Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Litt sikling er greit bare de ikke får FOR lange fingre...Fiesta-morderen min har finni et svigersevne som kan funke også,men ikke veldig teknisk anlagt da men det kan endres-Bil og såpekopp med bakspark er jo en begynnelse.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Fiesta mordere ? Det er ikke bra men er han en KGBer så tillgi ....
Nå har jeg kværket HG tror jeg :oh Hun var mye sprekere da jeg som en litt yngre KGBer antastet henne. Det beviser bare at kjærringene forfaller raskere enn KGBere. HG er forresten litt opprørt over at hun muligens blir plassert på en 2T til neste år. :dontknow

mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Var datteren min som penetrerte ei litauisk kassevogn.... :8-[
KGB-ere holder seg mentalt unge lenge..fått beskjed om at jeg er en evig drittunge.. :lol
ganske befriende-ingen forventer seg så mye..bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow

helt genialt.. :bananas
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38205
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av AJ »

mekkern skrev:bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow
Hvilke naboer :eh

Du verden hvor deilig det er å slippe naboer hengende på gjerdet i tide og utide... :knegg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:
mekkern skrev:bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow
Hvilke naboer :eh

Du verden hvor deilig det er å slippe naboer hengende på gjerdet i tide og utide... :knegg


:lol :lol :=D> :lol :lol :redface Naboene hadde nok disappeared relativt qikklii.. :notworthy: :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Naboer er ikke bare dritt selv om jeg var av den mening for bare få uker siden. Det gikk sål angt at Nord og Sør Korea konflikten ble bare barnemat i forhold. Alle hang med geipen så da troppet jeg opp hos naboen og forklarte hvordan jeg så på tilstanden og hva jeg forventet meg og hørte på hva han hadde å mene og si. Så drakk vi ei tønne Braastad
og fant ut at i fellesskap at det var en slarvenabo over gata vi burde gi skylda for alt galt fra Krim krigen og til dags dato. Noen ganger er ikke naboen problemet men folk rundt som har sine store moro av å hisse opp folk. Nå er vi forlikte og har en av oss noe å klage på så kan vi snakke om det uten å skjære trynet av hverandre. Han er en jævel til å plundre med 2T motorer og har jeg oppdaget. :oh

mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Hadde ennå livet vært like enkelt som en 2T motor... :-J
Men det er for mange med for god tid til å lage helvete for andre...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Fasiken altså ! Ser ikke ut som det er hjernekapasitet nok her til å sende dette på IM ? Så da kommer det her istedet :

Høres jo voldsomt ut ? Ring når du nærmer deg så handler jeg inn stoff så vi kan bli ånkli saklige. Regner med å trå på Kongerikets snødekte grunn i løpet av førstkommende helg. Har ingen orderer i desember boka så akkurat nå ser det ut som jeg kan drikke Braastad hele desember og januar og få rikelig anledning til å drive HG til vanviddets rand og tilbake flere ganger i uka. Ordre boken fylles sakte fra februar og fremover så jeg regner ikke med og lide sulte og tørste nød :doh 6eller 7 år siden det var jul hjemme så slakk desember er ikke meg i mot. Ihvertfall ikke i kveld :janikk

mekkern
Innlegg: 7667
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

noen celler er intakte, IM funka det også.. :thumleft

akkurat passe med skruer-4 i midtklossen og 2 i de andre på sidene.ble grøft på ca 5cm dybde opp innkjørsla og nesten havari inni garasjen,så jo- det akser på snø/is.. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ååååå, nå har jeg funnet ny bil også ! Helt strøken og greier. Nyoverhalt motor så jeg behøver ikke å bekymre meg for å bytte viftereima ihvertfall. At motoren bruker olje er bare et pluss siden jeg har mye spillolje i garasjen. Av bildene å dømme er det et kjøtthue som eier den som ikke vet å verdsette naturlig forfall. Han slår av masse fordi det må byttes et sommerdekk. :knegg Akkurat som om jeg bryr meg om bagateller som det. I morgen er det kikking og prøvekjøring av konebilen som skal selges. Jeg må jo prutte meg litt nærmere vrakpanten for nå er den for dyr ihvertfall ! Den behøver bare å gå i 2 år før den blir dyngefyll. Jeg tenker både HausGestapo og Kawa Bæiben vil hylle min gode smak i gammelt ralla mikk :-k For ikke å glemme CBR dama, hun blir sikkert ekstatisk ved tanken på hun kan møte på Kongerikets Krøtterstier. Det blir nok en tur til Jalmar så han beskue vidunderet. Han har gjort det til en livsstil å kjøre møl men nå har han konkuranse. :(

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Hva slags "kvalitets-haug" er det du har funnet nå da? Du kommer jo ikke med opplysninger om hvilket merke det er, Pollti. Sånne forglemmelser må vi skrive på kontoen for ivrige utelatelser. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En saftsupperød ZX. Selgeren gjorde en tabbe i går da han møtte frem på døra mi og prøvde å presse prisen opp. Mange interesserte sa han og hans noble sjel ville at alle interessenter skulle få se den. Da mistet jeg interessen :notlistening Men jeg har fått et godt tilbud på en annen ZX uten gearkasse og mye fin rust i bærende konstruksjoner. Veldig strøken bil. Får høre hva høggeren har liggende .
Også har jeg en Busskort 96 i kikkerten, uten vinterhjul og med tvilsom service historikk. 5 mil på vinterføre med sommerdekk for å få den hjem kan bli gøy. Hvis den starter i dag. Men selgeren er særriøs ihvertfall for han har latt en traktor dekke til med snø så den ikke skulle fryse i vinter bare fordi dynamoen ikke lader. Sånt vitner om omtanke.
Det negative er at Busskortet har bare hatt 1 eier siden den var ny og bare har rullet 120 000 km så den må kjøres inn også. Masse pes å finne vinterbil gitt. :(

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Nuvel. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at du klarer å finne deg et standsmessig vinterkjøretøy. Uansett merke. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kjøpte 96 Eskroten. Den er dønn strøken gitt og har ånkli flotte Biltema hjulkapseler ! Satte i nytt batteri siden det gamle var frostsprengt og dælja litt på starteren med 5 kg urmakerverktøy så startet den også. Selgeren er overmåte pirkete, dynamoen lader jo fint den. Det er litt vel store dreneringshull i begge kanalene men siden selgeren kan sveise så fikset vi det og. Den lokale høggærn supplerte strøkne felger og piggdekk med både mønster og pigger. I morgen blir det oljeskift og filterbytte før det blir EU kontroll og da kan den registreres på fredag. Nå må jeg bare finne et passende navn til den. :dontknow

Svar