 220 km/t.
15 år mellom Thunderace og R1 (her), men antakelig ikke den helt store forskjellen å registrere i akselerasjon, opp til rundt 200 km/t
i alle fall. 50 / 1000 sekunder i R1's favør. Det kreves muligens en svært sensitiv bakende for å merke særlig forskjell, om syklene oppfører seg normalt.