Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I løpetav 2011 burde jeg sjekke om Eskroten har varseltrekant kanskje ? Og reservehjul og jekk :scratch

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Jeg har kjørt bil i 29 år, og hatt bruk for reservehjul og jekk 4 ganger på den tiden. Det er ikke så ofte, men hvis en ikke har det kan du være sikker på at du plutselig trenger det. :mk
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Onsløv »

Jeg tror jeg har hatt brukt for reservedekk 2 ganger i løpet av min 16 års kjøreperiode.
Og engang kom jeg meg helt hjem og parkert før begge dekkene på høyre side eksploderte.

Nå har jeg kjøpt bur som ikke leveres med jekk eller reservedekk. Så får vi se hvordan det går.

Kjører jo ikke med reservedekk på MC'en heller... :redface

-mvh-
Kristian

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

lappeskum sier jeg bare.....funka i 30 år for meg....2 og4 hjuls kjøretøy...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Må nok sjekke hva som ligger i bagasjerommet ihvertfall. Tenk om det ikke er reservehjulsbrønn der engang ? Dette går høyt opp på prioroteringslisten for april sysseler.

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I går og i dag har jeg vært gjennomført eiegod med Haus Gestapo. Har revet vegger,tak og gulv og vært veldig myk mann og gjort alt hun har kommandert meg til Ånkli softis. Siden hun skal på vakt i dag så tok jeg Cagges nye motor inn i den nedrevne leiligheten og rigget meg til med verktøy,lys og tvilsomt elektrisk opplegg for å ha strøm for kose litt med den. Men så stakk Furia hodet inn døra og da endte motoren i garasjen igjen sammen med verktøyet. Nå har hun utstedt ordre fra beskjed om at leiligheten og Braastad Bula er motorskruingsfrie soner. Hu var mye mere sporty for 30 år siden syntes jeg :[-( :sorry

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Skulle tro at en ribbet leilighet kunne brukes til å skru italienske to-taktere. Men damer har en helt annen virkelighetsoppfatning enn oss. Ut fra HG's logikk var det helt i orden å utvise deg og motoren til garasjen igjen. Makan!
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Tror aldri får høre at jeg gjør noe riktig ihvertfall ! Kjærringer er bare gale syntes jeg. Ikke fordet, hvis jeg blir for "voksen" i små perioder så klager hun da og :orefk I går kveld var jeg helt ånkli særiøss i 4 timer i et familiedrama. Hun klaget da og . Også kom vi hjem og ikke tegn til grinerunger,svigersvin og lo dotter i mils omkrets og da var spørsmålet : Hva om noe ser oss ? Kakkerlakker sladrer ikke var svaret. Da fikk jeg ei milelang lekse om fortreffeligheten av vaskemiddelene som er i bruk i heimen :notlistening
Utpå natta kom Lo Dotten hjem så det var situvasjonen gjenopprettet til det normale. :terge På so faen med selskap av 4 bein :doh

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i det :scratch Hun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Duville »

Pollti skrev:Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i det :scratch Hun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep :knegg

har undret på en sak en del ganger --- HG er vel skjelden inne her på sidene ????

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Onsløv »

Hihi, tror skjelden er et feil ord å bruke.
Aldri er vel mer korrekt......

Eller så er hun ikke så selvhøyttidelig.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Pollti skrev:Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i det :scratch Hun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep :knegg
:scratch Sist i Brumunddal,var det da dere var innom MC-utstyrbutikken vi hadde her ei tid ? :oh :doh
Handlet bare en ting av dem:Ei bagasjetaske jeg kjøpte av dem på MC-mwssa i 2009 !! :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Kjærringa mi sto foran speilet i gangen en dag,"Jeg blir så gusten i huden,får svarte ringer rundt øynene og tynt grått hår....." 8)
Du trenger ihvertfall ikke bestille time hos optikeren,sa jeg.... :-k
:ills Har noen av dere opplevd tordenvær østafjells i januar noen gang? :8-[
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ja, hver uke hele året Intruder. Men hun vet om betegnelsen Haus Gestapo. Noen ganger klager hun innmari mye på at det foregår så lite særriøset mellom ørene på sin livsledsager. Det er kun hjernecellene som det står mat,øl,Braastad og KGB virksomhet på som fungerer ordentlig påstår hun. Men når jeg blir ånkli voksen i flere minutter av gangen, noe som ikke skjer veldig ofte, da begynner hun å klage på at jeg er kjedelig og :[-X da og.
Men nå lurer jeg på om hun kan ha en karriere foran seg på travbanen ? Haus Gestapo i spor 4 på 1500 meter voltestart blir en sikker vinner. Hun traver 5 kilometer på den tiden jeg bruker på å få startet Eskroten og rygge ut av gården jo :bananas I morgen får hun snakke med NAV om omskolering. :janikk

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Onsløv skrev:Hihi, tror skjelden er et feil ord å bruke.
Aldri er vel mer korrekt......

Eller så er hun ikke så selvhøyttidelig.

Hun ble jo rekruttert under et KGB raid for mange år siden og innlemmet i Kvinnegruppa da :oh Betegnelsen på den Kvinnegruppa er i ikke egnet på trykk i denne særs fintfølende bloggen hvor anstendige mennesker kun leser 1 gang. Litt grenseløst bør det jo være. :dontknow

Svar