All ære til supermorten for den hjelpen han har gitt her! :)Myst skrev:Mandag 12/5-14 kl. 22:09. - "Good things happen over time, great things happen all at once" - Rat Race
Det tidspunktet da jeg kjøpte min aller første sykkel! Takket være den mest hjelpsomme personen, SuperMorten, som er super i seg selv, ikke bare i nicket. Uten nøling dro han ned allerede i kveld, sjekket og prøvekjørte den for meg. Jeg stoler på hans beslutning og er snart en stolt eier av en Yamaha FZ6-S 2007/8 modell som ikke har gått mye enda og fortsatt garanti på den.
Jeg føler dette var et riktig valg, selv om jeg fortsatt har en visningsavtale for en annen sykkel. Den avlyser jeg nok i morgen. Fra første stund jeg så den fikk jeg et godt inntrykk og mhp km-stand, modell, pris og beskrivelse tenkte jeg det var et skikkelig godt tilbud og ikke burde la denne sjansen gå fra meg. En viss person skuffet meg ikke og ila noen timer var avtalen i boks!
Nå gjenstår å signere kontrakter og ordne med transport. Det skal vi få til ila uken. Tenker senest fredag eller lørdag får jeg sykkelen i garasjen min. Er så glad som en liten unge nå, det kan jeg bare innrømme.
Men ok, så fort gleden er over og virkeligheten slår tilbake, er det andre ting som står for tur. Nå trenger jeg å:
- finne en god forsikring
- finne en som kan bli med meg ned for signering og evt. hjelpe med transport
- ordne med salgsmelding og omregistrering.
Ja, også skylder jeg Morten egentlig en masse, men han vil heller ta til takke med en kopp kaffe. Det ordner seg nok.
Snart er jeg en offisiell del av MC-gjengen og dette blir et mega boost på selvtilliten og motivasjonen til lappen. Skal gjøre så godt jeg kan for å ikke stryke på den 10 juni.
Krever du en kopp kaffe Supermorten?
Litt frekt å kreve gjengjeld for en slik oppgave er det ikek dte da?