Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Pollti lurer...pollti lurer....

Minner meg om,"Jeg lurer meg på",sa gutten.---Ja,gjør det du,sa jenta :lol :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En må glede seg over de små ting også. Preøvekjøringen gikk greit og nå er jeg i tenkeboksen. Ikke helt fornøyd er med beinstillingen på denne mopeden. Åffer er dette moderne mølet laget slik at en må brette beina innunder seg når en kjører ? Fabrikantene viser ingen omtanke for de av oss som snart må ha rullatoren og stokken med seg i salen :scratch
Og Haus Gestapo klarte det utrolige igjen og gikk på trynet med en veninnes 3 hjuls scooter. ](*,) Masse kjeft og bråk :oh Så skulle ¨vennina hennes demonstrere hvordan det skulle gjøres også gikk hun også på trynet :lol Nå er den nye Piaggioen ikke så pen som den var til morgenen i dag :[-(
Gubben hennes og jeg måtte gå bak garasjen hvor vi nesten lo oss ihjel :jada: De 2 Furiene i Gore Tex lo ikke og syntes vi mest av lignet på 2 skadefro dassruller helt uten empati. *mas

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg kom til å tenke på noe i stad som jeg lurer på Intruder. Maur i fra Stokke, er det stokkmaur ? :dontknow

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Stokkmaur er en jævlig liten snik som gnager seg gratis husrom i hjemmets lune ro og drar
en tur ut i skauen når`n er sulten ! 8) :sorry
Hos meg er den omtrent like godt likt som :( :ills :orefk
Sist redigert av Intruder den 04 jul 2010, 18:40, redigert 1 gang totalt.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nesten som meg da jo ? Etter at HG hadde kommet seg av sjokket etter den dagelige velten så fikk jeg så øra hang for politisk ukorrekt latter og manglende folkevett og med klar beskjed om at hvis mopeden ikke har fått hjulene på til tirsdag så venter det meg en fæl død ved siden av brødboksen. Veninna var skjønt enig. :knegg Også nå som jeg syntes Kim - Il er blitt reineste økosykkelen og greier. Null bensinforbruk og null dekksliasje. Sånne gamle kjærringer leter etter ting å henge folk for. :[-(


Picture 002.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Var bra sikra den sykkelen.... :lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ånkli flått ! Men den står på senterstøtta om ikke no annet. Sist HG hadde overkommandoen med seg i garasjen så hadde de løst ut lastestroppen som holdt forgaffelen oppe og så tok de opp hovedstøtta i all sin visdom og så gikk hele dritten rett på trynet i betongen. Protesehuene trodde den kunne trilles sideveis på garasjejekkene :doh En Ikea kontorkrakk fikk hele vekta av Koreansk Industri Avfall rett i skumgummien men det ble ikke bulk eller riper i tanken ihvertfall. Nå har jeg ikke inspisert bellypan veldig nøye men det er ihvertfall lakkskader på undersiden av den, men det bryr jeg meg ikke om.
Med Kawa Bæibens assistanse så ble Kim - Il trillet litt nærmere veggen så Moped Bilen fikk plass :janikk Og så var ro og orden atter opprettet i Selvaag Stuga og fred og fordragelighet midlertidig gjenopprettet. :roll Men HG turde ikke å ta Moped Bilen på jobben. Jeg tror egentlig hun liker Kabul Karetens sterkt vibrende bremser jeg...

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå kan HG kjøre igjen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Dexter »

Se dær ja, nå ser det jo ut som et fremkomstmiddel igjen! :thumleft Looking good
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ser muligens bra ut men kjøres kan den ikke ](*,) I går ble jeg igjen utnevnt til Potteplante Passer for noen dager. Den siste tiden har jeg imponert HG med mine blomsterpasser kunnskaper. Men når Mopedbilen hennes passerer postkasse stativet så blir jeg igjen en grusom Potteplante Seriemorder . Nå skal jeg hevne at hun tok livet av gullfiskene mine for et par år siden :janikk Alt grønt skal bli brunt i løpet av 3 dager :knegg

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Du kan jo vanne potteplantene med diesel. Det er effektivt. :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hysj ! Hu har god hørsel og kan høre hva en stakkar tenker. Diesel bruker jeg på gårdsplassen :knegg Men bare når hun ikke er hjemme. :8-[

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Det kan hende luktesansen hennes hadde avslørt deg, om det var inneblomstene som ble vannet med diesel.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I går nådde ubekreftede rykter mine nyvaskede ører at Cheron har gode dager. Det lurte jeg så fælt på at KabulKareten ble lastet opp med Haus Gestapo og Diskanthøytaleren for å sjekke det opp. Sjokkerende ting skjer i Hijol :scratch Cheron lå under en bil og bannet og skrek etter å ha kjøpt Transit reservedeler av AJ. Det regnet og blåste men Hijolingen la med beina ute i regnet og koste seg mens han drakk svære mengder. Er det no rart mannen er gal ? Ånkli særriøst, sånt burde han forholde seg for god til. Alle vet jo at det er lettere å få drivakseler fra en Transit til å passe på en Transporter etter litt inntak av øl. Det er da de ånkli gode tekniske løsningene kommer :janikk
HG ristet på hodet lett rystet over slik mangel på fornuft og sunt bondevett. Så da sendte hun ut Diskanthøytaleren for å inspisere parkanlegget. Det gikk ikke bra da Diskanthøytaleren plutselig fikk se katta hans. Den var sikkert tjukk og trengte trim uansett \:D/ Katta mangler skikkelig disiplin, det går da ikke an å stikke av fra propagandasendingene til Diskanthøytaleren på den måten ? Bikkjekreket ble skikkelig deprimert. :[-X
Jeg tenker Cherons Haus Gestapo var passe fornøyd når hun dukket opp og fant sin gemal ferdig oppdradd og passe grønnsak i sofaen. :notworthy: Sånn går det når Hans ikke dukker opp på Jern Mopeden til tiden.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Transit ja! Makan til møl skal man lete lenge etter! Men ble da ferdig kl. 22.30 i går kveld.. Nå maler kassa og katta som bare det! :bananas
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar